Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-02-2020, 06:18   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,544
Default Ny uke, ny mandag...

God morgen fra Ris. En hel dag med hjemmekontorering venter - skal bli godt å kome ajour i innboksen. Som alltid byr kvelden på en treningsøkt. Ha en bra start på uken du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 07:48   #2
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: Ny uke, ny mandag...

God morgen fra hula i Bergen. Siste nattevakt går mot slutten og deilig er det. Opphavet står for transportetappe opp til BGO og SK for turen til SVG, nå på ny avtale.
Ha en fin fin mandag
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 07:57   #3
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,351
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Ikke så god morgen fra Lommedalen. Jeg er sånn noen lunde OK, men kona sliter fremdeles med Delhi-belli. Litt rart når det om noen timer er en uke siden vi forlot Delhi og etter det bare spiste på Burger King og Mc Donalds til vi var hjemme. Jeg brukte 3,5 døgn og kona 4,5 døgn før vi fikk problemer. Mageproblemene gjorde at arbeidshelgen ble ekstra slitsom, så i dag blir det hjemmekontor, litt rydding etter ferien, en del ting må fikses på noen biler og jeg skal treffe noen kompiser i Drammen i Kveld. Jeg får gjøre det jeg orker.
Ha en sprudlende dag alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 08:43   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Mornings fra L1. På tide å få unna alt jeg utsatte på fredag, så da er det greit med stort sett møter før lunsj. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 08:52   #5
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: Ny uke, ny mandag...

God morgen fra Grønland. Endelig mandag! Hatt utenlandsbesøk i helgen, så nyter stillheten... Straks klar for kontoret, blir nok litt roligere denne uka da en deler av gårde på vinterferie. Ha en finfin uke!

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
Ikke så god morgen fra Lommedalen. Jeg er sånn noen lunde OK, men kona sliter fremdeles med Delhi-belli. Litt rart når det om noen timer er en uke siden vi forlot Delhi og etter det bare spiste på Burger King og Mc Donalds til vi var hjemme. .

Det er nok minst like stor sjanse for å bli syk av mat fra McDonalds som maten fra en lokal curry sjappe. Typiske ting å bli dårlig av er sauser, dressinger, salat, soft ice og milkshake. Både grunnet oppbevaring ved for høy temperatur, lav rullering og generelt dårlig hygiene.
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 09:50   #6
eirikma
>>>>><<<<<
 
eirikma's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Bodø
Posts: 311
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Goooood mooorrggeeeeen fra TOS!
Eller er det en god morgen? Innbiller meg det i alle fall.
Kom en halvtime sen inn med SK4409 fra ALF pga deicing. LN-RGF var hvit både her og der, så da måtte den sprøytes litt.
Videre til BOO med SK4571 om en 40 minutters tid. Fint med litt kortere transit her da, men kjipt for de som skal videre til OSL. Har vært godt å ha en uke fri, men kjenner at det begynner å klø i jobbfoten, så blir godt å gjenoppta arbeidsoppgavene igjen.
Ha en super ukestart dere!
__________________
Whisper Mode!
eirikma is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 10:15   #7
ATC-flyradar
Traveler
 
ATC-flyradar's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Oslo
Posts: 4,822
Default Re: Ny uke, ny mandag...

God morgen fra øverst i Groruddalen. Ingen flyplaner i denne uken med vinterferie. Hjemmekontor i dag, så det blir en stille uke.

Jan
__________________


Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 11:26   #8
roger
Rakettforskar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Trondheim
Posts: 2,274
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Morn frå Horten. Slutten på dagen i går gjekk ikkje etter planen, dermed ei heller dagen i dag. Kids og frøknene har reist til byn, og snart er eg åleine her på besøk. Blir litt meir bok, og så ut å gå litt. Fly oppigjen på onsdag. Ha ein fin fin dag!
__________________
none....
roger is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 11:38   #9
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,713
Default Re: Ny uke, ny mandag...

God dag fra Oslo. Konsert i kveld, og retur til Horten i morgen tidlig (?), i hvert fall så snart jeg våkner og er klar. Tilbake til Bergen på onsdag kveld med WF fra TRF.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 11:42   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Mandag ja.. Den kommer fortere og fortere, men går også kjapt unna.

