Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-06-2011, 19:28   #21
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default

Så var man ombord i kveldens siste flymaskin. Spent på om de rekker å servere noe underveis. Gjør de ikke det, kan de jo evt. ta det under taxingen etter landing . (Var det et hint?)
Martin is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2011, 20:35   #22
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,714
Default Re: Business As Usual

Og dermed var det avslørt at Martin nok en gang var på tur mot Polderbahn..
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2011, 20:41   #23
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,181
Default Re: Business As Usual

Da rekker de å servere både lunch og middag før du er inne.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2011, 21:03   #24
learjet
oversheriffmester

Global Moderator
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,429
Default Re: Business As Usual

Og for å komme med litt detaljer

første flight pushet 2 minutter før rute og ankom gate nøyaktig på rutetid.

siste flight gikk også 2 min tidlig fra gate og ankom 6 minutter før rute, etter 12 minutter taxe tid.

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 00:50   #25
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual

AMS var riktig

Sorry at jeg henger litt etter. Lover å fylle ut mer i morgen, da jeg har ca. 5-6 timers loungtid i morgen. Flightnummeret herfra i morgen er forøvrig det samme som forrige gang jeg fløy herfra - den gangen pilotene til TAP streiket, og de måtte chartre inn en A310 - den A310'en så jeg forresten på LGW i dag.

Og bare så det er sagt: Jeg skal fly med samme flightnummer, men ikke med de samme to bokstavene foran nummeret som sist

Selskapets sider og Schiphol sine sider er litt motstridende når det gjelder flytype på den første flighten, men om schiphol.nl har rett, så ser det ut som det bare blir flytyper som SAS har vært kjent for å ha "suksess" med
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 00:54   #26
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,915
Default Re: Business As Usual

Skudd i mørket: AB med Q400?

Digger rapporten din så langt. As usual!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 01:00   #27
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual

Nå er jeg altså i "by A". Der jeg først booket til by B via en hub med "feil" allianse, før jeg booket om til by C via en annen hub, med "riktig" allianse. AB skal riktignok inn i OW, men jeg tror ikke jeg hadde fått noen miles og TP om jeg hadde flydd med de i morgen

Men du har vel rett i at SAS ikke hadde så stor suksess med Q400, så godt gjettet. Jeg nevnte vel kanskje lenger opp at jeg skal fly Q400 også?

En av flytypene jeg skal fly i morgen, ble forresten ikke noen stor suksess i det hele tatt - hverken for SAS eller andre. Men som sagt: En nettside sier en flytype, selskapets sier en annen, så vi får se i morgen.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 07:04   #28
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,714
Default Re: Business As Usual

Dette må jo bety at du skal avgårde med MA661 (der får du nok en kjedelig 73G) og fortsette med en B736 til en eller annen luguber plass...
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 08:50   #29
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Dette må jo bety at du skal avgårde med MA661 (der får du nok en kjedelig 73G) og fortsette med en B736 til en eller annen luguber plass...
Det var inbound MA660 som Schiphol.nl påstod var en 736, men de hadde ombestemt seg i dag tidlig. Forresten, så kan det bekreftes at infoen om Malev på nevnte nettside er feil. Innsjekkingsområdet skal være i Hall 1, område 3 (husker ikke hva schiphol.nl påstod), og loungen man kan bruke.. ja, er ikke helt sikker. Schiphol.nl påstår KLM Crown Lounge. Tidligere googling påstod Servisair sin lounge. Damen i innsjekk fortalte om lounge 20 og 21, og at den ene var OW og den andre *A. Da jeg kom fram, nevnte ingen av dem Malev, men den ene (operert av Menzies) nevnte adgang til bl.a. IB og AY, mens den andre (Servisair) slapp inn masse *A-selskaper. Menzies sin var dog stengt, men det stod et skilt om at man var velkommen inn i naboloungen. Så nå sitter jeg her, i en over snittet gos lenestol, og koser meg med en glasscola.

Boarding av MA661 til BUD om en snau halvtime, der man skal tilbringe noen timer før en Q400 frakter meg videre. Snakkes
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 09:51   #30
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,714
Default Re: Business As Usual

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Det var inbound MA660 som Schiphol.nl påstod var en 736, men de hadde ombestemt seg i dag tidlig. Forresten, så kan det bekreftes at infoen om Malev på nevnte nettside er feil. Innsjekkingsområdet skal være i Hall 1, område 3 (husker ikke hva schiphol.nl påstod), og loungen man kan bruke.. ja, er ikke helt sikker. Schiphol.nl påstår KLM Crown Lounge. Tidligere googling påstod Servisair sin lounge. Damen i innsjekk fortalte om lounge 20 og 21, og at den ene var OW og den andre *A. Da jeg kom fram, nevnte ingen av dem Malev, men den ene (operert av Menzies) nevnte adgang til bl.a. IB og AY, mens den andre (Servisair) slapp inn masse *A-selskaper. Menzies sin var dog stengt, men det stod et skilt om at man var velkommen inn i naboloungen. Så nå sitter jeg her, i en over snittet gos lenestol, og koser meg med en glasscola.

