![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg kjøpte en LH A321NEO Modell fra Avationmegastore. Fikk modellen i går. Men det viste seg at den ene motoren på flymodellen var knekt av. Skadet. Så jeg bare lure på dette. Er det noen andre som har opplevd det samme?? Fått skadet modeller fra di. Jeg vet jo ikke om dette har skjedd under frakten da. Eller om di sjekker modellene før di sendes fra denne nettbutikken. Men godtar di retur og refundering av hele pengeløpet eller ny modell. Eller får man til gode lapp til neste kjøp. LH A321NEO modellen er utsolgt nå hos AvationM. Jeg har sendt mail til di nå. Ingen svar ennå. Var så mange kontakt personer der. Så jeg tok bare en på listen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tarzan, man arbeider ikke i Nederland på en søndag - heller. Du må nok vente til butikken er åpen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Joda . Regnet med det. Bare tenkte om di svare 7 dager i uken. Slik gutta i Scalemodelstore gjør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Joda. God service av Avationmegastore på den skadde modellen jeg fikk. Siden di ikke hadde flere LH A321NEO modeller igjen. Så fikk jeg tilbud om 60% refusjon av kjøpe summen igjen. Ikke verst det syns jeg. Motoren på LH modellen ble limt på igjen. Ble ikke så ille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AerLingus til Hartford, CT (BDL) samt retur til LAX og muligens MIA | OttoL | Flyforum | 4 | 06-10-2022 23:59 |
BA-retur til SVG 13/8 | Stone | Småprat | 0 | 14-08-2015 12:01 |
Spekulere i no-show retur med tur-retur billett | RJon | Reiseforum | 9 | 21-06-2014 14:40 |
SAS flyvertinne skadet under turbulens ved innflyging til LHR | Øivind | Flyforum | 11 | 12-03-2011 18:29 |
4 skadet i turbulens i NW maskin til Tokyo | MartinL | Flyforum | 2 | 22-03-2005 12:26 |