Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-08-2022, 07:37   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Tipp topp torsdag:-)

Glad morgen fra Ris. Kaffe og gullvafler til nyhetene på radio. I ettermiddag leveres leasingbilen tilbake og vi kan hente ut vår egeneide…med diesel. Har aldri vært flokkdyr - så hvorfor bli det nå… Ha en best torsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 07:41   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Tipp topp torsdag:-)

Bonjour fra Tourrettes. Er sitter jeg alt ute med en kaffe og litt kaker. Planen er litt morgentrim før en dukkert. Ha en fin dag
Old 04-08-2022, 08:12   #3
SK384
ScanFlyer Molded

SK384's Avatar

God morgen her fra sykehuset. Vi er i gang med dagens første antibiotika kur nå. Planen er at vi skal holde på med det til i morgen og deretter løslatelse. På lørdag er planen å gjennomføre turen til København og Sverige. Det vil si båt til København og så kjører vi hjem gjennom Sverige med noen overnattinger. Satser på å få det til, men en vet jo aldri i dette systemet.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 08:14   #4
Concorde98
ScanFlyer Diamond

God morgen fra Tønsberg!
Her spiser man frokost på hotellet på nærmest bryggekanten. God frokost hos Thon!
Første gangen i Tønsberg for meg og det er jo en koselig sommerby! Fikk gått en tur i går.
Senere i dag havner vi i Larvik og en airbnb for tre dager.

Ha en fin sommerdag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20220804_063450.jpg
Views:	494
Size:	76.8 KB
ID:	51747   Click image for larger version

Name:	20220803_211153.jpg
Views:	490
Size:	74.4 KB
ID:	51748   Click image for larger version

Name:	20220803_210133.jpg
Views:	486
Size:	51.6 KB
ID:	51749   Click image for larger version

Name:	20220803_211223.jpg
Views:	495
Size:	51.7 KB
ID:	51751   Click image for larger version

Name:	20220803_203753.jpg
Views:	491
Size:	60.1 KB
ID:	51752  

Click image for larger version

Name:	20220803_204415.jpg
Views:	264
Size:	38.4 KB
ID:	51753   Click image for larger version

Name:	20220803_202731.jpg
Views:	260
Size:	76.2 KB
ID:	51754  
Old 04-08-2022, 09:45   #5
Futura
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Bonjour fra Tourrettes. Er sitter jeg alt ute med en kaffe og litt kaker. Planen er litt morgentrim før en dukkert. Ha en fin dag
Ahh så når man våkner alt for tidlig i ferien, er det det som er Tourettes syndrom...

God morgen fra Karihaugen. Alt vært på jobb i 2,5 timer og er nå på EU kontroll med Mercedesen på jobben. Kjører hjemmefra 05.10 hver morgen, denne og neste uke men avspasserer torsdag og fredag neste uke. Ha en småtrøtt dag alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 10:18   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra bortekontoret. Ganske støl i dag etter 1.5 mils power-walk i marka for å fjerne noen av de fem USA kiloene.. De sier kylling og lite øl er slankemat, men for meg så ble 140-150 Miller Lite og gjentatte Hooters besøk en katastrofe.

Dragen imponerte veldig i går og avsluttet karrieren som elbileier og leverer inn føneren i morgen. Hun tok seg ut seg ut en nyere full size Range Rover (Inspirert av vår DC8 i vest) med 400 hester hybrid og full Autobiography pakke. Hun har ikke prøvd den, men så den i utstillingsvinuet hos LR på vei opp fra sørlandet søndag. Den ser så innmari russer ut at det blir faktisk litt gøy.

Nå er det et par teams og deretter middag hos Blake & Chrystle (svigers)
Old 04-08-2022, 12:02   #7
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

God morgen fra Lillestrøm.

Hvor vanskelig å begynne i 1. klasse igjen. Første hotellbooking på 3. år !!! Og så mye nytt og "rart".. Hilton MUC

Også bankid ..etc etc. Tar pause nå og leser lekser.
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 13:06   #8
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God middag fra Sandnes. Rolig start på dagen her. Blir en tur inn til Stavanger for noen ærend litt senere og så venter det en treningsøkt i ettermiddag. Utover det kun planer om å lade opp til jobbehelg. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 14:27   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
men for meg så ble 140-150 Miller Lite og gjentatte Hooters besøk en katastrofe.
Tips: Frityrstekt kylling egner seg dårlig til slanking ….

