Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 29-11-2012, 05:27   #1
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,282
Lufthansa God torsdag fra Lillestrøm

Til Hamburg på korttur.. Ha en flott dag og god helg..
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 06:27   #2
ENGM 911
ScanFlyer Rusty
 
ENGM 911's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Oslo
Posts: 5,911
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

Nå er det straks helg. Avløseren får pindø rappe seg til nytraktet kaffe. Noen få timer i loppekassa så skal døgnet snus. Alltid en artig opplevelse.

Meldt noenlunde bra vær så dette lover bra.

Da må dere ha en superduper torsdag
__________________
✈ Gamle fly bråker best ✈
ENGM 911 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 07:35   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,852
Default

Mornings fra nok en tur med Ruters røde. Drit dårlig bonusprogram selv med hundrevis av legs i år. Blir å legge frem tall for sjefen i dag, så får håpe resultatet jeg bestemte meg for faller i smak. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 08:08   #4
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,975
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

Gudd mauning fra Det kalde nord! Kollegene kommer inn en etter en og klager over temperaturen, så vi får nesten tro at det er noe i det ...

Ble litt rot på morran da Thailands-kollegaen hade internettproblemer, men nå er ihvertfall min side av huset tilbake på sporet. Godt man har litt kruttsterk Peet's ....

Ligger an til fyll, fest og fanteri i kveld. Baren er forberedt til pubaften og det ryktes også om besøk fra fintfolk fra selveste Flyplassen! Så da blir det vel litt røverhistorier også ...
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 08:08   #5
killbox
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2011
Location: Sola, Stavanger
Posts: 219
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

Morn fra Verven. Begynner å bli mer og mer vinter her på sør-vestlandet. Værmelderen i lokalen skremte med fare for snø langs kysten i dag. Får da inderlig ikke håpe at det ikke blir tilfellet. Ellers så ser jeg frem til eurobonus sin julekalender. Håper de flesker til med noe gøyalt å bruke poeng på. Gjerne en billig Usa-tur tidlig på nyåret.
killbox is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 08:34   #6
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,952
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

God morgen fra Forus.

Snart å møte med ny kunde i dag via video konferanse. Krysser fingrer, og satser på at det går bra.

Killbox, Verven 4 du er i eller helt ute der på tuppen?

Ha en fin en folkens.
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 08:42   #7
killbox
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2011
Location: Sola, Stavanger
Posts: 219
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

Det er nok 4 Hørte forøvrig på radioen i dag at skoleskipet Gann skal ha øvelse med 330 Skvadronen utenfor vinduet i dag. Blir nok en lengre kaffepause.
killbox is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 08:44   #8
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

God morgen også fra Lillestrøm! Kom hjem i går fra Japan så litt døgnvill er man jo... Hadde en flott tur med SAS sine A340 til og fra CPH NRT. Prøvde eco extra ned og biz tilbake. Biz på longhaul har fristet lenge... Litt spennende med SAS en tid tilbake var det jo... Forøvrig fikk jeg prøvd ANAs 787 NRT ITM i Premium Class. Bare 12 seter foran og et flott produkt den drøye timen turen tok! CPH OSL i går var det LN-ROP som sto for. Meget rolig tur langt fram i maskinen! Trist md snart er borte...
Ønsker alle fly forum mennesker en flott dag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 09:02   #9
learjet
oversheriffmester

Global Moderator
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,429
Default

God morgen fra Nittedal. 3 dagen på sofaen med skyhøy feber og influensa. Håper inderlig at dette roer seg nå. For nå er jeg pisslei av å være dårlig.

I dag er jr hjemme sammen med meg. Han har fått en litt kjip hoste. Så vi holder han hjemme i dag og satser på felles recovery for gutta boys.

Ønsker alle en trivelig dag

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 09:06   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,181
Default Re: God onsdag fra Forus!

Quote:
Originally Posted by learjet View Post
God morgen fra Nittedal. 3 dagen på sofaen med skyhøy feber og influensa. Håper inderlig at dette roer seg nå. For nå er jeg pisslei av å være dårlig.

S
God bedring til hele deg og resten av fammen!

Her har man også enten vært hjemme eller mentalt borte denne uka. Snørr i dysa og trøtt som et skaft.

Nå på vei til kontoret. Ha en fin dag folkens, og god tur til Hamburg Reidar.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 29-11-2012 at 09:09.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 09:21   #11
Mjolnir
ScanFlyer Gold
 
Mjolnir's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: SVG
Posts: 1,833
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

God morgen fra Nidaros!

