Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-09-2021, 07:18   #1
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,915
Default God mandag!

God mandag fra Sandnes! Har ikke rukket å åpne kaffetermosen enda. Men man har kommet seg på jobb. Mailboksen er åpnet og det ligger an til å en grei dag værmessig. Er det lov å drømme om at temperaturen kryper over tjue-tallet. Så blir det vel å følge litt med på valget i kveld. Ha en fin dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 07:26   #2
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,850
Default Re: God mandag!

God morgen fra Stavanger. Her ser det ut som at det blir en værmessig flott dag.
Trodde denne uka skulle bli av det rolige slaget, men her blir det full rulle hele uka.
Så straks går turen til Sola for kontorering.
Ha en glitters mandag
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 08:01   #3
fluxie
Flyprat fusentast
 
Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,248
Default Re: God mandag!

God mandag fra FBU! En økt på kontoret i dag, det må absolutt til. Faktisk ikke så mye møter i dag, så sjansen er stor for at man faktisk får unna litt i dag.
Ellers så tror jeg verden er tilbake til normalen, i hvertfall om man skal dømme L12, tog 506 som har avgang fra 3050 07:05. Stinn brakke i dag, så Vy må nok være happy med at antall pax tar seg opp.

Ønsker alle en flott dag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 08:09   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,837
Default Re: God mandag!

Mornings fra hjemmekontoret. Valgdag betyr visstnok skolefri, så da er eldstemann og jeg hjemme. Vi får vel stikke ut på en ekspedisjon lunsjen. Podcastinnspilling og en løpetur ligger i kalenderen i kveld. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 08:10   #5
FQTV
EBG
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,258
Default Re: God mandag!

Morning fra Bergen.

Når det ringer på døren kl 08 tror eg automatisk at det er en eller annen "krise" i nabolaget, for hvilken galning ville ellers ringt på døren så tidlig??

Så var det bare Posten med en pakke. Galskap. Klage med krav om tortur kompensasjon skal avleveres.

Ellers, legges ved et bilde fra hjemreisen på lørdag. Pent vær og fine flyforhold.


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 08:44   #6
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: God mandag!

Quote:
Originally Posted by FQTV View Post
Når det ringer på døren kl 08 tror eg automatisk at det er en eller annen "krise" i nabolaget, for hvilken galning ville ellers ringt på døren så tidlig??

Så var det bare Posten med en pakke. Galskap. Klage med krav om tortur kompensasjon skal avleveres.
Lykke til med det.

God dag fra gjemmekontoret. Var visst litt å rydde opp i fra fredag, men straks er man i gang med dagens arbeidsmengde. Forøvrig bare fire arbeidsdager denne uka. Klager ikke på det.

Kun en pakke på veg til meg, men den lever Postnord nede på Extra, så jeg kan hente den når det passer (innenfor tidsrommet 07:00 til 23:00 - tror det skal holde). Godtlevert skal også komme innom, men de kommer på ettermiddagen.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 08:52   #7
FQTV
EBG
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,258
Default Re: God mandag!

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Lykke til med det.

den lever Postnord nede på Extra, så jeg kan hente den når det passer (innenfor tidsrommet 07:00 til 23:00
Jo, takk.

Alt som kan leveres på Extra og hentes der når det passer MEG er Go’knall.


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 10:06   #8
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,170
Default Re: God mandag!

Hei fra skauen. Alle barna er hjemme da skolen er stengt, og det er vel fint lite tvil om hvilke stemmesedler det går mest av der

Populariteten min er relativt lav da jeg er den som passer på at barna gjør (den ganske ambisiøse) to-do listen fra Dragen.

Blir nok en tur ned til byen for å redde inn populariteten senere.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 10:51   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,174
Default Re: God mandag!

God morgen fra togplatformen på Lillestrøm. Har ikke akkurat vært stang-inn de siste gangene jeg har reist til kontoret. Ei heller i dag, med sedvanlige forsinkelser.

Men jeg har da fått tid til å kjøpe fokkatsja med pålegg hos bakeren, så det er noe positivt. Etterpå blir det å prøve å laste opp Corona papirer hos KLM før onsdagens tur til AMS.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 10:52   #10
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,943
Default Re: God mandag!

Morn fra Bremen.
Her er man gjemme alene mens tre generasjoner er ute på tur. Siden man er passelig sentralt i byen kan man jo da gå ut å finne seg noe lunch etterpå.

Fant også ut at jeg er to uker unna å sette ny rekord når det gjelder det å reise med fly. Aldri før har jeg gått så lenge uten å reise med fly... Forrige rekord er fra 97/98, hvor man ankom FBU i 97 og ikke reiste med fly igjen før 14 måneder senere, da fra nye OSL. Blir forhåpentligvis ikke store rekorden, da man satser på å fly til Italia senere i høst
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 12:55   #11
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,203
Default Re: God mandag!

God midt på dagen fra det Sørlandske!
Her er man godt i gang med hjemmekontoreringen og har sågar rukket ut og kjøpe både lunsj og levert stemmeseddel.
Så blir det vel bare jobbing utover dagen her da, og så se på valgsendingene i kveld.

Var forøvrig gledelig å se at polet var åpent i dag. Det er vel nytt? Noen var visst tidligere redde for at noen skal drikke nyinnkjøpt tøysevann før de går og stemmer. Godt å se at verden går fremover.
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2021, 12:56   #12
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,971
Default Re: God mandag!

Hau hau fra terrassen. Her gnåler Pink Floyd om det samme som ligger ved føttene mine. Hunder.

Så smått begynt å lysne. Litt gressklipping på programmet i dag. Ellers lite.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God mandag! Twin Otter Flyforum 8 15-02-2021 16:01
God mandag! Concorde98 Flyforum 21 11-12-2017 16:20
God mandag ILS2 Flyforum 19 24-09-2012 20:19
God mandag Chriscross Flyforum 16 02-04-2012 12:31
God mandag Someone Flyforum 21 27-03-2012 06:56


All times are GMT +2. The time now is 01:55.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.