Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-04-2018, 15:03   #601
Eriksan
ScanFlyer Gold
 
Eriksan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 1,122
Default Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.?

På reisen min hjem med SAS BCN-ARN-OSL på lørdag ble ARN-OSL flighten kansellert 45 min før avgang. Jeg ble automatisk booket om til neste avgang som gikk drøyt 2 timer senere, denne flighten ble forsinket og vi landet snaut 3 timer senere enn opprinnelig rute.

SAS personalet i loungen på ARN opplyste om at kanselleringen skyldes crewmangel. Det var Cityjet som skulle operere flighten med CRJ-900, ombookingen var også til Cityjet CRJ-900.

Pleier det å være grei skuring å få gjennom EU-kompensasjon grunnet crewmangel?
Eriksan is offline  
Old 09-04-2018, 15:29   #602
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Eriksan View Post
Pleier det å være grei skuring å få gjennom EU-kompensasjon grunnet crewmangel?
Om ikke crewmangel holder kan jeg vanskelig se hva som skulle holde.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is online now  
Old 16-04-2018, 12:12   #603
Eriksan
ScanFlyer Gold
 
Eriksan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 1,122
Default Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.?

Fikk raskt svar fra SAS etter jeg sendte inn klage på kanselleringen nevnt to poster over. Innstillingen var innenfor SAS kontroll og jeg får erstatning på EUR 400.

Jeg tenkte egentlig bare på ARN-OSL som er en kort strekning og derfor kompensasjon på EUR 250 for kanselleringen og snaut 3 timer senere ankomst på OSL. Men siden reisen var fra BCN er satsene høyere. Uansett var jeg nok heldig fordi kompensasjonen kunne blitt redusert med 50% siden ankomst OSL var mindre enn 3 timer senere enn opprinnelig rute.
Eriksan is offline  
Old 16-04-2018, 13:45   #604
vbirk
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2011
Location: BGO
Posts: 741
Default Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.?

Det er jo også en annen mulighet, og det er at 3-timers-grensen ble passert etter landing men før døråpning. Det skal være døråpnings-klokkeslett som legges til grunn.
vbirk is offline  
Old 16-04-2018, 21:14   #605
Edvard
一期一会
 
Edvard's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Zürich, Switzerland.
Posts: 1,312
Default Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.?

Logger flyselskapet eller flyplassen tidspunkt for døråpning på innkommende fly et sted synlig for vanlige passasjerer?

Ser ikke annet enn actual In-block time angitt som ankomsttid overalt.
Edvard is offline  
Old 01-06-2018, 23:16   #606
ohegge
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2008
Location: Storholmen i Romsdal
Posts: 465
Default Hva når Norwegian har endret dato på vår reise til USA?

Vi har bestilt reise til MCO fra 14. til 28. november.
Nå i dag fikk jeg mail om at reisen plutselig var endret til 15. til 29. november.

Hva har jeg da av rettigheter? Hva bør jeg gjøre?
Vi har bestilt hotell for 2 netter. De skulle ha nesten dobbel pris for å endre bestillingen. Hva med leiebilen som er bestilt til den 14 om kvelden?

Må jeg virkelig bruke reiseforsikringen på dette? Vi brukte reiseforsikringen senest i fjor, da vi måtte kansellere tur til USA på grunn av sykdom......

Takker for allle tips...
ohegge is offline  
Old 02-06-2018, 00:47   #607
magnusant
EBG
 
Join Date: Dec 2015
Location: Copenhagen
Posts: 93
Default Re: Hva når Norwegian har endret dato på vår reise til USA?

Normalt har du ingen rettigheter så lenge de opplyser om det inntil XX dager/uker før avreise.
Hvor lenge det nå er hos Norwegian, kan jeg ikke huske, det står nok noe i betingelsene fra da du booket billetten om det. Når det er helt ute i November, tenker jeg du står på bar bakke, dessverre.

Helt enig, det er bedritent, og det er også grunnen til at jeg aldri booker en rute norwegian ikke flyr flere ganger daglig...
magnusant is offline  
Old 02-06-2018, 01:18   #608
espenlok
ScanFlyer Blue
 
espenlok's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 402
Default Re: Hva når Norwegian har endret dato på vår reise til USA?

Quote:
Originally Posted by magnusant View Post
Normalt har du ingen rettigheter så lenge de opplyser om det inntil XX dager/uker før avreise.
Hvor lenge det nå er hos Norwegian, kan jeg ikke huske, det står nok noe i betingelsene fra da du booket billetten om det. Når det er helt ute i November, tenker jeg du står på bar bakke, dessverre.
Flyklagenemnda er ikke enig i at man står på bar bakke, i hvert fall var de ikke det noen år tilbake:https://www.nrk.no/livsstil/endrer-b...jopt-1.7610634

Quote:
Flyklagenemnda behandler hvert år flere saker om endrede rutetider, og er klare i sine avgjørelser.


