![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oman Air er nå partner i Flying Blue. Det kom en e-post idag.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#142 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Newcomer
|
![]()
Mulig dette har blitt dekket før her. Men jeg lurer på om vi som har hatt fb plat i årevis, og bare har Silver i eb.
Vil vi få adgang til f. Eks gullstua på osl når eb konverterer til skyteam? Det finnes masse info om hva som vil skjer for eb gull og dia. Men lite om motsatt. Ivar |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Newcomer
|
![]()
Takker for svar. Regnet med at det måtte være sånn. God nyhet for oss på Sørvestlandet der fb status er nesten mer utbredt enn eb status.
Vestlandets hovedflyplass ligger jo i Amsterdam sies det😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men har ikke Skyteam sånn regel om at adgang til lounge ikke gjelder rene innenlandsflygninger? dvs at OSL-BOO med SAS ikke gir lounge med skyteam elite plus status fra feks KLM men OSL-CPH med SAS og samme kort gir adgang til lounge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er vel bare Delta i USA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Driver og rydder litt i ymse bonusprogram og har booket en liten tur til Amsterdam i november. På returen tenkte jeg å bruke FB-poeng på et par legs i business. Sjekket tilgjengelighet i KLM-appen, og foruten direkteflightene til KLM, var alternativene KLM til CPH og ARN og videre til Oslo i SAS Plus. Fristet ikke så mye, så hadde da bestemt meg for direkte AMS-OSL. Senere på dagen skulle jeg legge inn bestillingen, men brukte da KLM.com på PC. Da dukket det ikke opp noen SAS-forbindelser, men derimot flere muligheter for AMS-CDG-OSL. Så da ble en slik KL/AF-kombo booket i stedet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Man kan nå abonere på miles
https://www.flyingblue.com/en/news/s...m_content=main Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#153 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
De nevnte akkurat Flying Blue Ultimate ved boarding i Amsterdam, dette nivået har jeg ikke fått med meg. De får til og med boarde før biznissene
Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#154 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
[B]Flying Blue Ultimate Lås opp Flying Blue Ultimate-privilegier ved å få 900 UXP (Ultimate XP) i løpet av 1 kvalifiseringsår, og nyt disse fordelene: Tjen 9 miles for hver euro du bruker Ta med to ekstra kolli innsjekket bagasje kostnadsfritt på flyvninger med KLM, Air France eller noen av våre partnerflyselskaper. KLM og Air France loungetilgang for deg og opptil åtte av ditt reisefølge SkyPriority-tjenester for deg og ditt reisefølge Ultimate Assistant tilgjengelig 24/7 for å skreddersy reiseopplevelsen Fire gratis oppgraderingskuponger for én medlemskap per medlemsår Ett Flying Blue Platinum-kort for en av ditt reisefølge Hertz Platinum Card med eksklusive fordeler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Resurs Flying Blue | kekker | Reiseforum | 59 | 16-05-2024 22:35 |