Boarding av MA661 til BUD om en snau halvtime, der man skal tilbringe noen timer før en Q400 frakter meg videre. Snakkes
Med andre ord en tidligere SAS Q400. Ikke bare en type SAS tidligere har hatt "suksess" med, men faktisk et av de eksakt samme individene!
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 09:55   #31
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,181
Default Re: Business As Usual

Hele min gjetting var altså helt på jordet. Jeg hadde rotet i lesingen og trodde du hadde busset til T3 på LHR. Og med OW så var det en soleklar mellomlanding i Madrid på vei til Barcelona. Men skjønte jeg hadde tatt feil ca kl 19.28 igår.

Budapest har jeg aldri vært i så jeg gleder meg til å lese.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 12:54   #32
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Hele min gjetting var altså helt på jordet. Jeg hadde rotet i lesingen og trodde du hadde busset til T3 på LHR. Og med OW så var det en soleklar mellomlanding i Madrid på vei til Barcelona. Men skjønte jeg hadde tatt feil ca kl 19.28 igår.

Budapest har jeg aldri vært i så jeg gleder meg til å lese.
Moro å kunne forvirre litt

BUD kjapt oppsummert: Cola og kaker, og ellers lite grevlingfor.

Planen var som sagt egentlig å ta toget fra AMS til by B. Så fant jeg en businessbillett med CSA fra AMS via PRG til by B. Denne ble booket om til en KL/OK-combo, før den ble kansellert, da jeg fant ut at Malev hadde enda billigere businessbilletter - men til et helt annet sted. Det som altså skulle bli en "Martin tar et par dager i by B"-tur, ble nok en "Martin farter rundt bare for å farte rundt"-tur.

Man er også sjekket inn for morgendagens to flighter, og begge går med flytypen som SAS skaffet for å erstatte Q400: Nemlig CRJ-900.

Selskapet som opererer de, hadde jeg ingen konkrete planer om å fly, men det var altså de som dukket opp som det eneste fornuftige alternativet. I ettertid, viste det seg faktisk at det var et riktig så lurt valg *nynner fortsatt på "Gå for gull" av Vazelina Bilopphøggers*

Nå skal det ventes noen timer her, før en ex SAS-maskin skal frakte meg dit jeg skal sove i natt.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 13:22   #33
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual

Så var det videre fra der jeg avsluttet sist.




Kom fram til den nordre terminalen på LGW, og fant kjapt innsjekkingsområdet til BA. Av en eller annen grunn likte jeg hele området veldig godt. Nå du kom inn, var det to rader med skranker fra der man kom, og bort til security i andre enden. Club og First-skrankene var lokalisert på høyre side, nærmest inngangen. Jeg beveget meg mot den som det stod Club på, men siden damen der var i ferd med å betjene en annen passasjer, ble jeg vinket fram til kollegaen i F-skranken. Boardingkort og pass ble lagt på skranken, og kofferten på båndet. Allerede nå, begynte jeg å like Gatwick. Boardingkortet fra OSL, var fra en ny type automater de har fått der, som printer på mye dårligere, tynnere papir. Uten å si et ord - eller at jeg hadde sagt noe, kastet hun hele papirlappen, og gav meg et nytt BP, på "årntli pappir" . Allerede her, var jeg blitt forelsket i Gatwick, og BA-personalet der. Det har blitt nevnt på Flyertalk, at de er littegrann hyggeligere der enn på LHR, så det var i grunn derfor jeg hadde lyst til å prøve Gatwick, og det var først og fremst forrdi jeg ville fly fra Gatwick, at jeg fløy til AMS .


Innsjekkingsområdet for BA på LGW

Kjapt gjennom Security, selv om jeg tror jeg bommet på Fast Track'en. Var så heldig å bli "tilfeldig utvalgt" her også, i likhet med OSL tidligere på dagen. Etter litt beføling, fikk jeg gå videre. Kikket meg så litt rundt i terminalen, før jeg fant vegen mor BA sin Terraces Lounge. Terraces er det forrige konseptet, som driver og blir erstattet av Galleries. LHR har Galleries, LGW har Terraces. I praksis betyr det litt annerledes interiør, og Galleries har visstnok mere (varm)mat. Det eneste varme jeg fant på LGW var en suppe, som jeg ikke smakte på. Ble heller et par runder i en salatbar, og et par cola fra kjøleskapet.








