![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For aa blande enda mer jernspon i smoereolja .... har ikke arbeidsgiver muligens ogsaa et ansvar naar man passerer igjennom i embeds medfoer .... ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
TV2 Hjelper Deg slår til igjen, selv om artikkelen egentlig belyser en problemstilling som bør taes opp.
Bet meg merke i dette: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hadde vært rimelig arg selv ja, dersom jeg hadde hatt en slik
Breitling-klokke (vurderer kjøp av Breitling Aerospace etterhvert, lønner seg vel å kjøpe i land hvor man slipper mva?) - og den hadde gått i gulvet. At de har overført "halve beløpet" bare for å være snille, er jo latterlig. Her må noen ta ansvaret, før det hele blir en farse..
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
De skriver også:
Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke godt å la være å slippe ting av syne når de forsvinner inn i et røntgenapparat!
![]() Jeg mistenker vel at problemet her er at han ikke la merke til skaden med en gang men først kom tilbake i ettertid: Da blir det fort påstand mot påstand, og motbakke for skadelidte.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Når det gjelder kjøp av f.eks en Aerospace er min erfaring at Singapore er billig, eller hvis man har muligheten til å handle "postordre" i USA med forsendelse til en adresse i USA og så plukke den opp der (hos en bekjent el.l., hvis man har slike muligheter). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS 50 års jubeleums klokke | Fredrik Propell | Samlerhjørnet | 2 | 06-01-2011 01:21 |
O/T Ødelagt Pass | VannMannEn | Flyforum | 8 | 03-11-2007 13:26 |