![]() |
|
![]() |
#681 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siden er fortsatt ute av kontroll, er det ingen som administrerer sidene til SAS? For en katastrofe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har lige nu oplevet at når en booking er gjort i app'en, så kan man ikke se om et EB-nummer er registeret korrekt når man kigger på bookingen på sas.dk. Har en anden booking på samme rute (en anden dag) gjort på sas.dk hvor man sagtens kan se sit EB-nummer på bookingen på sas.dk
Desuden er alle bookinger gjort i app angivet som "Almindelig billet for point - online" - men den booking der er gjort på sas.dk står som "Onlinebestilling". Jeg har ikke brugt point til nogle af dem og iflg. SAS-chatsupport, så er alt ok og begge billetter giver fuld point optjening, men da app'en bruger samme bookingplatform som booking betalt delvist som point vil det blive vist sådan - også selvom der ikke bliver brugt point til betaling. Desuden kan man ikke selv afbestille eller ændre billetten online når den er gjort i app'en, men jeg godt kan på sas.dk-bookingen. Ja, hvorfor gøre ting besværlige når man kan få SAS IT til at gøre det helt umuligt ![]() Synes ellers app'en fungerer fint efterhånden. Men så længe det kræver kontakt via telefon eller chat for at ændre, så kommer jeg nok ikke til at lave flere bookinger i den. Ærgerligt at der altid skal være et eller andet der kikser når nu resten er ved at være rigtigt godt...
![]() |
#684 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Noen så har sett liknende?
![]() |
#685 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøver å sjekke inn på morgendagens flight på www.sas.no;
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#687 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da kan de som vil være med på å gjøre sas.no bedre søke jobb her:
![]() http://sas.easycruit.com/intranet/In...9/82997?iso=gb
![]() |
#689 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Qantas? Jeg klarer ikke komme på noen ideer om hvordan de har fått til den feilen. ![]()
![]() |
#690 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
De ligger inne med Cimber på alle avganger som jeg sjekket opp, så er nok en feil i en eller annen tabell i webmotoren. Cimber har forøvrig QA. QI er gamle Cimber Sterling som gikk konkurs.
![]() |
![]() |
#692 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
For egen del syntes jeg at SAS sine løsninger med innsjekk på nett har fungert upåklagelig. Pleier å få Mail/SMS om innsjekk og sjekker inn på PC eller mobil. Men i kveld har alt gått i ball... Reiser MUC - OSL, fikk ingen SMS så skulle sjekke inn på app'en som jeg gjorde for et par dager siden. Etter å ha tastet inn etternavn og referansenummer trykket jeg på "check in", men fikk beskjed om at etternavn/referanse var ukjent. Endret så referanse til EB-nummer, med samme resultat. Deretter forsøkte jeg med kredittkortnummer, men med like dårlig resultat...
Fyrte deretter opp PC for å logge inn på sas.no, og fikk dermed denne morsomme meldingen: "For mange forsøk. Konto stengt". Sucks big time... Så da er det vel bare å ta til takke med det setet man får tildeltvved innsjekk på flyplassen i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om kvelden ble jeg booket om til en senere flight neste dag. Neste morgen da jeg var på vei ombord i flyet med boardingskortet i hånden kom det en SMS fra SAS om at jeg nå kunne sjekke inn på flyet som hadde lettet nøyaktig én time tidligere.
Det er bare å gratulere SAS, 3 feil på én gang.
![]() |
#696 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Står da ingenting om det i bildet? Står at han har 24900 i inneværende opptjeningsperiode. Status tildeles på bakgrunn av tidligere periode.
![]() |
#697 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har Dash 8 og 737-600 krympa i vask?
Og 10A nr 2 (i appen står det 10A,B,C,D,A) på dashn, er det på vingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Flyklapper
|
![]()
Har aldri sett dem ha seating på -100'en før ... men 'E'-setet er midt i sofaen bakerst. Ettersom vanlig seating er AB CD, er det ikke mulig å vise ABECD riktig på grafikken ..
Så det er jo ikke noe feil .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Quote:
Og ja, jeg tok en 10A nr 2. Vi får se hva som skjer ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 12:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 13:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 09:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 13:45 |