![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Moderen har vært på besøk hos oss noen dager nå. Hun drar hjem i dag med WF fra TRF til BGO. Hun vil ha med litt frisone multer hjem. Går det greit å ta med gjennom sikkerhetskontrollen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det burde gå fint. Hadde selv med en kokosnøtt av alle ting i fjor, også fra TRF forøvrig. Den inneholder jo veske, men etter litt risting så godkjente han den. Jeg pleier som regel å ha med litt frukt å håndbagasjen, men bare i utlandet de sjekker frukt nøye. Er jo også lite væskeinnhold i multer, så de blir jo ikke så «synlige» på skjermen som en agurk f.eks.
Jeg synes også de er flinkere og hyggeligere i sikkerhetskontrollen på mindre flyplasser her i landet, blir kanskje feil å si mindre strenge, men er flere ganger den siste tiden på TOS typ håndsprit og nesespray har fått ligge i sekken min igjennom maskina.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk LN-HFH. Det gikk fint å ta bærene i håndbagasjen. De har kommet seg trygt til Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Freddasbilder - frosne, sådan | LN-MOW | Bilder & foto | 5 | 20-11-2010 14:14 |
Mu s i håndbagasjen ! | Tertit54 | Flyforum | 1 | 09-04-2007 23:03 |
Pistol i håndbagasjen | catocontrol | Flyforum | 2 | 11-09-2006 01:02 |
Glass i håndbagasjen? | LCH | Flyforum | 4 | 02-08-2006 23:04 |
SOT: Det regner frosne kyllinger i Newcastle | Blubird | Flyforum | 1 | 11-02-2005 08:27 |