Kontoret i dag, men litt fenrilsk frem og tilbake med fly og hotellbookinger. Blir første klasse med yngste arvingen på LH til BOS på torsdag og lurer fælt på om vi gidder "bare" business hjem fra BOS eller om vi skal ta en roadtrip på fire timer ned til JFK og fp litt 747 First hjem.. Sa noen første verden (no pun intended)...
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 11:56   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,682
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Quote:
Originally Posted by Futura View Post
Ikke så god morgen fra Lommedalen. Jeg er sånn noen lunde OK, men kona sliter fremdeles med Delhi-belli. Litt rart når det om noen timer er en uke siden vi forlot Delhi og etter det bare spiste på Burger King og Mc Donalds til vi var hjemme. Jeg brukte 3,5 døgn og kona 4,5 døgn før vi fikk problemer. Mageproblemene gjorde at arbeidshelgen ble ekstra slitsom, så i dag blir det hjemmekontor, litt rydding etter ferien, en del ting må fikses på noen biler og jeg skal treffe noen kompiser i Drammen i Kveld. Jeg får gjøre det jeg orker.
Ha en sprudlende dag alle sammen.
Kanskje kona di burde vurdere en konsultasjon hos lege hvis det ikke går over? Nok av greier man kan få som ecoli, salmonella etc som bør behandles.

Jaja god dag fra Oslo - nok av ting som skal gjøres, fikses og følges opp.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 14:20   #12
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,637
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Mandag ja.. Den kommer fortere og fortere, men går også kjapt unna.

Kontoret i dag, men litt fenrilsk frem og tilbake med fly og hotellbookinger. Blir første klasse med yngste arvingen på LH til BOS på torsdag og lurer fælt på om vi gidder "bare" business hjem fra BOS eller om vi skal ta en roadtrip på fire timer ned til JFK og fp litt 747 First hjem.. Sa noen første verden (no pun intended)...
Togturen Bos-nyc er jo helt ok å få med seg for turens skyld, men hadde ikke giddet ta turen ned bare for å fly F hjem om natten. Hemsen på JFK er ikke så kul.

God kveld fra Saigon. Eldste arving var ikke så klar for mer krig etter besøket på war remnants museum i går, så Cu Chi utgår i morgen. Det betyr nok to dager ved bassenget som ikke er like kult som på forrige hotell, men tilbyr skygge som er ok i 34 grader.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 16:59   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: Ny uke, ny mandag...

God efta fra Gaustad. Har romstert og pakket og forberedt helgens messe i dag. Det er en stund siden sist jeg måtte gjøre alle mulige finurlige planlegginger selv, så det er mye å huske på. Men det blir vel bra til slutt eller noe.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 18:16   #14
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Togturen Bos-nyc er jo helt ok å få med seg for turens skyld, men hadde ikke giddet ta turen ned bare for å fly F hjem om natten. Hemsen på JFK er ikke så kul.
.
Takker men det ble First hjem også og en Suburban fra BOS til JFK.. Ser at å råne ned hele Manhattan tar totalt maks en time og er jo en fantastisk sightseeing..

Selve First pakken har jeg blitt helt borderline glad i og ser at det er blant annet norsk skrei, surf and turf, thai green curry osv med 2004 Pommery Louisen tilbake på menyen.. Jeg dævver. Det ble også liten Helvetica maskin fra MUC til Zurich på vei hjem så det blir et skikkelig lounge-rally.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 17-02-2020, 18:56   #15
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,918
Default Re: Ny uke, ny mandag...

Jaja - da var vi igang med nok en arbeidsuke. Og siden jeg for en gangs skyld jobber på en mandag, fant Georgia Power ut at de skulle dukke opp uanmeldt og legge ned en ny strømledning. Og i tillegg kom de samtidig med bøtteballetten, som dermed ikke ville ha strøm i huset ... Sistnevnte kunne heldigvis komme tilbake onsdag.
Så det ble en times tid på UPS backup for modem og wifi, og laptop på batteri. Kun en skjerm, men det funker jo det og. Imidlertid var det for mye vann i bakken til at de kunne lappe ledningen, så de må komme tilbake en annen dag med pumpe. Og ikke onsdag.
Sånn går no dagan .....
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God mandag og start på en ny uke! Concorde98 Flyforum 20 14-01-2020 11:06
Ny uke - ny mandag EB Flyforum 14 11-03-2019 17:36
Osl mandag og onsdag uke 34 JanSev Bilder & foto 7 01-09-2010 14:27
Mandag - Ny uke nye muligheter Egil Flyforum 24 15-07-2008 08:44
God mandag - og ny uke! CK Flyforum 6 31-01-2005 11:47


All times are GMT +2. The time now is 00:50.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.