Etterhvert var det en time igjen, og jeg bestemte meg for å gå for å kikkelitt mer, samt finne gaten. Vente litt ved gaten, før de startet pre-boarding, og slapp oss bak skranken, men fortsatt på utsiden av en port, som så mest ut som den hørte hjemme på et gjerde eller noe.

Etterhvert ble det ropt opp at Club Europe-passasjerer "as well as Executive Gold and Silver and Oneworld Sapphire and Emerald customers" kunne boarde. På LHR roper de kanskje opp sine egne farger. Det bar ned en slags "rullestolrampe", som gikk fram og tilbake et par ganger, før vi kom til broa, og fant vegen om bord.





Ble møtt velkommen av Purseren, som var en riktig så hyggelig dame. Fant setet mitt, og spent meg fast. Purseren må ha sett at det så litt trangt ut, for etterpå, kom hun bort med ett sånt "skjøtebelte", og lurte på om jeg trengte det, men jeg kunne berolige henne med at det gikk helt fint.

Vi kom oss av gårde, og Purseren alene tok seg av oss fire i Club, som egentlig skulle vært fem, men det var visst en no-show.

Igjen opplevde man det lille ekstra. Når jeg før har hørt LHR-crewet ønske "Executive Club members, as well as out Oneworls alliance partnerst" om bord, nærmest på autopilot, hørtes det ut som om denne damen faktisk var skikkelig glad for å ha frequent flyers om bord.

Flighten ellers gikk greit. Fikk en Chicken Cæcar Salad og et par cola, som jeg faktisk rakk å få i meg på den relativt korte turen. Vi landet etterhvert på Poolderbaan. Jeg har hørt at den skal ligge langt unna flyplassen, men da jeg så tårnet langt der borte, ble jeg overrasket over hvor langt det faktisk var.





Vi kom oss nå uansett bort, og jeg kom meg av flyet og gjennom passkontrollen til bagasjebåndet, der kofferten min dukket opp relativt raskt.



Fant så vegen til CitizenM, som ligger rett utenfor terminalen, og fikk sjekket kjapt inn på den selvbetjente løsningen deres, og tok etterhvert kvelden.






Elefantvekking

Last edited by Martin; 14-06-2011 at 22:56.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 14:21   #34
pingo
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Jan 2010
Location: København
Posts: 569
Default Re: Business As Usual

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Boarding av MA661 til BUD om en snau halvtime, der man skal tilbringe noen timer før en Q400 frakter meg videre. Snakkes
Er også spændt på at høre nærmere om Malev og BUD. Skal derned i næste måned og forhåbentlig på business (Optiontown).
pingo is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 14:53   #35
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual

Etter en natt på CitizenM var det på tide å sjekke ut. Hadde satt på vekking, og bestilt "elefant". Det kom ingen elefant.

Hva jeg tenkte da jeg satte på vekkingen, vet jeg ikke. Tanken var å sette på "rom"vekkingen på et klokkeslett, og mobilen ca. 20 minutter senere. Elefantevekkingen startet 06:00, mens iPhonen begynte å gaule klokke 07:20.




HVis man har glemt ESTA

Nuvel. Kom meg avgårde, og var framme ved MA sitt innsjekkingsområde litt før innsjekkingen skulle åpne, så jeg rakk en kjapp frokost på en sjappe rett ved, som solgte bl.a. sandwicher.



Etter hvert åpnet innsjekk, på en litt rotete måte. Fyren som satt i skranken begynte å sjekke inn folk, selv om skiltet over hodet hans viste at skranken var stengt. Så kom en dame og satte seg i naboskranken, og hele køen delte seg i to. Litt etterpå skrudde skiltene seg på, og sa så man at den til høyre var Business/Bagdrop, mens den til venstre - som jeg stod - var kljipklasse-har-ikke-sjekket-inn-på-forhånd-kø. Da gadd jeg ikke flytte meg, og ble allikevel kjapt ekspedert.



Fikk to boardingkort, og kofferten ble sendt, og jeg fikk forklaring om hvor loungen lå. Jeg skulle visst finne nummer 20 og 21, og så var den ene for Oneworld, og den andre for Star Alliance. Hvorfor hun begynte å blande inn *A, vet jeg ikke.

Security gikk veldig greit. Fant en fast-track, hvor jeg måtte vise BP ikke mindre enn to ganger for å slippe inn. Han ene bare så på BP'et, og utbrøt: "You're flying business". Gjør jeg? Kult .

