Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 27-03-2015, 10:25   #1
larsdx
Newcomer
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 35
Default Club Calrsson eller Mariott?

Har nå meldt meg inn i begge kjedenes bonusprogram. Er usikker på om jeg kommer til å kvalifisere til status i noen av bonusprogrammene, men er jo greit med et forsøk.

Jeg bor litt på Radisson Blu når jeg har tidlige flyavganger fra OSL. Ellers reiser jeg litt i Europa og litt i Afrika og Midtøsten. I sistnevnte områdene finnes ofte ikke Radisson-hoteller og der de finnes ligger de ofte litt krøkkete til. I en av byene jeg besøker ofte foretrekker jeg Mariott.

Nå har jeg meldt meg inn i begge programmene, men må "velge" hvilket jeg skal satse på. Hvis jeg skal satse på Mariottprogrammet må alle overnattinger i Europa legges på Mariott-hotell hvis mulig.

Meninger?
larsdx is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2015, 10:37   #2
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,173
Default Re: Club Calrsson eller Mariott?

Utenfor Norden er Marriott rimelig bra, og i enkelte tilfeller får du utrolig mye Points.

30.000 Marriott Points kan også overføres til 10.000 airline miles.

50.000 Marriott Points er også nok til en natt på mange Ritz Carlton.

10 netter er nok til sølv.

"Æ liår det"

Radisson er jo klart best i Norden, og om du har statuskort i SAS eller AmEx Plat får du Club Carlson Gold pælmet etter deg. De er også ganske gode på uttakk på egne hoteller. Men utenfor nord Europa er ikke Radisson særlig bra.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2015, 14:27   #3
larsdx
Newcomer
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 35
Default Re: Club Calrsson eller Mariott?

10 netter, da mangler jeg bare tre etter neste Midtøstentur. Tror det blir å satse på Mariott da. Men blir EBS til sommeren og gull ila året gitt at en søknad går gjennom...
larsdx is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1 eller 2 drink vouchers i AAdmiral's Club? AN0510 Reiseforum 8 06-03-2014 13:49
3000 velkomstpoeng om du kombinerer SAS EuroBonus med MasterCard eller Diners Club FlightDeck Reiseforum 0 09-12-2009 12:38
Club ANA...eller var det Ryanair? Blubird Bilder & foto 4 22-11-2008 13:45
BA Club World - ny eller gammel? pgaa Flyforum 27 10-01-2008 04:14


All times are GMT +2. The time now is 16:00.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.