Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-03-2020, 11:19   #81
CFM
ScanFlyer Crusty
 
CFM's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,476
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Da har jeg hatt min lengste tur hos Austrian sålangt. VIE-LIM-VIE ble til 28 timer ren flytid og minimum hviletid på hotel. Tjenstetiden bør det ikke snakkes om. Vi fikk med oss 293 passasjerer tilbake til Europa, hvorav 71 østerrikere og resten fordelt på 26 nasjoner, bla. Norge.
De østerrikske myndighetene planlegger flere flighter for å hente Europeere tilbake og det foregår et visst samarbeid med andre lands ambassader. Akkurat nå har vi en 777 i Sydney som fløy non-stop ned på 18 timer i natt og flyr tilbake med fuel stopp i Penang.
I morgen står såvidt jeg vet Santiago de Chile og Buenos Aires på planen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_20200327_115927 (640x308).jpg
Views:	1127
Size:	159.7 KB
ID:	48640  

Last edited by CFM; 30-03-2020 at 11:23.
CFM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2020, 11:35   #82
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator
 
jcnorway's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,653
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by jcnorway View Post
Ikke Coronafast flyprater, men Coronafaste foreldre av en flyprater denne gangen.

Mine foreldre befinner seg for tiden i Taiwan (vært der siden januar) og hadde opprinnelig retur til OSL den 4. mai med KLM via AMS.

Fikk melding nå kl 15:15 om at KL808 var kansellert. Pga at det er bestilt spesialassistanse til faren min (dårlig til bens) var det ikke mulig å endre bookingen på web. Så for meg timer i kø på telefonen, men kom gjennom til en svensktalende agent etter bare 3 minutter. Veldig serviceinnstilt og etter en liten kartlegging så fant man ledige seter i samme reiseklasse (C) dagen etter på samme flightnr. Så da ble hjemreisen utsatt med et døgn - får se om det skjer mer krøll og sprell, men håper resten går på skinner
Da ble den nye planen også kansellert, så nå er man satt over på en rute med AF via CDG på samme dato - får se om den går da... Om ikke annet så er KLM veldig raske til å svare på telefon og veldig raske med å finne gode løsninger
__________________
Upcoming flights: None

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2020, 12:44   #83
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,236
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by jcnorway View Post
Da ble den nye planen også kansellert, så nå er man satt over på en rute med AF via CDG på samme dato - får se om den går da... Om ikke annet så er KLM veldig raske til å svare på telefon og veldig raske med å finne gode løsninger
Tar dere virkelig sjansen på å vente med retur så lenge?
Ingen tidligere mulighet?
Myndighetene har jo anbefalt snarest mulig retur til Norge i en måned allerede.
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2020, 15:54   #84
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator
 
jcnorway's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,653
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by TG923 View Post
Tar dere virkelig sjansen på å vente med retur så lenge?
Ingen tidligere mulighet?
Myndighetene har jo anbefalt snarest mulig retur til Norge i en måned allerede.
De to som reiser er mine foreldre. Pga. helse er det først mulig å få reist i mnd.skfitet april/mai. Har forsøkt å se om de kan reise hjem tidligere, men det har ikke vært mulig. Opprinnelig retur var 5. mai, så det er bare snakk om en dag forsinkelse (foreløpig).

De har vært på Taiwan siden begynnelsen av januar og har det egentlig tipp topp der. Deres omgangskrets spør daglig om de faktisk har tenkt å reise tilbake til Norge og Europa - så om man spør folk på Taiwan så skjønner de ikke helt hvorfor de reiser tilbake nå - da det nok oppfattes som mye tryggere på Taiwan enn i Norge/Europa.

Men så er vel Taiwan noe som bl.a. WHO og myndigheter ikke snakker veldig høyt om når man skal snakke om plasser som i stor grad har klart å få kontroll på utbruddet - da er det nok enklere å dra fra Sør-Korea og Singapore (for å ikke irritere på seg Kina).
__________________
Upcoming flights: None


Last edited by jcnorway; 12-04-2020 at 15:57.
jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2020, 16:16   #85
Bengt
ScanFlyer Silver
 
Bengt's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 644
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Någon som har fått återbetalning (refund) och inte voucher av KLM?
Jag hade en resa till Bilbao i juni 2020 bokad som KLM ställde in i helgen. Trots chat med customer service så erbjuder de ENDAST voucher för ombokning. Som ett "UNDANTAG" kommer de att erbjuda återbetalning av vouchern efter 12 månader.
De tycker "At Air France and KLM, we believe that the issuance of a refundable voucher is a reasonable balance between the protection of passengers’ rights and the operational realities that airlines have to face because of these exceptional circumstances."
Jag har nu skickat reklamation till kreditkortsbolaget.
__________________
Bengt, flyger helst till Katalonien
No flights since February 2020
Bengt is offline   Reply With Quote
Old 22-04-2020, 10:09   #86
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,236
Default Re: Corona-faste flypratere (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by TG923 View Post
Jeg er også i Thailand, planlagt hjemreise 23. mars med reiserute
BKK-FRA (LH)
FRA-OSL (LH)

