Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23-05-2013, 12:36   #1
Martinsen
Newcomer
 
Join Date: May 2013
Posts: 1
OBB 5 Cabarete

Hei,

Dette er første gang jeg poster ett innlegg her etter å ha fulgt med en stund så beklager hvis jeg lager en ny tråd som allerede er.

Jeg og noen kompiser skal på tur og vi har funnet ut at vi har lyst til å teste ut Cabarete i Den Dominikaske Republik. Er det noen som har noen erfaringer derfra? og erfaringer med å fly med Condor. Har tittet litt på siden deres, og får litt Ryanair feeling, med at de skal selge deg ekstra av alt mulig rart.
Martinsen is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2013, 21:09   #2
Piper
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,196
Default Re: Cabarete

Har flydd med Condor fra Frankfurt til Dominikanske Republikk. Har også en tur til med de. Helt greie å fly med. Ikke noe anderledes enn de fleste andre selskaper. Kan ikke husk at de ville selg noe spesielt ekstra utover det vanlige taxfree salget.
Det lønner seg nok å følge med på sidene deres for å sjekke prisen. Plutselig har et 2 dagers tilbud på "riktig" destinasjon.
Tror nok at jeg heller ville bodd i Sosua. Syntes det var en by med flere tilbud. Booket bare hotell for de 3-4 første dagene, resten tok vi på sparket. De aller fleste hotell hadde ledige rom.
Piper is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:03.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.