Frokosten er konsumert, og kaffen står og putrer. Nå er planen å pakke seg inn under dyna igjen og se på noen videoforelesninger med nytrukket kaffe til Siden finner man nok veien til en lesesal. Eksamensspøkelset er skumle greier...

Ha en fin dag!
Mjolnir is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 10:27   #12
Ståle
Amatør
 
Ståle's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Midt i gryta
Posts: 2,004
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

Mornings fra Rørosbanen en plass, hvor man er på vei til Røros for noen dager i jobbseminar med gode kollegaer og sikkert litt mat og dertil tilhørende drikke..

Man lurer også på om Bizflyer overlevde gårsdagens dansketur og om han fikk med seg båten i retur nå som juleøllet finnes i butikkene

Straks fredag folkens, husk på det!
__________________
Reis og lev !

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 10:59   #13
Desk pilot
ScanFlyer Crusty
 
Desk pilot's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,010
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

God formiddag. Det stemmer at vi har det uvant kaldt i dag. Men vi har sol og ellers fint vær da. Og kaldere blir det sikkert i februar, men da er jeg på ferie Prøvde å bestille flybilletter i går kveld, men nettsidene til TAP var i det riktig kranglete hjørnet! Det blir ny(e) forsøk i senere i dag. Ha en fin dag alle forumister.
Desk pilot is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 14:15   #14
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,203
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

Quote:
Originally Posted by Ståle View Post
Man lurer også på om Bizflyer overlevde gårsdagens dansketur og om han fikk med seg båten i retur nå som juleøllet finnes i butikkene
Joda, ryktene om min død er sterkt overdrevet!

Ble en laaaang dag i går. Dro hjemme fra litt over 7 og hjemme igjen 0045. Var kjørende så det ble heldigvis ingen hangover ut av det.
Litt handel i nabolandet ble det også. Litt svinekam og småhøner ble det i tillegg til noe vin og noen Klittnisser. Ja, sistnevnte er navnet på juleøllet til Skagen Bryghus. Om det smaker av klitter eller nisser vites i skrivende stund ikke da de enda ikke er avprøvd. Men heyy heyy; nok en god grunn til at jeg drikker!

Kontoret i dag, og heldigvis ingen andre planer for kvelden enn at jeg må prøve å manne meg opp til å gå på trening. Fredag og lørdag har juleselskapeligheter begge dager, så det blir nok en tøff helg!

Fortsatt god torsdag!

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 17:54   #15
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,943
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

God ettermiddag fra Blindern. Just ferdig med eksamen i Digital Teknologi, ikke det mest krevende jeg har vært borti, men de to neste blir progressivt mer vanskelige.
Sitter nå og venter på kake som foreleser har lovet og etter det er det torsdagspub
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 29-11-2012, 18:50   #16
TOS
ScanFlyer Mile High Club
 
TOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
Default Re: God torsdag fra Lillestrøm

God torsdag fra Bergen! En kjapp visitt på vestlandet (og en uneventful tur med SK - hvor vi landet før tid), før BA skal ta meg til London i morgen kveld. Noen dager i London, deretter et par-tre dager i Cambridge, før retur fra London neste helg (retur fra London til Tromsø blir også med SAS - ikke noe rediculously cheap billett til kr 4800,- en vei, men mulig jeg legger i 200,- ekstra så kan jeg teste ut SAS sin lounge på LHR...). Har booket billigste rom på både London Hilton on Park Lane & Doubletree Hilton, men har vært heldig før og blitt oppgradert som den gode HH Gold kunde jeg er...

Sliter imidlertid med siste natten, for Park Lane er fullbooket, så må muligens forsøke på noe annet, og ser der at nyåpnede Intercontinental Westminster har gode priser. Det frister litt å teste ut.

Last edited by TOS; 29-11-2012 at 18:53.
TOS is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God morgen fra Lillestrøm SQ 777 Flyforum 13 26-05-2018 20:14
God morgen fra Lillestrøm SQ 777 Flyforum 12 09-06-2016 00:19
God morgen fra Lillestrøm SQ 777 Flyforum 9 04-05-2014 16:47
God morgen fra Lillestrøm SQ 777 Flyforum 22 14-02-2013 15:43
GOD MORGEN FRA LILLESTRØM SQ 777 Flyforum 31 16-05-2008 02:19


All times are GMT +2. The time now is 03:27.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.