|
03-04-2024, 02:50 | #1 |
ScanFlyer Rusty
|
God onsdag fra varmen
God morgen. Her var jeg oppe tidlige og fikk med meg gråslysningen mens jeg jobber til på verandaen. siste dag i paradis som skal brukes til en trimrunde og spising samt bassengtjeneste før turen går til BKK og et nytt flyseelskap: Air Premia de har totalt fem 787-9 hvorav to er ex-Norwegian maskiner.
Ganske happy med at vi ikke har planlagt DMZ siden det tikker inn meldinger om at "Rocket-man" er ute å leker. Da pleier alle turer og avlyses. Last edited by Chriscross; 03-04-2024 at 08:27. |
03-04-2024, 07:29 | #2 |
ScanFlyer Inventory
|
Re: God tirsdag fra varmen
…og på Røros har vi kommet til onsdag. Et par kuldegrader uten - men fyr på peisen i lobbyen - så dette skal gå brillefint. Kontorering frem til fotografen kommer for å ta nye bilder av det meste vi tilbyr her. Skal se man kan drømme om 8 timers dager…
|
03-04-2024, 07:56 | #3 |
ScanFlyer Inventory
Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
Re: God onsdag fra varmen
God morgen fra L1. Skal bli greit komme meg på kontoret igjen. Dog er planen dra tidlig nok til jeg rekker løpesko for tog hjem. Før det skal sjongleres mellom svømmeskole og hockeytrening for barna. Ha en fin dag.
|
03-04-2024, 08:58 | #4 |
ScanFlyer Crusty
|
God morgen fra Kongsbeg. Litt frokost før jeg gjør meg klar til nettundervisning i statistikk. Heldigvis kan jeg ta det hjemmefra så da slipper jeg å kjøre til kontoret. Jeg har ingenting i mot å dra til kontoret bare som det er sagt, men med dagens helsesituasjon er det greit å slippe å bruke tid og krefter på slikt.
Ellers fikk bookingfingrene kjørt seg litt i går. Nå har vi bestilt en lang helg i Milano i juni, tur til Dublin i midten av juli og til Barcelona i slutten av juni. Jeg har ikke noe tro på at jeg får gjennomført alle tre turene, men da avbestiller vi bare det som ikke lar seg gjennomføre. SAS plus pro er fint og heller ikke så avskrekkende dyrt når en bare bestiller i god tid.
03-04-2024, 09:31 | #5 |
EBD
|
God onsdag fra varmen
God morgen fra havet i nord.
To kansellerte helikopter i går gir videre utfordringer i dag. Sånn går dagene her. Var en plan om Island til helgen. Etterslepet på helikopter fronten samt at restauranten jeg skulle besøke på Island er visstnok nedlagt ifølge Google så var det bare å kansellere den turen. Ser nå etter en liten weekend utflukt fra lørdag til søndag. Ikke mye å velge mellom pga høye priser. FQTV
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere. Last edited by FQTV; 03-04-2024 at 09:34. |
03-04-2024, 10:07 | #6 |
Tomleskolt
|
God morgen fra Stavanger, 4°C her. Er akkurat ferdig med en sen frokost og en slapper litt av. Blir et møte med kommunen om et par timer og på eftan er det nytt møte ifm leilighetskjøpet til yngste datter. Er skjeleglad for at de alle tre har kjøpt nybygg i stedet for oppussings objekter.
Ha en fin fin onsdag |
03-04-2024, 10:15 | #7 |
ScanFlyer Dusty
|
Morn fra Tønsberg. Ligger an til siste dag med snekkerarbeid. Gøy å se at ting blir ferdig og det er nok mulig at jeg i løpet av prosjektet har gått fra å ha 10 tommeltotter og ned til kun 7-8 stk. Snart en tur til sentrum for å sjekke ståa på kommende arving, som også er en utmerket mulighet for å svinge innom bakeren for litt god gjærbakst.
|
03-04-2024, 10:17 | #8 |
ScanFlyer Blue
|
God onsdag fra kontroet. Friskt ute i dag. Full møtekalender og hårklipp etter jobb. Håper jeg rekker en treningsøkt også. Ha en fin dag.
|
03-04-2024, 10:57 | #9 |
ScanFlyer Ununoctium
|
God morgen fra Lillestrøm. Fått kontorert litt. Skal muligens kontorere enda litt til, før det bærer inn til bortekontoret for ytterligere kontorering.
I 17-tiden skal det konverteres til "brainstorming under the influence" sammen med alle kollegaene mine. Det blir en lang dag. Ha en best en!
03-04-2024, 11:06 | #10 |
ScanFlyer Rusty
|
God morgen fra kontoret.. Her har det vært full rulle et par timer allerede med jerlige operasjonelle saker man kan lite om men synes er artig.
Selvsagt null jet-lag, men sant skal sies - det var litt vrient å sovne igjen klokken 00.30 når Bring hadde endelig lever kofferten som SAS hadde klart å rote bort (igjen). Synes fremdeles å miste kofferten på vei hjem ofte blir behandlet dårlig. Hadde helt glemt ar jeg skal ut på middag i kveld med en ex-kollega nå kunde fra Midtøsten i kveld - Der hadde nok sofaen smakt bedre.. |
03-04-2024, 13:22 | #11 |
Flyklapper
|
G’mooorgen. Fortsatt mørkt. Værgudene er fedige med nachspielet etter en travel natt, så solen får litt å tørke opp. På den lyse siden, tok nok regnet knekken på litt pollen. Merker vegetasjonen er litt annerledes her i området, pleier ikke å reagere noe særlig på våren.
Hjemmekontoret blir dagens oppholdssted. Kontorering står på dagsordenen og vil nok gjøre det hele uka. Men først må jeg ut med Bella …. |
03-04-2024, 13:27 | #12 |
FinalCall.travel/no
|
God lunsj fra det Sørlandske!
Her skinner solen, og det er vel stille før stormen. For i morgen tror jeg at det blir gjemmekontor i den snøstormen som er meldt. Ingen reiseplaner denne uken. Like greit det! |
03-04-2024, 15:18 | #13 |
Jet-setter :)
|
God eftan fra et solfylt Skaun!
Hatt reisefri i over èn uke, og har storkost meg hjemme i påska uten å engang å sett antydning til ski og hytteliv! Ny runde i sør-europa starter neste uke, etter et kjapt styremøte i Oslo. Blir vel 10 kontordager i Spania, før en dagstur hjem og så videre til kontoret på Malta for nye 5 dager. Da er det straks Mai, min favorittmnd, og reisingen begrenses til et minimum mens våren gjør sitt inntog! Tror faktisk jeg tar ei ukes ferie for å male litt hus, garasje etc bare for å slippe å reise. Nyt onsdagen folkens! Kim |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|