![]() |
|
![]() |
#21 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Nei dessverre, det blåe merket viser at du har visst passet og at det har blitt scannet.
Mange som reiste inn med andre selskap og sjekket ikke inn på Norse skranken men bare gikk fra gate til gate. Det ble oppdaget når boarding skulle begynne og da måtte en ny kø og innsjekk bli snekret sammen i full fart. Der røk det en halvtime. Etter det begynte dem ombordstigning men ropte ikke opp grupper eller begynte med premium, derfor ble det flaske hals og folks ropte ut og klaget mens andre snek i køen og det ble rot. Det ble skyldt på IT problem på flyplassen samt et innleid security firma. Flyturen var grei, men jeg skulle ha tatt med matpakke, det var som Kjos sine turer: Noe kjafs i en papp eske. Jeg hadde bestilt vegetar mat men den bestillingen var borte vekk. Litt innkjørings problemer ja, skulle vel ha forsynt meg av gratis maten ved gaten men var ikke sulten da..
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Poenget mitt med Global Entry er at det dekker TSA Pre Check som koster $85. Global koster $100. Dette er kun for de av oss som bor i USA, men bare $15 mer for Global er verdt det selv for noen som reiser en gang i året ut av landet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
Ja, Global Entry er et fantastisk system. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norse leaser ut 4 fly til Air Europa | storg | Flyforum | 19 | 16-06-2022 17:28 |
Weekend-tur til Florida | SudCaravelle | TripReports | 59 | 04-04-2019 09:11 |
Til Florida med SAS og Continental, OSL-ARN-EWR-FLL-ORD-ARN-OSL | WF-380 | TripReports | 16 | 02-05-2011 14:18 |
Rygge, åpnings dag | plane-spotter | Bilder & foto | 10 | 14-02-2008 23:45 |
Litt on topic; Hjelp til tur til Florida, USA | Herlov | Flyforum | 14 | 24-01-2005 07:59 |