Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 20-06-2022, 05:32   #1
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,223
Default God morgen fra Kongsberg

God morgen fra Kongsberg sykehus. Jeg var stuptrøtt i går etter lite søvn natten før. I natt har jeg sovet meget godt selv om jeg alltid våkner litt tidlig på sykehus. Prøvene i går var fine så jeg regner med at oppholdet går mot slutten. Jeg regner med å bli utskrevet enten i dag eller mest sannsynlig i morgen da jeg tipper de vil ha en fem dagers kurs med flytende antibiotika. I går fikk jeg gått meg en 3 km tur i området ved sykehuset. Jeg tar sikte på det samme i dag.

Ønsker alle en fin dag.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 06:08   #2
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,586
Default Re: God morgen fra Kongsberg

God morgen fra Ris. Kaffe og NRK Stor-Oslo er kombo’n før arbeidsdagen sparkes i gang. Litt bilprat i lunsjen blir det nok. Ha en best start på uken:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 07:41   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,833
Default Re: God morgen fra Kongsberg

God morgen fra kontoret. Ble sykkel til jobb i dag, så da er man nydusjet og klar for dyst. Så snart jeg får meg en espresso. I kveld skal det lages podcast, muligens etterfulgt av noen bobler. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 08:01   #4
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,915
Default Re: God morgen fra Kongsberg

God morgen fra Forus. Tilbake til hverdagen etter en uke i Spania. Kaffe i koppen og noenlunde kontroll på mailboksen. Blir vel å komme seg på trening i kveld. Ha en fin dag!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 08:05   #5
ENGM RAMP
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,192
Default Re: God morgen fra Kongsberg

God morgen fra Romerikes Toscana :P

Første feriedag, og den skal tilbringes både i tlf, ifm noe refinansering, men også til et hyggelig hageprosjekt som er i emminga, så det må måles, beregnes og tegnes litt, samt å forberede avreise på ferietur med frøkna om en uke, Sverige, here we come !

Det gledes stort til det, og det skal bli godt med en uke i ro og mak og uten mobil

Ha en strålende dag alle !
__________________
I´ve been Teslified
ENGM RAMP is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 09:18   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,170
Default Re: God morgen fra Kongsberg

Hei fra hjemmekontoret - faktisk lenge siden sist og kaffen er nydelig, men fremdeles er en hel etasje stappet med håndtverkere.

Kundemøte ble gjort om til kunde-lunch, noe som alltid er hyggelig. Så er det hjem og pakke før man setter seg på ei A321 fra TK østover.. Først to dager på Asia-siden, deretter tre dager på "Europa" siden.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 09:58   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,174
Default Re: God morgen fra Kongsberg

God morgen fra L14. På vei for å plukke opp gruppen min med forhandlere fra BeNeLux. Nå skal vi til bortekontoret for en dag med hjernevask, høy musikk, pølser og tryllesoda.

I går gjorde vi noe så uortodoks (badamtsssh) som å dra dem med på klassisk pianokonsert i Kampen kirke fremfor det sedvanlige øl&rai-rai (selgernes go-to strategi), og det ble veldig trivelig.

Gratis kjeks og kaffe i pausen og kjempeviseslåtten uten noteark. #BAM

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 11:10   #8
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default God morgen fra Kongsberg

God dag fra Øvre Romerike. Smått i gang med første feriedag for i år. Om litt avreise mot OSL, og videre med R11.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 11:51   #9
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,943
Default God morgen fra Kongsberg

Hoppsan fra Kolsås. Her putrer det på komfyren før modern og mann dukker opp om litt. Om tiden strekker til blir det en liten topptur i finværet.


Quote:
Originally Posted by Martin View Post
God dag fra Øvre Romerike. Smått i gang med første feriedag for i år. Om litt avreise mot OSL, og videre med R11.

Ha en god en
Må vel være en heller eksklusiv gruppe mennesker som reiser til OSL for å ta toget på ferie.
God tur enten den går nordover eller sørover
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 12:12   #10
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,223
Default Re: God morgen fra Kongsberg

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Må vel være en heller eksklusiv gruppe mennesker som reiser til OSL for å ta toget på ferie.
God tur enten den går nordover eller sørover
Tipper Martin sksl sørover siden R11 ikke går lenger enn til Eidsvoll i nordlig retning.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 12:23   #11
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,377
Default Re: God morgen fra Kongsberg

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
.Må vel være en heller eksklusiv gruppe mennesker som reiser til OSL for å ta toget på ferie.
God tur enten den går nordover eller sørover

Alle som bor i området? Har brukt OSL som jernbanestasjon helt siden den åpnet i 1998. Nå bor jeg riktignok sånn at Jessheim/Kløfta og L13 er det mest praktiske om man skal til Oslo, men skal man forbi Drammen eller nordover funker OSL bra.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 13:55   #12
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,362
Default Re: God morgen fra Kongsberg

God morgen fra en knallrød hummer meg godt humør i Key West. Jeg er av den blonde sorten, som var blond inntil jeg ble grå, skjønt mange sier jeg er veldig blond enda.....
Dermed er jeg godt solbrent, men dagen i dag blir en lang biltur, vi ender på 55-60 mil (norske) så da ungår man sola... hadde det ikke vært for at vi kjører cabriolet og da skal taket være nede. øyeblikkelig kommer jeg til å dra ned til beachen i sør enden av Duvald street for ett lite morgenbad, så tilbake, pakke ferdig, frokosten starter ikke før 08.30 så da skal vi være der før vi laster i bilen som står borti gata og dra av gårde mot
Fort Myers Beach. Vi skal kjøre TaMiami (Tampa-Miami)trail og ta avstikkeren Loop Road (søk Loop Road på Youtube) gjenom Everglades. Mulig vi stopper for en tur med flatbunnet båt med luft propell. Jeg regner med å se en del ville alligatorer på spesielt Loop Road. Ellers får vi se hva dagen vil bringe.
Ha en fin dag alle sammen og husk solkrem.
Futura is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God lørdag fra Kongsberg SK384 Flyforum 27 09-01-2022 09:02
God torsdag fra Kongsberg SK384 Flyforum 11 18-11-2021 13:11
Gladnyheter fra Kongsberg. GKN med P&W kontrakt espenam Flyforum 7 14-11-2018 15:45
God morgen og god helg fra Disney World x 100 SudCaravelle Flyforum 13 28-11-2013 19:53
God morgen fra Flytoget fredag morgen! fluxie Flyforum 21 07-10-2011 13:15


All times are GMT +2. The time now is 19:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.