Ingen piping, og jeg fant etterhvert loungen. Den for Oneworld var stengt, og det hang et skilt om at man var velkommen i den andre. Det var henholdsvis Menzier og Servisair som drev disse loungene, og jeg fant vegen inn i Servisair sin. Fant en lenestol og en cola, som her ble servert på glassflaske.




Etter litt testing av lenestol, var det avgårde for å finne gaten. Ventet litt der, før man ble preboardet inn i en innhegning. Måtte bl.a. vente på to pax som kom i en egen bile ute på tarmac, fulgt av to uniformerte i refleksvest. Hadde sikkert en sammenheng med at det stod politi og ventet i BUD også.





Kom etterhvert ombord, og fant 2A. Artig kabin. De kjører 2x3 seating på de første radene - ala noen av grisene til SAS - bortsett fra på rad 1, der de har 2x2. Setene på venstresiden er da litt bredere, mens på høyresiden er setene i toseteren like brede som de bakover. 2D har forresten god benplass. Gardinene og setebeltene var grønne, men ellers gikk det greit. Her delte de også ut drikke før pushback.




Pushet 10 minutter sent, og dro avgårde fra 18L, og satte snuten mot BUD.
Litt drikke og nøtter først, alt båret fra galley - var vel en 6 passasjerer totalt i biz. Foreløpig likte jeg de litt bedre enn BA, sånn på servicen om bord. Da vertinna kom med et plastinpakket brett med selvdød grevling, savnet jeg BA litt igjen. Det var noe slags kjøtt, med noe grønnsaker, og noe jeg tror var en slags ost. jeg fikk det nå ned, men det var ikke noe å rope hurra for. Colaen smakte heldigvis cola.



Ellers benyttet jeg tiden til å slappe av, følge med på airshow, og et par filmer som dukket opp på skjermen i taket. Den ene så ut til å handle om Malev, og vi "fulgte" både en småbarnsfamilie og en dresskledd businessmann på samme flight. Flyet deres var noen ganger en 737, og noen ganger en F70, mens innvendig satt mannen i en widebody



Anyway, vi fikk landet, og taxet litt, og ble plassert på en bussgate. Bussen ble langt fra full, og vi var kjapt inne. Fulgte så skilting for de som skulle connecte, og havnet i et relativt tragisk gateområde. Fant først en tragisk lounge i ene enden, men det var en betalingslounge. Gikk andre vegen, og kom plutselig ut av det tragiske området, og inn i en svær, luftig og åpen hall med litt butikker og serveringssteder. En riktig så fin flyplass, faktisk.








Fant en lounge som det stod Malev på - forholdsvis liten, men heller ikke full, så der var det ålreit å sitte. Cola har de også. Fortsatt noen timer til boarding, og da skal det flys en ex-SAS maskin.


Last edited by Martin; 14-06-2011 at 23:05.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 18:16   #36
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default



Retro-Dash
Martin is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 23:56   #37
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: Business As Usual







Jeg hadde bestemt meg for å forlate loungen ca. en time før avgang, for å kikke meg litt rundt i terminalen, som jeg nesten var litt glad i. Da det var enda litt tid igjen før det, skulle jeg sjekke om det var mer cola i colaboksen - det var det, men den havnet ikke i glasset. Siden jeg fikk et plutselig behov for å vaske hendene, samt ta en tur på do, bestemte jeg meg for å gå med en gang.

Hadde nå kjempegod tid, men gikk en runde rundt, før jeg igjen gikk mot det litt mer kjedelige gateområdet, og satte meg etterhvert ned og ventet. Sånn litt etterhvert, ble nærmet det seg boarding, og jeg lekte gate-lus, og stod ved gaten og ventet. Der stod det fortsatt "Frankfurt", som skulle gå 17:55, mens min flight skulle gå 18:10 fra samme gate - ja, vi snakker bussgate. Vet ikke hva det er med folk som skal til Frankfurt, men raske er de ikke. Det begynte å blir relativt nære avgangstid, og fortsatt kom det et par pax gående nå og da. Sistemann kom når klokken var ca. 17:58, og så nesten ut som om han ble litt lei seg, og kunne ikke skjønne hvorfor flighten hadde gått, når han faktisk møtte opp bare tre minutter etter oppsatt avgangstid. Idiot...





Det ble til slutt vår tur, og vi fikk gå ned på bakken, og ut i bussen, som etterhvert kjørte oss av gårde til en ventende Q400, i flotte retrofarger. "En gammel SAS-maskin med litt maling, så ser'n enda eldre ut".





