Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-12-2013, 23:16   #1
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Radison Royal Hotel Moscow (the 7th building / Hotel Ukraine)

God kveld,

Er dette noe å satse på for mitt første besøk til Moskva (jobbtur om et par uker, tidlig i januar), man er tross alt Concierge etter høstens MegaDo, og bør jo benytte relevante hoteller. Er snakk om maksimum 2-3 netter, og firmaet vi skal ha møter med ligger relativt sentralt i Moskva, etter hva jeg kan se.

Noen kolleger prater varmt om Ritz og Park Hyatt?

Er Sheremetyevo så ille som man kan få inntrykk av på enkelte nettsider, blant annet her?

Tenker reise HAU-OSL-SVO-CPH-HAU, dvs. SK, SK, SU, WF, Aeroflot har man aldri flydd med før så da blir det en bonus i så fall.

Synspunkter, i så fall takk på forhånd.

Mvh
Fjordheim
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2013, 14:41   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,682
Default Re: Radison Royal Hotel Moscow (the 7th building / Hotel Ukraine)

Quote:
Originally Posted by Fjordheim View Post
God kveld,

Er dette noe å satse på for mitt første besøk til Moskva (jobbtur om et par uker, tidlig i januar), man er tross alt Concierge etter høstens MegaDo, og bør jo benytte relevante hoteller. Er snakk om maksimum 2-3 netter, og firmaet vi skal ha møter med ligger relativt sentralt i Moskva, etter hva jeg kan se.

Noen kolleger prater varmt om Ritz og Park Hyatt?

Er Sheremetyevo så ille som man kan få inntrykk av på enkelte nettsider, blant annet her?

Tenker reise HAU-OSL-SVO-CPH-HAU, dvs. SK, SK, SU, WF, Aeroflot har man aldri flydd med før så da blir det en bonus i så fall.

Synspunkter, i så fall takk på forhånd.

Mvh
Fjordheim
Shermetyevo er ikke så ille som man skal ha det til, der hvor OSL flyet til SU går fra er den nyeste delen av flyplassen åpnet i 2010. Prisene på ting og tang post security er dyrt som på alle andre flyplasser. Går flytog til sentrum nærmere bestemt Belorosskaya stasjon. Herfa er det greiest med t-bane videre som er billig i Moskva.

"Taxi" er ikke å anbefale med mindre man ikke behersker russisk rimelig greit.

Moskva er en by som man må være prisbevisst i. En del restauranter/kafeer osv har helt syke priser og er viktig å sjekke ting litt ut. Ellers snakker ikke folk så mye annet enn russisk og menyer er ofte kun printet på dette, men mange steder har bilder. Ha med en liten lommeparlør om du skal begi deg ut på egenhånd. Gjør ting så mye lettere. Hotellet har jeg ikke så mye formening om i og med at jeg ikke har vært der.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Gatwick hotel roy Reiseforum 1 15-04-2011 01:35
Welcome to the hotel... Norway?? Martin TripReports 43 08-06-2009 22:33
Hotel i Bologna EB Reiseforum 3 20-03-2009 07:27
Mumbai hotel. valen Reiseforum 5 23-02-2009 12:33


All times are GMT +2. The time now is 02:00.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.