![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal til København med Norwegian i slutten av måneden. Bruker de stort sett gammel eller nytt materiell mellom OSL og CPH? Flyene som er oppgitt med 32 seterader - er dette alltid de nye flyene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
32 seterne er 737-800 ja.
Men tror ikke alle er nye. Noen er vel ex Sterling maskiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
Jeg TROR ikke -300 har 32 seterader, hvis det var det du mente. Men over til grunnen for at jeg faktisk ytrer meg her: vil minne på om at -800 ikke nødvendigvis er det samme som et nytt fly. Noen av de -800'erene Norwegian eier/leaser/hva-det-nå-kalles er ikke direkte "nye" (snart 10 år) - og noen bærer (tydelige) preg av slitasje innvendig.
Du får høre med noen innsidere hvilke individer som er "faste" på ruta as we speak, men det kan fort forandre seg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så en fin oversikt her en dag over SAS vs DY såkalt "NG" fly .., gjett hvem som har %vis flest jetfly i kategorien "NG"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke det som diskuteres her ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk så langt; men noen som vet om de vanligvis benytter nye fly på fredagene til og fra CPH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Kjør prøv og feil med alle 738 regs, på denne siden:
http://data.flight24.com/airplanes/ln-kkj/ Bare å bytte ut endelsen "-kkj" med f.eks -nob/-noc/-dya etc... Kanskje du finner deg et mønster? My best tip, anyways ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå har jeg holdt meg til SAS det siste halvåret, men i fjor vinter og vår ble det reist en del DY mellom OSL og CPH. Kom utfor en -800 én gang, og da var det en av de gamle, slitne.
Tror neppe det er noe mønster i om de bruker gamle eller nye -800er... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Nei det er ikke noe mønster på "hva de bruker" på den måten, men enkelte flyindivider har til tider gitte utgangspunkt (BGO/WAW/OSL/ARN/CPH etc) hvor de derav faller inn i midlertidige "mønster" på hvilke ruter de flyr. F.eks var LN-KKJ 90% sikker på ruta ARN-LLA for 2 uker siden. Akkurat nå er f.eks LN-KKO hyppig sett på ruta OSL-TRD. Det er på langt nær noen sikker metode, men bedre enn ingen ting
![]() Last edited by Polaris; 18-11-2009 at 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om DY og LPA-base: fly pluss gamle og nye ruter | Jens W | Flyforum | 29 | 24-10-2012 19:18 |
Slik blir Norwegian nye fly (benplass, nye stoler m.m.) | seatsniffer | Flyforum | 43 | 22-05-2009 15:21 |
Norwegian og nye fly | LTH | Flyforum | 22 | 26-08-2008 16:48 |
Nye stickers på Norwegian-fly | FlightDeck | Flyforum | 21 | 30-03-2008 12:37 |
*SPEKULASJONSTRÅD*: Norwegian: Nye fly - nye destinasjoner | stripes | Flyforum | 56 | 20-11-2007 22:03 |