![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er blitt februar gitt, hvor ble Januar av, det føltes som i går at vi forlot OSL, men det er 30 dager siden...
Vi har akkurat spist frokost her på hotell OZO, før første gang i mitt liv har jeg fått is til frokost. Nå skal vi ha litt basseng tjeneste, før litt pakke og nett tid, til vi sjekker ut kl12. Så tar vi taxi til "Fløybanen" Etter det skal vi spise lunsj på en av de Europeiske sportspubene ved hotell Continental, før det blir taxi til flyplassen og avgang med Thai Air Asia til Don Muang i Bangkok kl 20.30. Det blir vår 14tende flight med det 10ende selskap(og 10ende nye) på turen. Vi er nok ikke på vårt hotell, Key Premier Sukumvit før 23.30 Ha en høytflyvende dag dere også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt januar her på motsatt side. Spiste middag på Ted’s Montana Grill i dag, en vaskeekte bøffelburger. Bøffel skal være sunt kjøtt, det er ihvertfall godt. Snart tid for bingen, men rekker noen sider med ølboks-AI’en Skippy først ..
Ha en fin dag eller natt, hvor enn dere er i verden .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok. Her nytes dagens første kaffe, og det med terrassedøren åpen. Det er for tiden deilig temperaturer i områder her nå og relativt tørr luft sammenlignet med høsten.
Om det blir frokost her hjemme eller brunsj utomhus er ikke bestemt, men setter en knapp på sistnevnte. Så blir det fotmarsj samt å treffe en kompis som fløy inn fra Cambodia sent i går kvekd. Ha en strålende torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad februar fra hjem kjøre hjem. Det er en første gang for alt…aldri opplevd at flyvertinnen før avgang oppfordrer oss til å bruke spyposene - heldigvis slapp vi det men du verden vi var ferdig ristet når vi landet på OSL i går kveld. Godt med fredagsfølelse da det kun blir fire dagers uke…fri i morgen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Kontoret kaller før det blir en ny dag i full hjemmetjeneste etterpå. Både egne og andres barn skal kjøres til trening
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Her snør det godt nå på morgenkvisten. Nå er det bare å hive i seg litt frokost og deretter sette seg på toget med OSL. Ferden går videre til Bergen litt etterhvert, denne gang med en Embraer 195. Far fyller 80 år i dag så vi må hjem en tur for å feire begivenheten.
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
"Ingunn" var/er våt og vill, bølger kom hun også med. Vi frakoblet brønnen og trakk oss ut i sikker sone og brukt kvelden og natten i natt til å ri av været eller "Ingunn". Blir nok ikke boreoperasjon igjen før til kvelden eller midnatt. Fremdeles høye bølger og mye vind. Nå er det Agnes som teller og hun skal få hospitere meg frem til middagen FQTV
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Holdt på bryte i bassenget i dag grunnet litt mange druer i går kveld, men aggressiv intervall-crawl reddet 2k.
Rimelig hektisk her i dag, og i kveld begynner en to dagers ytterpunkt av Oslo: I kveld Vålerenga på Jordal med DXB gjengen og på fredag La Traviata med svigers på Operaen.. Elsker denne byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra tårnsøyla @ OSL og Avd. Apron Management...
Nytt seksjonsnavn og flere arbeidsoppgaver begynner å sitte nå, og nå ikke lengre bare Flyparkering & Met. Obs, men nå også De-icekoordinering av alt som skal deices.....Uvant ja, men det går seg til ![]() Strålende fin stille og rolig morgen, så får vi se hva dagen bringer av eventyr i form av diversions og lignende takker være "Ingunn" der oppe i nord ! Og til dere der nord, hold dokker fast, men kjenn Æ dokker rett, så står dokker han av :P Ha en flott dag alle !
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra "gjemmekontoret". Gjenstår å se hva dagen i dag bringer, men blir vel kanskje en tur til sentrum for et par småærend og en kaffe sammen med pensjonistene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra et småsurt Barcelona hvor jeg endelig skal hjemover. Blir KLM via AMS og jeg har prøvd veldig hardt å finne ut om det finnes en lounge jeg kan bruke uten å betale men det finner jeg ikke ut av. Ba PI lese igjennom hele Flyertalk, men til ingen nytte. Kanskje ikke sånt er paradegrenen uansett.
Så vi får finne ut på den harde måten. Stille meg utenfor, veive kortet over hodet og rope at jeg vil drikke kaffeen deres og sitte på en stol. Når jeg kommer hjem skal jeg løpe opp trappa, kaste kofferten i taket før jeg stuper fremover som en Patriot som jager touchdown... gripe tak i Storsmurfen i slow motion og vise henne at "gammer'n er tilbake". Ha en best en.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Majorstuen. Her slo feberen inn så man holder seg hjemme. Men greit når det er mulig å delta digitalt på konferansen jeg egentlig skulle vært til stede på. Satser på rask bedring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Medlemsmøte torsdag 8.februar | inger | NSFF-forum | 1 | 08-02-2024 09:22 |
Emirates med Penang via SIN | Someone | Flyforum | 0 | 27-01-2020 18:46 |
NSFF medlemsmøte torsdag 16.februar kl.18.00, SAS-museet | inger | NSFF-forum | 1 | 16-02-2017 11:15 |
DY 1318 torsdag 2.februar 2012 | 737-405 | Register- og ATC-Forum | 2 | 01-02-2012 17:31 |
Fornebu - torsdag 15. Februar ! | ENGM RAMP | Flyforum | 2 | 15-02-2007 01:47 |