Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23-01-2019, 06:17   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default God onsdag morgen fra Røros

God morgen fra Røros som byr på mi us 21 grader på morgenkvisten...kjenner at man lever:-) Møter fra morgen til kveld - så det er bare å start opp dagen. Ha en bra onsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 07:54   #2
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: God onsdag morgen fra Røros

God morgen fra L14. Våknet av meg selv kl 04.30-aktig. Vred meg og plaget kjæresten til kl 06. Og nå står jeg altså på toget og innser at folk (de irriterende individene som er rundt omkring) står opp tidligere enn meg. For toget er mye fullere nå enn om 2 timer. Det er snilt av folk så de ikke fyller opp mitt vanlige tog unødvendig mye. Men, som Elefanten sier, det skulle også bare mangle.

Årsaken til at jeg våknet er at jeg gleder meg veldig til jobbdagen. Har invitert våre ansatte fra resten av væla for å fortelle om sitt til alle de andre. Det er første gang og jeg gleder meg så mye at jeg drar på kontoret 2 timer før for å spille musikk og kose meg.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 09:40   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: God onsdag morgen fra Røros

Mornings. Får vel komme i gang med å jobbe litt. En skitur er planlagt i kveld, men skal sørge for å gå ut med fulladet hodelykt denne gangen. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 09:46   #4
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 676
Default Re: God onsdag morgen fra Røros

God morgen!
Må snart vurdere å begynne å bruke genser i tillegg til t-shirt, det begynner å bli vinter.
Oppå haugen der jeg bor var det -10, lenger ned -15. Enda lenger ned (der eksen bor) var det til og med -18. Og nei, det er ikke sammenheng mellom det der, hun er veldig grei.

I dag kommer jeg til å kaste bort en del til på å transportere meg mellom forskjellige møtesteder. Dessverre foregår forflytningen kun med buss, ikke av type Airbus, men grønne rektangulære kasser med store hjul og AtB påskrevet.

Ha en flott dag!
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 09:52   #5
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 676
Default Re: God onsdag morgen fra Røros

Forresten, når jeg er inne på Airbus. A350'en som var årsaken til at jeg kom hjem 13 timer senere enn planlagt i forrige uke sørget for nesten 12000kr på konto.
Skulle vært hjem tirsdag, rakk ikke connection på MUC (sent innkommende A350 med blant annet meg og dama inni), overnattet på OSL, videre hjem på onsdag.
Sendte claim til Lufthansa onsdag, fikk svar torsdag og altså allerede i går stå pengene på konto.
Knallbra service!

Tripreport kommer etterhvert, for jeg fikk testet (for meg) to nye selskap på interkontinental C, samt lagt til 2 nye flytyper til listen min (A320 neo og A350).
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 11:25   #6
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,280
Default Re: God onsdag morgen fra Røros

Good morgen fra Lillestrøm.. Startet dagen med meget stressfull innsjekk hos SAS til LHR først, så UA til EWR..

Brukte lang tid. UA hadde booket fine seter på SK foran i bussen. SK ga oss seter langt bak.. Så ga de meg muligheten å få to aisle på rad 9, og bekreftet det. Men boardingpass beholdt de langt bak.. Der står det nå.. Sikkert for sent å gjøre noe ved innsjekk..

Men heldigvis kort vei til London. Der venter en virkelig "Dreamliner", 764.. 20% belegg med gode sovemuligheter. 35" pitch og toseter langs veggene. 1.5" bredere seter enn Drømmeflyet. Breder midtgang...
SQ 777 is online now   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 19:47   #7
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: God onsdag morgen fra Røros

God kveld fra Senator-kantina på HAM. Koser meg med chilli con carne & øl. Air Nostrum sin CRJ1000 skal forhåpentligvis ta meg til København snart. Får stadig SMS fra SAS om 10 min forsinkelser, så kanskje ryker connection til Oslo? Men får trøste meg med masse godterier og at man får krysset av CRJX i boka. Ha en strålende aften
TriStar is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God onsdag morgen fra Røros EB Flyforum 7 28-08-2019 12:01
God onsdag morgen fra Røros EB Flyforum 4 19-06-2019 10:34
God onsdag fra Røros EB Flyforum 6 19-12-2018 21:57
God onsdag fra Røros EB Flyforum 12 11-07-2018 17:13
God onsdag fra Røros EB Flyforum 9 17-01-2018 13:58


All times are GMT +2. The time now is 16:01.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.