- Flyselskapene har anledning til å endre rutetidene når det er nødvendig, men nemnda mener de er økonomisk ansvarlige for mer enn flyreisen i seg selv, sier Anne Rygg i Forbrukerrådet til NRK.

Nemnda mener flyselskapet skal dekke både hotellutgifter og eventuelle tap i forbindelse med andre flyreiser i tilknytning til reisen som har blitt endret.
Reiseforsikringen har vel ingen dekning i dette tilfellet? De dekker typisk innhenting av reiseruter ved teknisk/mekanisk feil, trafikkuhell eller nødlanding. Det kan selvfølgelig være noen andre relevante dekninger som jeg ikke kommer på akkurat nå.
espenlok is offline  
Old 04-06-2018, 21:44   #609
ohegge
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2008
Location: Storholmen i Romsdal
Posts: 465
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Ser innlegget mitt ble flyttet til en annen tråd. Greit nok!

Hotellet var villig til å endre datoen uten å endre pris, så da er man heldigvis reddet, ser det ut til.
Takk for gode innspill.

Da er det bare det rent prinsippielle som står der som spørsmål tilbake. Har egentlig elskapet et ansvar for å ordne opp når fly (eller for så vidt andre transportmidler) som er bestilt, blir endret og lager styr og ekstrakostnader, for kunden?
ohegge is offline  
Old 04-06-2018, 22:24   #610
geirs
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2010
Location: bærums verk
Posts: 1,106
Default Re: Hva når Norwegian har endret dato på vår reise til USA?

Quote:
Originally Posted by ohegge View Post
Vi har bestilt reise til MCO fra 14. til 28. november.
Nå i dag fikk jeg mail om at reisen plutselig var endret til 15. til 29. november.

Hva har jeg da av rettigheter? Hva bør jeg gjøre?
Vi har bestilt hotell for 2 netter. De skulle ha nesten dobbel pris for å endre bestillingen. Hva med leiebilen som er bestilt til den 14 om kvelden?

Må jeg virkelig bruke reiseforsikringen på dette? Vi brukte reiseforsikringen senest i fjor, da vi måtte kansellere tur til USA på grunn av sykdom......

Takker for allle tips...
Når reisen er så langt fram i tid, burde ikke hotellbestilling da gjøres med mulighet for gratis avbestilling og endring av datoer?? Det gjør jeg alltid. Ting kan jo oppstå etterpå slik at datoer ol må endres. Som i dette tilfellet. Leiebil vet jeg ikke hvordan er og endre på bestilling.
geirs is offline  
Old 05-06-2018, 09:41   #611
Oladunk
Newcomer
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 37
Lufthansa Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Hei,
Har nylig hatt en reise til Jackson Hole i USA. Det var en gjennomgående billett OSL->Frankfurt->Denver->Jackson Hole. Det var vel strengt tatt annonsert som UNITED flyvninger men operated by Lufthansa på den første eller de to første strekningene.

Lufthansa var forsinket inn til OSL (et sted mellom 1.5-2 timer) så vidt jeg husker. Dette var pga teknisk feil. AVgangen var derfor tilsvarende forsinket, og gaten for Denver flyet var allerede stengt da vi landet. Flyet var der men hjelper lite selv om vi løp for å se om det var mulighet.

Service-center ga oss ny reise vi Chicago - Salt Lake City -Jackson Hole (altså en leg mer enn tidligere) dagen etter. I tillegg fikk vi voucher for en lunsj på flyplassen samt hotell med middag/frokost ved flyplassen. Et sementblokk/bunkers-hotell (Intercity) som forsåvidt var greit nok men som med sin beliggenhet gjorde at det var vanskelig å gjøre annet enn å forbli hele dagen på hotellet.

Vi måtte ta en del telefoner til Norge/USA i forbindelse med fiksing av leiebil som skulle stå klar på flyplassen. Vi hadde også booket et hotellrom første 2 nettene og fikk da ikke benyttet første natten, men vi fikk varslet ankomst for dagen etter. VI ble uansett fakturert for begge nettene.

Min kone og jeg har begge reiseforsikring via jobb. Vi er vel faktisk dobbelt dekket siden begges forsikringer dekker begge. Er det fortsatt slik at reiseforsikringer ikke annulerer hverandre men at man kan få kompensasjon fra flere samtidig (altså 2 forsikringer = dobbel kompensasjon)?

