![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lander på CPH kl 7 om morgenen men er 4 timer til flyet jeg skal med videre til Berlin. Jeg har Diners. Usikker på om jeg skal betale for loungetilgang (hvor det vel er inkludert frokost) eller kjøpe frokosten en plass på flyplassen. Men virker som Diners kun gir adgang til Aspire Lounge? Ser at den loungen har fått mye dårlig omtale. Skuffende. Hadde trodd at Diners var bra loungetilbud men her varierer det sikkert en del fra den enkelte flyplass. Er det så dårlig mattilbud som det ser ut til? Noen som har vært der og kan si litt? Gidder ikke å betale 125DKK om det bare er en brødskive med ost liksom.
Last edited by Apollon; 08-02-2017 at 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Noen som kan klekke ut denne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
De har kaffe, jus, brus, øl, vin og sprit av drikkeutvalg. Jeg syns det er et fint sted å sitte, en no-brainer spør du meg når du har 4 timer transfer. Du skal i teorien belastes NOK 125 av Diners, men ofte dukker det aldri opp på fakturaen. Tar du med en gjest betaler du direkte i lounge og det er vel DKK 125. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har vært i ANA F-loungen noen ganger, men det er tricky å få ting til siden japanere er veldig opptatt av å følge regler. Som eksempel fra den loungen spurte jeg i restauranten om å få samme kjøttrett x2 siden jeg hadde matallergi og ikke kunne spise noen av de andre rettene. Da måtte de ha staff-møte på det, men etter 10 min kom de tilbake og gav ok.
Det parodiske var at jeg kunne bestille hva som helst annet fra menyen, men de hang seg opp i en regel de hadde at en bare kunne få en porsjon av hver rett.. Så jeg tviler sterkt på at du har tilgang, men ville argumentert med staff når du kommer der og se om de godtar det. Når det er sagt er det ikke noe spesielt bra utvalg der bortsett fra Champagne, og C-Loungen der har samme matutvalg. Så går ikke glipp av så mye ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker så mye for info om loungen Eriksan. Da slår jeg meg ned der.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I dag var det en indier som voktet Senator-redet på FRA. Han var meget byråkratisk og vi ga opp (jeg ble litt hissig da han sverget på at vi aldri kunne ha vært fem stykker der på ett kort tidligere)
Tuslet bort til gaten og der var det en vanlig LH Business lounge. De sa greit, men mot penger. Da fyrte min drage seg opp og da ble det vederlagsfritt. Last edited by SudCaravelle; 18-03-2017 at 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei - kjapt lite spørsmål fra meg om liunge igjen.
Vi flyr inn til Hong Kong med Thai First og videre med Ana i Business. Har vi da adgang til noen First lounge i Hong Kong? I så fall - hvilken burde vi velge? Hvis ikke - Hilken er den beste C (eller Gold) longen? Takker.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
United-Loungen har litt annet matutvalg, men mye samme standard. De ligger ikke langt fra hverandre, så greit å sjekke begge. Singapore-loungen på andre siden av terminalen er det mange som fremhever. Jeg synes den er mørk og dyster, uten vinduer. Men er utvalget av drikke som er litt bedre. Maten er ikke noe særlig bedre. Men dusjene er finere enn de to andre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
jeg kommer fra Stockholm til EWR kl 1150 på fredag, og skal videre til Detroit med UA3543 kl 1530. Er ikke så godt kjent på Newark. Hvilke muligheter for lounge har jeg med gull-status hos SAS? Regner med flyet går fra terminal C. Er det kun United som har lounge der? Finnes det noen kreative løsninger for å komme seg inn hos feks Lufthansa? Alle gode tips mottas med takk. Mvh Ben |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Fikk i et nyhetsbrev fra DY her om dagen, en epost om mulighet for å kjøpe loungetilgang igjennom Lounge Pass.
Jeg har ved flere anledninger kjøpt meg inn på OSL lounge. Prisen der er i allefall den samme som om du kjøper i døra, men med flere ca$h points, så kan jo være greit å ha med seg. DY Lounge Pass
![]() |
#131 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
For ordens skyld, United har lounge på C, men denne er ikke noe å skrive hjem om. Last edited by mcduck; 10-05-2017 at 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Mvh Ben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
I appen er det knyttet mot billetten, men man kan jo alltids kjøpe en fullprisbillett og så la være å bruke den.
Men for å svare på spørsmålet ditt, så kan jeg ikke komme på å ha sett det noe sted på DY sine nettsider. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
![]() |
#136 |
Newcomer
|
![]()
Hei, takk for tips igjen. Det fungerte fint å komme seg inn i Lufthansa loungen. Og den var jo ekstremt mye bedre enn den overfylte og kaotiske United-loungen i terminal C. Der var det bare tørre kjeks og tappevann i plastkopper.
MEN, det er IKKE mulig å ta United-shuttelbussen som går airside fra terminal B til C. KUN motsatt. Spurte flere ansatte, og fikk samme svaret overalt. Når det er sagt, det var ikke noe pes å gå ut av B igjen, ta Airtrain til C og så inn gjennom Security der. Tok ca 20 min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan man fortsatt kjøpe seg inn i SAS lounge på OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Newcomer
|
![]()
Ja. Enten via nett eller når du sjekker inn. Skal være billigere via nett enn ved sjekkin!
Vår lounge har en innbydende buffet, ferskt brød, vin, øl, mineralvann, vann og kaffe. Naturligvis er det også gratis WiFi, aviser og ukeblader og en rekke TV-kanaler. Du kan ta med barn under 2 år til loungen helt gratis. HVIS DU BESTILLER ET BESØK TIL VÅRE LOUNGER NÅR DU SJEKKER INN PÅ INTERNETT: Du betaler kun DKK 189 / NOK 199 / SEK 219 / EUR 24 / USD 32 per person på internett. Du får tilgang til lounge den samme dagen du reiser i SAS Go eller Widerøe. Tilbudet er fremdeles gyldig i alle SAS Lounges. HVIS DU BESTILLER ET LOUNGE-BESØK PÅ FLYPLASSEN Du bestiller og betaler i en SAS Self Service-automat eller direkte i vår lounge-resepsjon (mulig i Stockholm, Oslo, Göteborg, Helsinki og København). Du betaler kun DKK 230 / NOK 250 / SEK 279 / EUR 30 ved SAS Self Service-automat (betaling kun med kort). New York / Chicago USD 46. Du får tilgang til lounge samme dagen som du reiser internasjonalt i SAS Go eller Widerøe Tilbudet er tilgjengelig ved følgende destinasjoner: Stockholm – Arlanda terminal 5 Göteborg København Oslo Helsinki HVIS DU ER EUROBONUS-MEDLEM Du betaler kun 2800 poeng hvis du bestiller besøket når du sjekker inn på Internett. Hvis du bestiller og betaler i lounge-resepsjonen, er prisen 3000 poeng (mulig i Stockholm, Oslo og København). Du får tilgang til lounge samme dagen du reiser i SAS Go eller med Widerøe. Tilbudet er tilgjengelig ved følgende destinasjoner: Stockholm – Arlanda terminal 5 Göteborg Malmö København Oslo Trondheim Tromsø Ålesund Helsinki Paris New York Chicago Ålesund Husk at lounge-tilbudet er avhengig av tilgjengelighet og når trafikkmønsteret tillater det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |