![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
![]() Etter å ha ryddet litt i rotet mitt fant jeg en klokke jeg fikk av min far for minst ti år siden. Den er ubrukt og veldig fin syns jeg. Noen flere som har denne klokka? Det står at det er en "Limited Edition", så den kan kanskje ha en liten samlerverdi? Har garantert MANGE gamle spennende SAS artikler og klenodier liggende og "slenge" her og der. Vet det ligger en DC 6/7 propeller feather unit (veldig usikker på om det heter så?) her ++ Hadde vært artig å fått sånne ting på museum! Her er hvertfall noen bilder av klokka Beklager dårlig kvalitet, tatt med iPhone.. ![]() ![]() Bak på klokka står det "SAS 1946-1996 LIMITED EDITION" ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Om du har saker og ting du ønsker å donere eller låne bort, er garantert SAS-museet interisert. Ta en prat/mail med dem. Her er link: http://www.sasmuseet.net/
Utrolig flott klokke, har endel kolleger som har den, og bruker den. Me like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja kan tenkes at jeg tar kontakt med museet så fort det lar seg gjøre. Er jo bedre om folk kan få nytte av disse gjenstandene, enn at de ligger å støver ned her!
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS 50 års plakater | LN-HFH | Samlerhjørnet | 0 | 24-10-2017 22:50 |
Dyr klokke ødelagt i sikkerhetskontrollen. | Mchansern | Flyforum | 6 | 10-12-2010 21:10 |