Videre er spørsmålet mitt hva vi kan kreve i tillegg til det vi allerede fikk umiddelbart i Frankfurt? Og skal man rette krav mot flyselskapet, reiseforsikring eller begge?

Last edited by Oladunk; 05-06-2018 at 22:06.
Oladunk is offline  
Old 07-06-2018, 11:39   #612
Insomnia4u
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2012
Location: Norway
Posts: 856
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Oladunk View Post
Min kone og jeg har begge reiseforsikring via jobb. Vi er vel faktisk dobbelt dekket siden begges forsikringer dekker begge. Er det fortsatt slik at reiseforsikringer ikke annulerer hverandre men at man kan få kompensasjon fra flere samtidig (altså 2 forsikringer = dobbel kompensasjon)?
Man er pliktig å oppgi hvilke andre reiseforsikringer man har når du søker kompensasjon fra ett. Ved å ha flere forsikringer kan det dekkes opp et høyere beløp om du har utlegg som overstiger den ene forsikringen, men du får ikke utbetalt dobbelt.

Vil fraråde å prøve å søke kompensasjon separat hos begge uten å oppgi det siden det anses som svindel og de har systemer som kan fange opp dette.

Det enkleste er å sende til ett selskap og la de kjøre regress hos de andre selskapene og/eller flyselskapet slik at du får ut pengene fortere siden de vil forskuttere beløpet til deg etter avsluttet saksbehandling.

Både mistet hotelldøgn og leiebil bør gå greit å få refundert.
Insomnia4u is offline  
Old 07-06-2018, 11:50   #613
Oladunk
Newcomer
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 37
Lufthansa Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Insomnia4u View Post
Vil fraråde å prøve å søke kompensasjon separat hos begge uten å oppgi det siden det anses som svindel og de har systemer som kan fange opp dette.

Det enkleste er å sende til ett selskap og la de kjøre regress hos de andre selskapene og/eller flyselskapet slik at du får ut pengene fortere siden de vil forskuttere beløpet til deg etter avsluttet saksbehandling.

Både mistet hotelldøgn og leiebil bør gå greit å få refundert.
Ok. Takk for svar.
Nei, har ingen intensjon om å føre noen bak lyset for å oppnå dobbel betaling. Men jeg vet jeg selv fikk dobbel betaling for et slikt tilfelle for litt over 10 år siden. Hadde både en reiseforsikring fra jobben og en privat (hadde ikke fulgt helt med på notene der, så det var en "miss" at jeg var dobbeltdekket). Når uhellet først var ute med forsinket bagasje på en businesstrip fikk jeg tilbake for begge forsikringene, og det var samme forsikringsselskap jeg hadde begge forsikringene i. Men jeg antar regler kan ha endret seg etter dette. Forsikringen via jobb ga meg 5000kr for forsinket bagasje mens privatforsikringen ga 2500 kr den gangen.

Er det da slik å forstå at det ikke spiller noen rolle om jeg går rett på forsikringsselskapet istedenfor flyselskapet og at det ene ikke er å foretrekke fremfor det andre?

kan se ut som Forbrukerrådets sider legger opp til at man tar det via flyselskapet?

https://www.forbrukerradet.no/fly/fo...lse/OSL-JAC/5+
Oladunk is offline  
Old 07-06-2018, 12:35   #614
Insomnia4u
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2012
Location: Norway
Posts: 856
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Oladunk View Post
Ok. Takk for svar.
Nei, har ingen intensjon om å føre noen bak lyset for å oppnå dobbel betaling. Men jeg vet jeg selv fikk dobbel betaling for et slikt tilfelle for litt over 10 år siden. Hadde både en reiseforsikring fra jobben og en privat (hadde ikke fulgt helt med på notene der, så det var en "miss" at jeg var dobbeltdekket). Når uhellet først var ute med forsinket bagasje på en businesstrip fikk jeg tilbake for begge forsikringene, og det var samme forsikringsselskap jeg hadde begge forsikringene i. Men jeg antar regler kan ha endret seg etter dette. Forsikringen via jobb ga meg 5000kr for forsinket bagasje mens privatforsikringen ga 2500 kr den gangen.

Er det da slik å forstå at det ikke spiller noen rolle om jeg går rett på forsikringsselskapet istedenfor flyselskapet og at det ene ikke er å foretrekke fremfor det andre?

kan se ut som Forbrukerrådets sider legger opp til at man tar det via flyselskapet?

https://www.forbrukerradet.no/fly/fo...lse/OSL-JAC/5+
På mine reiseforsikringer (Amex Plat, MC x3 og Frende) er det slik at man må legge ved kvitteringer på innkjøpt klær/annet når forsinkelse på bagasje er mer enn 4 timer.
Så det blir lett over 10 000 kr om en slår sammen forsikringer. Men så skal man sannsynliggjøre utleggene mot det som er i kofferten også.

Det er ofte lang saksbehandlingstid hos flyselskapene om du ikke har status der, så ville tatt en tlf til ditt reiseforsikringsselskap og hørt hva de anbefaler/kan gjøre.

Poenget er uansett at du vil få dekket inn dine utgifter som ble forårsaket av forsinkelsen
Insomnia4u is offline  
Old 08-06-2018, 10:08   #615
Concorde
BA Concorde Sep 1998
 
Concorde's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Hvalstad, Asker
Posts: 3,332
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Oladunk View Post
Ok. Takk for svar.

Nei, har ingen intensjon om å føre noen bak lyset for å oppnå dobbel betaling. Men jeg vet jeg selv fikk dobbel betaling for et slikt tilfelle for litt over 10 år siden. Hadde både en reiseforsikring fra jobben og en privat (hadde ikke fulgt helt med på notene der, så det var en "miss" at jeg var dobbeltdekket). Når uhellet først var ute med forsinket bagasje på en businesstrip fikk jeg tilbake for begge forsikringene, og det var samme forsikringsselskap jeg hadde begge forsikringene i. Men jeg antar regler kan ha endret seg etter dette. Forsikringen via jobb ga meg 5000kr for forsinket bagasje mens privatforsikringen ga 2500 kr den gangen.



Er det da slik å forstå at det ikke spiller noen rolle om jeg går rett på forsikringsselskapet istedenfor flyselskapet og at det ene ikke er å foretrekke fremfor det andre?



kan se ut som Forbrukerrådets sider legger opp til at man tar det via flyselskapet?



https://www.forbrukerradet.no/fly/fo...lse/OSL-JAC/5+


Reiseforsikringene har felles skaderegister så det er ikke mulig å få «dobbelt opp» med erstatning.


Sent from my iPad using Tapatalk
Concorde is offline  
Old 08-06-2018, 15:04   #616
chrisljo
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,122
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Concorde View Post
Reiseforsikringene har felles skaderegister så det er ikke mulig å få «dobbelt opp» med erstatning.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det er ikke mulig/lovlig å få «dobbelt opp» med erstatning, men det er mulig å få dobbel dekning, altså summere dekningen fra flere forsikringer. Hvis du har en skade som overstiger en forsikrings dekning kan du fremdeles få den hele summen dekket hvis du har flere forsikringer.
chrisljo is offline  
Old 09-06-2018, 18:37   #617
Apollon
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2016
Posts: 102
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Fikk en mail fra SAS om at det er en ruteendring på en reise jeg har booket neste år til Japan. Endringen er helt ubetydelig, 5 minutt på ene Japan-segmentet. Det står i mailen at om de ikke hører fra meg innen 10 dager anses endringen som akseptert. Greia er at da jeg booket turen er det en transfertid på nesten 5 timer i Køben på hjemturen. I etterkant av bestilling har tydeligvis SAS styrket vinterprogrammet 19 mellom Køben og Stavanger for om jeg hadde booket billetten i dag ville jeg sluppet å vente lenger enn en liten time da jeg kunne booket turen med den kortere transfertiden. Jeg har SAS plus saver og da er det vel et rimelig høyt endringsgebyr? (i motsetning til vanlig SAS plus) Er det noen måte jeg kan komme med det tidligere flyet på hjemturen fra Japan (København-Stavanger strekningen) uten å betale for det? Er den mailen fra SAS om ruteendring et "smutthull" slik at jeg kan få det gratis om jeg ikke aksepterer endringen? Evt kan det være de er greie i gaten og at jeg får være med det tidligere flyet om det er plass, siden jeg reiser i Sas plus selv om billetten min er "saver"?