G’morgen fra terrassen. Her har skolebussene begynt å rulle forbi igjen..

Full postkasse med både Pondus og en stabel cd’er fra Christer Falck i går, så rene julekvelden. Livet er herlig, dere!
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 14:56   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Pass på så du ikke skriker "F**N" og hiver kaffekoppen i bassenget.

Gratulerer så masse til EB med ny bil. Det er alltid ekstra best. Ble litt mye feiring av en nesten perfekt brunsaus fra meg og helt perfekt kålstuing fra Storsmurfen i går. Så i dag blir en rolig dag med bok og sykkeltur. Så blir det på'n igjen i morgen for å feire siste helgen i ferien.

Ha en super men ekstra duper dag i dag alle sammen!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 15:01   #11
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Quote:
God morgen fra bortekontoret. Ganske støl i dag etter 1.5 mils power-walk i marka for å fjerne noen av de fem USA kiloene.. De sier kylling og lite øl er slankemat, men for meg så ble 140-150 Miller Lite og gjentatte Hooters besøk en katastrofe.
Der ser du hva vi Amerikanere sliter med: Jeg var syltynn i Norge, men etter 40 år i USA er man blitt ganske, uh..Amerikanisert.

Det er litt oppskrytt og overfladisk her i USA, hadde flyttet til Norge igjen hvis det hadde vært Florida klima og Florida skatter.

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2022, 19:46   #12
roger
Rakettforskar

Quote:
Originally Posted by LN-RTP View Post
Der ser du hva vi Amerikanere sliter med: Jeg var syltynn i Norge, men etter 40 år i USA er man blitt ganske, uh..Amerikanisert.

Det er litt oppskrytt og overfladisk her i USA, hadde flyttet til Norge igjen hvis det hadde vært Florida klima og Florida skatter.
Ikkje med det første, med andre ord. Trondheim leverer... Regn. Litt usikker, kanskje vi hadde ein eller to dagar utan nedbør i juli. Fram til regjeringa får til å knyte saman by og land (grøss...) får eg slå meg til to med at Tibber skulle ha 83 kroner for juli.

Elles god kveld herifrå, snart ei veke i jobb. Ryggen er dust, så har ikkje malt ferdig huset (bra timing å ha det som prosjekt i år, ja!). Neste veke skal bli betre, kansje, men då er det tid for skikkeleg WF-fix og årets tur til Andøya (einaste reisemål som stod seg gjennom pandemien, kvart år!).
Old 04-08-2022, 20:22   #13
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post

Dragen imponerte veldig i går og avsluttet karrieren som elbileier og leverer inn føneren i morgen. Hun tok seg ut seg ut en nyere full size Range Rover (Inspirert av vår DC8 i vest) med 400 hester hybrid og full Autobiography pakke. Hun har ikke prøvd den, men så den i utstillingsvinuet hos LR på vei opp fra sørlandet søndag. Den ser så innmari russer ut at det blir faktisk litt gøy.

Nå er det et par teams og deretter middag hos Blake & Chrystle (svigers)
Mahalo ! En nydelig dag i vaart paradis, klar for 5k barbent jobbetur langs Makena Beach - etterfulgt av en tradisjonell frokost hos Longhi’s i Wailea - it’s a hard life med besoek paa alle «vaare» resturanter med mere.

Vi tok en reversert SudCaravelle, parkerte (ikke leverte) Range Roveren paa SEATAC og hentet ut en ny BMW X3 hos Sixt paa Maui. Sixt seiler opp som favoritt leiebil selskap - de har skikkelig orden paa sysakene, denne gangen var de billigere, men selv med en hoeyere pris blir det nok Sixt neste gang ogsaa.

Kunne ogsaa ha faatt X5 FnatMobil, eller feriebilen til SudCaravelle - X7, men vi er paa jakt etter en X3 til den lille italienerinnen saa godt aa teste den ut skikkelig. Saa langt er vi begge meget imponert !

Mahalo

Og der fikk vi reservert bord hos Mama’s Fishhouse

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules