Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 16-05-2013, 17:39   #1
darkcho
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,679
Default United Upgrade?

Skal en tur over dammen med LH og har fått United 757 på returen. Ser det kan oppgraderes til Eco+. Har jeg forstått det riktig at det eneste dette innebærer er valg av sete tidlig? Har ikke noen poeng i deres bonusprogram, så får ikke oppgrader til business eller first =/
__________________
darkcho is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2013, 18:15   #2
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: United Upgrade?

Kun MP gull eller høyere kan forhåndsbestille Economy Plus.. Eneste sjanse for å komme foran at det er fullt bak fra rad 22. Som et par sist tirsdag ble, null status..

Har mistanke om at de som kommer sist til innsjekk uten forhånds res av seter blir sendt foran.

Ta en titt på mobile.united.com fra 72 timer i forveien. Innenriks blir kun MP medlemmer oppgradert til F..
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2013, 18:23   #3
chrisljo
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,122
Default Re: United Upgrade?

Quote:
Originally Posted by darkcho View Post
Skal en tur over dammen med LH og har fått United 757 på returen. Ser det kan oppgraderes til Eco+. Har jeg forstått det riktig at det eneste dette innebærer er valg av sete tidlig? Har ikke noen poeng i deres bonusprogram, så får ikke oppgrader til business eller first =/
E+ er vel primært 3-4 tommer ekstra benplass. Betaler selv gjerne fem-seks hundre kroner for det.
chrisljo is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2013, 18:41   #4
darkcho
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,679
Default Re: United Upgrade?

Har allerede fått reservere seter ved bruk av lufthansa sine sider, men ikke i Eco+ delen. Men eneste fordelen er altså noen tommer ekstra plass? Ingenting ekstra i form av mat, drikke, lounge, poeng etc?
__________________
darkcho is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2013, 18:50   #5
jb1
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,234
Default Re: United Upgrade?

Eco plus betyr ekstra benplass. Det er veldig bra med litt ekstra ,em du faar ikke annen mat enn resten paa eokonomi.
__________________
Upcoming flights:
www.goodlifetravelling.com
MAR WAW-ARN LO E95, ARN-WAW LO 738, APR OSL-BGO SK 32N, BGO-CDG AF 320, CDG-NUE AF E90, NUE-AMS KL E90, AMS-WAW KL 738
jb1 is online now   Reply With Quote
Old 16-05-2013, 21:00   #6
Klette
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jun 2009
Location: Bergen
Posts: 263
Default Re: United Upgrade?

Hvis du går inn på United.Com --> Reservations --> change/view existing reservations,
så skal det gå an å kjøpe seg opp hvis de er lagt ut for salg. Dette har jeg gjort selv.
Du må trykke inn reservasjons nummeret som gjelder hos United.

Har opplevd at LH sine sider kan være litt ustabile når det gjelder eco/eco plus sete reservasjon.

De gangene jeg har endret til eco plus på United sine sider, ved å kjøpe meg opp for en billig penge, så har det gått som smurt...
Klette is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2013, 01:08   #7
sentry
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2012
Location: Houston, TX, USA
Posts: 140
United Re: United Upgrade?

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post
Kun MP gull eller høyere kan forhåndsbestille Economy Plus.. Eneste sjanse for å komme foran at det er fullt bak fra rad 22. Som et par sist tirsdag ble, null status..

Har mistanke om at de som kommer sist til innsjekk uten forhånds res av seter blir sendt foran.

Ta en titt på mobile.united.com fra 72 timer i forveien. Innenriks blir kun MP medlemmer oppgradert til F..
Alle kan vel kjøpe Economy Plus, men oppgradering uten tillegg i prisen er nok forbeholdt MP-medlemmer. Og da går det etter status.

Reiste forøvrig LAX-PVG i går og ble flyttet frem til 1A og dermed F på en av de gamle United-777 maskinene med tre kabiner. Turen tok en halv time lengre enn vanlig pga mye headwind, og i tillegg ble vi stående en halvtime ekstra på LAX for å kvitte litt cargo så de kunne ta ekstra fuel. I slike tilfeller er det deilig å bli oppgradert! Jeg følte meg ikke helt pigg, så denne gangen droppet jeg både champagne og mat og sov stort sett hele veien. Hadde forøvrig en for meg ny routing IAH-LAX - via ABQ, av alle steder. Så nå kan den også settes på listen. Det ser ut til at jeg skal få med meg en ny flyplass til her i Kina også på mandag - vi får se.

Last edited by sentry; 17-05-2013 at 03:57.
sentry is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2013, 03:42   #8
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: United Upgrade?

Så vidt jeg husker koster upgrade en vei OSL EWR, $ 99 , for et par år siden...

Gull og høyere kan reservere ved reservasjon, sølv MP ved innsjekk... Hvis jeg husker rett.

Vet , via en kamerat, at det er nok med at en er gull og høyere hvis to reiser sammen . Mange fordeler med MP dersom en reiser mye til USA og innenriks der..
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2013, 16:02   #9
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: United Upgrade?

Reidar, du brukte dine to Regional Upgrades paa turen du er paa naa, ikke sant?
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2013, 16:18   #10
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: United Upgrade?

Joda, det brukte jeg... Men i dag til SFO vanlig upgrade 24 timer før..

I fjor dummet jeg meg litt ut, brukte dem for sent, og fikk ikke utnyttet mer enn en.

I år brukte jeg dem omtrent samtidig jeg fikk dem på denne reservasjon fra aug i fjor. Booket turen da LH og SK hadde tilbud på SFO for 4.990 . UA matcher som vanlig , men lavere 4.400.

Sitter på gjerdet i år også og venter på LH tilbud til USA . Har planlagt en del vinter/vår..

Men fjor var vi ganske heldige med upgrade... Booker ikke A320/319
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) SQ 777 Småprat 4 13-05-2015 20:05
SN/LX upgrade erikd Reiseforum 0 07-05-2013 21:56
Upgrade BA jb1 Flyforum 5 06-03-2009 19:36
Upgrade BA jb1 Flyforum 8 29-08-2007 15:26
Upgrade LH, også upgrade bonuspoeng ?? SQ 777 Flyforum 10 29-04-2007 18:33


All times are GMT +2. The time now is 16:40.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.