Last edited by Apollon; 09-06-2018 at 18:40.
Apollon is offline  
Old 09-06-2018, 19:11   #618
chrisljo
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,122
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Apollon View Post
Fikk en mail fra SAS om at det er en ruteendring på en reise jeg har booket neste år til Japan. Endringen er helt ubetydelig, 5 minutt på ene Japan-segmentet. Det står i mailen at om de ikke hører fra meg innen 10 dager anses endringen som akseptert. Greia er at da jeg booket turen er det en transfertid på nesten 5 timer i Køben på hjemturen. I etterkant av bestilling har tydeligvis SAS styrket vinterprogrammet 19 mellom Køben og Stavanger for om jeg hadde booket billetten i dag ville jeg sluppet å vente lenger enn en liten time da jeg kunne booket turen med den kortere transfertiden. Jeg har SAS plus saver og da er det vel et rimelig høyt endringsgebyr? (i motsetning til vanlig SAS plus) Er det noen måte jeg kan komme med det tidligere flyet på hjemturen fra Japan (København-Stavanger strekningen) uten å betale for det? Er den mailen fra SAS om ruteendring et "smutthull" slik at jeg kan få det gratis om jeg ikke aksepterer endringen? Evt kan det være de er greie i gaten og at jeg får være med det tidligere flyet om det er plass, siden jeg reiser i Sas plus selv om billetten min er "saver"?
Jeg ville prøvd å be om endring å redere til endring, verste som kan skje er at de sier nei.

Når det er gjelder å komme med tidligere så er er det gode sjanser hvis du bare har håndbagasje, men med baggasje må du nok skrue sjarmen godt på.
chrisljo is offline  
Old 09-06-2018, 20:34   #619
Apollon
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2016
Posts: 102
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by chrisljo View Post
Jeg ville prøvd å be om endring å redere til endring, verste som kan skje er at de sier nei.

Når det er gjelder å komme med tidligere så er er det gode sjanser hvis du bare har håndbagasje, men med baggasje må du nok skrue sjarmen godt på.
Takker for hjelpen chrisljo. En annen side ved saken er at om mulig skulle jeg gjerne startet Berlinturen samme dag som jeg flyr hjem fra Japan. Men det er kun mulig dersom jeg i Japan, Sapporo kan få tagget baggasjen med Køben som final destination. Det er ANA i Sapporo som partner som måtte gjort det i så fall. (Sas fra Tokyo) Lander i Køben fire på dagen. Eneste mulighet videre samme dag fra CPG til Berlin er en enkeltbillett med Easyjet kl 20.40 eller 21.25, så plenty av tid. Men jeg vil ikke kjøpe billetten med mindre jeg er sikker på at de i Japan kan tagge baggasjen min til CPG. Forstår det slik at flyselskapene er strenge på det med mindre man har en veldig god forklaring? (noe min neppe er hehe) Men er litt tungvint å reise helt til SVG og booke nytt fly til neste dag til Berlin (med mellomlanding da norwegian ikke flyr direkte den dagen!), når jeg kunne tatt snarveien fra Køben om jeg bare fikk ut baggasjen min! Noen med råd? Takknemlig for hjelp!

Last edited by Apollon; 09-06-2018 at 20:44.
Apollon is offline  
Old 10-06-2018, 19:18   #620
Insomnia4u
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2012
Location: Norway
Posts: 856
Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Apollon View Post
Takker for hjelpen chrisljo. En annen side ved saken er at om mulig skulle jeg gjerne startet Berlinturen samme dag som jeg flyr hjem fra Japan. Men det er kun mulig dersom jeg i Japan, Sapporo kan få tagget baggasjen med Køben som final destination. Det er ANA i Sapporo som partner som måtte gjort det i så fall. (Sas fra Tokyo) Lander i Køben fire på dagen. Eneste mulighet videre samme dag fra CPG til Berlin er en enkeltbillett med Easyjet kl 20.40 eller 21.25, så plenty av tid. Men jeg vil ikke kjøpe billetten med mindre jeg er sikker på at de i Japan kan tagge baggasjen min til CPG. Forstår det slik at flyselskapene er strenge på det med mindre man har en veldig god forklaring? (noe min neppe er hehe) Men er litt tungvint å reise helt til SVG og booke nytt fly til neste dag til Berlin (med mellomlanding da norwegian ikke flyr direkte den dagen!), når jeg kunne tatt snarveien fra Køben om jeg bare fikk ut baggasjen min! Noen med råd? Takknemlig for hjelp!
Jeg har bedt om at bagasje bare blir tagget delvis. MEN, i japan er de utrolig pirkete på regelverket, så ville sjekket om det er et krav i Amadeus om at bagasje skal tagges helt til endestasjonen.

Kanskje noen her har tilgang til Amadeus?
Insomnia4u is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting, kansellering m.v.? (2019->) Polaris Reiseforum 231 21-02-2024 14:44
Rettigheter ved streik seatsniffer Småprat 10 28-10-2013 14:12
Rettigheter ved rerouting Jens W Reiseforum 6 01-12-2010 02:45
Rettigheter ved kansellering Larsabal Reiseforum 18 23-11-2010 10:27
Rettigheter ved ombooking Blubird Reiseforum 4 13-04-2009 13:27


All times are GMT +2. The time now is 01:40.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.