Vel om bord, la jeg etterhvert merke til - og jeg har aldri vært ombord i en SAS Q400 - at interiøret lignet veldig på SAS. De bål setene, fargen på "tapeten" på bulkhead. Og cateringtrallene? SAS-logo på alle sammen .
Flyet hadde heller ikke de grønne setebeltene.

Fant sete 2A, og da det ikke kom flere folk, var nabosetet fortsatt ledig - helt til det plutselig var to som trodde de hadde samme sete, og en dame plutselig fant ut at hun hadde sete ved siden av meg. Det ble ikke god plass følte jeg, men det gikk nå. Vi pushet... Eh, rygget (for egen motorkraft), og taxet til en rullebane, og kom oss opp luften. Veldig behagelig take-off, og resten av turen var heller ikke ille. Drikke ble også denne gangen tilbudt før take-off.

Det var selvsagt egen business-klasse ombord, på hvertfall tre rader, og trallene kom fram, og det var varm mat og greier. Var "pullet", som jeg fant ut var kylling. Var også en "pullet" jeg fikk på den forrige flighten. Denne gangen var den varm, kom med en-eller-annen saus oppå seg, og nudler ved siden av. Det var en liten salat, som jeg tror må ha vært definert som forrett, for det datt to sett med bestikk ut av den sammenrullede servietten. Jeg klarte meg midlertid med ett sett, og spiste av den lille salaten sammen med "pulleten". til dessert, var det en liten bøtte med Haa... Häa... Häag... ehm, sjokoladeis .





Turen ellers gikk uten de helt store hendelsene. Nabodamen fikk isen sin da hun var ferdig med maten sin, gikk bakover i flyet, og kom tilbake uten is. Jeg tenkte ikke så mye mer over det.

Vi landet etter hvert, og taxet til en fjernoppstillingsplass, det vi ble hentet av en buss. Denne kjørte oss inn til terminalen, og man måtte selv gå til bagasjebåndet. Jeg var nå spent på om Pri-tag'en til Malev virket. Og om den gjorde!! Min koffert kom FØRST!! . Da jeg hadde tatt kofferten min, og begynt å gå fra båndet, var jeg fortsatt den eneste av de som stod der som faktisk hadde fått kofferten sin. Jeg var kjapt ute, og fant vegen opp til avgang for å få et "overblikk", og jaggu fikk jeg ikke øye på hotellet mitt. tuslet dit, og fikk sjekket inn, og har et rom med utsikt over hele fyplassen og terminalen

Det ble en hamburger og pils i baren i stad, etterfulgt av en jotdbærsorbet. Litt rart å spise jordbær her, for en skulle nesten ikke tro at de hadde folk igjen her nede til å plukke bær .





Åstedet for natten er altså Courtyard by Marriot ved WAW. Snart er det natta, så en rekker en tur innom frokosten en allerede har betalt for, før man skal fly videre klokken 9 i morgen: 2 x CRJ900, og det blir den letteste milage-run jeg noen gang har hatt

Last edited by Martin; 14-06-2011 at 23:16.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2011, 07:46   #38
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default




Man fikk sjekket kjapt ut av hotellet etter en bed... etter en frokost. Trasket over til flyplassen, fant en automat som gav meg to BP, deretter en skranke uten kø, og kofferten forsvant. Security var nesten køfri, og det samme var den lille kiosken hvor jeg fikk meg en flaske vann og en cola. Drøy time til avgang på mitt livs enkleste milage-run. Straks har jeg en tittel som også brukes i amerikansk politikk

Last edited by Martin; 14-06-2011 at 23:11.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2011, 20:00   #39
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default

Da hadde man fått sikret seg to LH-segmenter for å få SEN-status, kommet seg til Berlin, droppet HRC og sitter nå og venter på noe pasta.

Skildring av min jomfrutur med CRJ-900 kommer litt etterpå.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2011, 20:16   #40
Utflyttet
Ute på tur
 
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
Default Re: Business As Usual

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Og dermed var det avslørt at Martin nok en gang var på tur mot Polderbahn..
Ikke noe bahn her takk. Baan. Baaaaaan. Takk.

Og god tur videre til Martin.

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Lufthansas all-business flights blir semi-all-business CK Flyforum 4 13-03-2009 17:14
Business BA jb1 Flyforum 2 04-05-2007 09:42
NB goes Business Jan Flyforum 4 19-01-2006 18:52
Business as usual DY Flyforum 21 15-04-2005 09:05
Business på BA... Pedro Flyforum 5 08-01-2005 14:22


All times are GMT +2. The time now is 05:25.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.