Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-03-2015, 13:28   #81
rkvalvaa
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Apr 2012
Location: Bergen
Posts: 304
Default Re: Fantastisk trip report...

Er det mulig? Har vel aldri sett en mer egoistisk person.. Vi kunne jo alle vært parasitter og utnyttet alle "mulighetene", men heldigvis er det ikke slik...
rkvalvaa is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2015, 20:18   #82
Flight Cancelled
Bonusjeger
 
Flight Cancelled's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Oslo
Posts: 788
Default Re: Fantastisk trip report...

Jeg JRL egentlig er ganske morsom, han har jo for eksempel satt seg i baren i FCT i kun en badekåpe. Noe er kanskje litt over streken, slik som falske visittkort for å få rabatter og "nøttetrikset" - men ellers er det også mye som er helt greit. Det er en vesentlig forskjell på å benytte seg av noe, og å jukse seg til noe.
__________________

Flight Cancelled is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2015, 00:04   #83
jameson82
Flysitter
 
jameson82's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,934
Default Re: Fantastisk trip report...

Quote:
Originally Posted by Flight Cancelled View Post
Jeg JRL egentlig er ganske morsom, han har jo for eksempel satt seg i baren i FCT i kun en badekåpe. Noe er kanskje litt over streken, slik som falske visittkort for å få rabatter og "nøttetrikset" - men ellers er det også mye som er helt greit. Det er en vesentlig forskjell på å benytte seg av noe, og å jukse seg til noe.
Det ender jo bare med at profitten til selskapene synker slik at prisene vi andre betaler øker
__________________
Flights since 08/01.2010
jameson82 is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2015, 00:20   #84
Flight Cancelled
Bonusjeger
 
Flight Cancelled's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Oslo
Posts: 788
Default Re: Fantastisk trip report...

Quote:
Originally Posted by jameson82 View Post
Det ender jo bare med at profitten til selskapene synker slik at prisene vi andre betaler øker
Ja, av at noen kommer seg gratis inn i en lounge på JFK har nok dype konsekvenser på prisene alle andre må betale for flybilletten.

Og hva med det faktum at hans interesse også har med seg et meget stort forbruk av penger? Selv om han bruker mindre gjennom metodene, bruker han fremdeles mye. Det er helt feil å se på vedkommendes forbruk som en konstant i regnestykket. Han fører jo egentlig til at du må betale mindre, gjennom sitt ganske så store forbruk...
__________________

Flight Cancelled is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2015, 00:43   #85
teamseacow
ScanFlyer Silver
 
teamseacow's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: London / Stockholm
Posts: 644
Default Re: Fantastisk trip report...

Karen har kommet med en autobiografi; "Don't You Know Who I Think I Am?"

Tror at tittelen sier nok...

Quote:
"Confessions of a first-class ass." A full-frontal guide to hacking your way to platinum status. In everything. With stories that will make you laugh until you soil yourself."
Den kan forhåndsbestilles her: https://www.inkshares.com/projects/d...o-i-think-i-am
__________________
Businesstudent, BCN/OSL

Gravity, thou art a heartless bitch.

~Sheldon Cooper
teamseacow is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2017, 01:37   #86
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,918
Default Re: Fantastisk trip report...

Da har jeg kommet til denne boka i 'bunken' min. Egentlig ikke en ueffen forhistorie, med litt selvironi, men da jeg kom til kapitelet om hvordan svindle seg til hotellfordeler på bekostning av gode ansatte som prøver å gjøre en ærlig jobb fikk jeg nok.

Ja, jeg sa svindle. For det han beskriver er langt over grensen i min bok.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2017, 10:02   #87
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: Fantastisk trip report...

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Da har jeg kommet til denne boka i 'bunken' min. Egentlig ikke en ueffen forhistorie, med litt selvironi, men da jeg kom til kapitelet om hvordan svindle seg til hotellfordeler på bekostning av gode ansatte som prøver å gjøre en ærlig jobb fikk jeg nok.

Ja, jeg sa svindle. For det han beskriver er langt over grensen i min bok.
Jeg tror han faktisk er så ille at han booker billetter som han vet er feilpriset og i tillegg lager kvalm med flyselskapet i ettertid når de kansellerer bookingen
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Fantastisk dag, fantastisk vær - og fantastisk maskin... Harald Oanes Bilder & foto 17 21-02-2013 14:37
Sommerens best trip report Someone TripReports 9 09-09-2011 19:05
Trip report LN-MAH Flyforum 1 06-05-2007 01:00
Ny Trip Report MountainDew Flyforum 0 11-07-2006 02:11


All times are GMT +2. The time now is 06:42.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.