![]() |
|
![]() |
#1601 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2017
|
![]()
Espen, lurer på det samme selv. Lurer også på hvorfor appen på mobilen har de fleste bookingene (men ikke alle) mens appen på IPad mangler det meste. Veldig rart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
For meg så mangler byråbookinger på websiden, men de er i appen. (Kjenner ikke iPaden-løsningen, men mistenker at den bare bruker standard websider og dermed er det samme som når man logger på weben)
![]() |
#1603 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg meldte inn feilen med manglende byråbookinger via chaten på sas.no
Agenten skjønte ikke hvorfor de ikke var synlige og skulle sende inn en feilrapport. Andre som sliter kan jo gjøre det samme...
![]() |
#1604 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Om man går på sas.no og booker en t/r USA i EB-poeng på "vanlig" måte så blir det 60.000 poeng og NOK541 i avgifter. Om man går på StarAlliance-bookinger og velger SAS-flighter der så koster det 70.000 poeng og NOK 911 i avgifter
![]()
![]() |
#1605 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Byråbookinger dukket opp igjen på sas.no siste dagene.
![]() |
#1606 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
I dag klarte SAS å toppe ubrukeligheten på sas.no. Skulle bestille en poeng+penger billet. 26.000 poeng en vei i type sas pro + 326 pæng i skatter og avgifter. Da jeg kom til verifisering av kjøpet viste det seg at sas ville trekke meg 1999,-, noe som tilfeldigvis også er prisen sas skal ha i sas plus pro. Hadde jeg whitelistet sas.no hadde de bare dundret gjennom og trukket meg det beløpet, selv om det på betalingssiden på sas.no stod 326 kroner var det totale beløpet.
Av alle idiotfeil er dette den mest enerverende. Er faktisk så enervererende at jeg vurderer å rapportere til finanstilsynet. Last edited by OttoL; 18-05-2022 at 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
I går var det umulig for meg å sjekke inn på dagens flyginger OSL-KRS-OSL, både via nettsidene og app.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Har prøvd forgjeves et par dager nå å få gitt bort et sølvkort... `Ops, her gikk noe galt, prøv igjen senere ´ish.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Klarte å bestille feil returdato på SVG-SFO. Får bare opp "intern feil" når jeg prøver å flytte datoen... Vurderer nesten å bare avbestille hele greia og bestille KLM selv om de også har mye tull.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hvis du har ferdigstilt bestillingen, må du kansellere etter 24-timersregelen og bestille ny. Endring koster penger, selv innen 24t. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
«Intern feil» har jeg fått ved forsøk på endring siden i vinter og mange andre som har rapportert om det samme. Noen sier de har fått det til, men jeg har alltid måttet ringe inn. Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
De nye billettene var dyrere enn de jeg opprinnelig hadde bestilt, noe jeg hadde sjekket på forhånd, og tillegget jeg betalte var nøyaktig det billettene kostet ekstra. Jeg betalte altså ikke noe for å endre billettene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Fortsatt gratis å endre utenlandsbilletter frem til 72 timer før avgang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Om man søker opp flightstatus på sas.no mellom to byer så hender det at det kommer opp "no flights", men om man søker opp på flightnummer så kommer de opp. Eks. OSL-ARN i morgen...
![]() |
#1615 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Tydeligvis umulig å velge nye flygninger etter kansellering uten å velge ny dag:
Tenkte kanskje de ville ha færrest mulig som ringte dem atm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Og da tok alle SAS-sitene mer eller mindre kvelden - det er jo et passe tidspunkt å miste kommuikasjonsplattformen mot kundene på...
Quote:
![]() |
![]() |
#1617 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1618 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Noe ved nettleseren din fikk oss til å mistenke at du er en bot.
Fikk denne meldingen øverst på siden da jeg søkte på billetter, i et rødt felt, og da var det ikke mulig å få opp noen billettpriser |
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ikke direkte sas.no, men SAS IT. Kundeservice sende beskjed om at de manglet dokumentasjon for en claim. Vennligst svar med "reply on this email" var ordlyden.
Så får man denne i retur ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1620 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Altså, nå kjenner jeg at SAS tøyer strikken her.
Skulle kansellere en outboard leg og beholde returen. Brukte webskjemaet og bare velstand, inntil jeg får beskjed i appen om at bookingen er endret, og det er return leg som er kansellert. Ringer inn, får beskjed om at jeg har haket av feil. Nuvel. Det skal vi nå se på. Går inn på en annen booking og gjør det samme, men denne gangen filmer jeg prosessen. Riktig nok, 2 timer etterpå plinger det, og samme er skjedd. Feil leg er kansellert. Ringer inn og påpeker dette. Konsulenten kunne igjen bekrefte at det på SAS' side står at hjemreisen skal kanselleres (noe jeg kan bevise er feil med filmen jeg tok). Får beskjed om at det eneste som kan gjøres er å booke på nytt. Flott det, siden turen nå koster 3.800 i stedet for 1700 jeg opprinnelig betalte. Har sendt inn claim. Dette kommer de ikke unna med. Vær advart: skal du kansellere en utreise, så er det å ringe inn som gjelder. Dette var en ny low selv for SAS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 12:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 13:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 09:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 13:45 |