Ikke fått noen melding om endringer pr. nå.
Reisen er i betalt first (tilbud), og endring til tidligere dager koster 20 000 NOK...
Hjelper ikke mye at endringstillegget er borte så lenge man må betale prisforskjellen til gjeldende pris.
Det endte med at jeg endret billetten til tidligere hjemreise og betalte 20 000 for dette. Andre alternativer med ny billett i business hadde kostet omtrent det samme. Økonomi på langdistanse er i utgangspunktet uaktuelt.
Sendte inn krav om erstatning til forsikringsselskapet (Storebrand), og fikk det godkjent med penger inn på konto etter ca. 4 uker uten annen kontakt enn meldeskjemaet på nett.
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2020, 21:20   #87
Wig-wag
ScanFlyer Molded
 
Wig-wag's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,111
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Vedr. min nabo som ble coronafast i Panama. De kom seg hjem, en uke forsinket. VG snappet opp saken, og skulle gjøre et innslag om det, men mygget tydeligvis ut. Her er hva naboen deler med oss i dag:

"En riksdekkende avis ville lage en artikkel om at vi ikke fikk hjelp av norske UD når vi var Coronafast i Panama. Saken ble skrevet ferdig, men VG trakk den tilbake da de fryktet etterspill fra UD! Anyway, her kommer den ihvertfall "på trykk" her på Facebook, så får heller UD kontakte meg...
CORONAFAST I PANAMA!

"– Vi fikk litt panikk da vi så at Utenriksdepartementet oppfordret alle nordmenn til å reise hjem så raskt som mulig, sier XXX til VG.
Da hadde han og kona YY vært på ferie i Panama i snart to uker, og alvoret i corona-situasjonen var i ferd med å nå Sør-Amerika.
Etter planen skulle de reise hjem til Norge den 19. mars, men fire dager før kommer beskjeden om at Panama stenger grensene, og at returflyvningen deres er kansellert. Ekteparet bestiller en ny returbillett i hui og hast. Avreisedatoen er før grensene i Panama stenges, men også denne flyvningen blir kansellert.
– Vi hadde betalt for begge de kansellerte flyvningene. Etter det var det tomt for penger, forteller XXX.
Da tok nordmannen kontakt med Utenriksdepartementet (UD). Den norske ambassaden som er nærmest Panama, ligger i Colombia.
– De var for så vidt hyggelige nok, men de kunne ikke hjelpe oss med noe. De sendte oss bare masse linker til informasjon som vi allerede hadde lest tidligere og ba oss registrere oss i UDs systemer sånn at de visste at vi var i utlandet, sier XXX.
Etter hvert som dagene går, kommer stresset. Flere hotell i Panama stenger, og ekteparet vet fortsatt ikke hvordan de skal komme seg hjem. XXX ringer og sender flere mailer til ambassaden, men får ingen konkrete svar, sier han.
Samtidig tar kona, som er finsk statsborger kontakt med den finske ambassaden.
– Der var det en helt annen holdning. De sa at de skulle få henne ut, og at siden jeg var gift med henne, så skulle jeg selvsagt også med. Og i motsetning til den norske ambassaden, så oppdaterte den finske oss fortløpende på hva de jobbet med og hvordan det så ut til enhver tid, sier XXX.
Til slutt fikk ekteparet beskjed fra den finske ambassaden om at de hadde fått plass på et Lufthansa-fly som Tyskland sendte for å hente ut tyske statsborgere fra Panama.
– Litt etterpå fikk vi en mail fra den norske ambassaden om at de har samarbeidet med den finske ambassaden for å få oss ut. Men det hadde de jo ikke, det var bare den finske som hjalp oss!
VG har sett en epost fra den finske ambassaden i Colombia til XXXs kone der de skriver at de tror deres norske kolleger var orienterte om situasjonen, men at de to ambassadene ikke samarbeidet for å få dem ut hjem til Europa.
– Hadde ikke kona mi vært finsk så hadde vi fortsatt sittet der nede, sier XXX.
Vel hjemme er XXX bekymret for at andre coronafaste nordmenn ikke får hjelpen de trenger fra UD for å komme seg hjem.
– Det er fortsatt mange fortvila folk der ute, sier han."

ZZ ZZ
Journalist i Riksdekkende Avis
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)

Last edited by Wig-wag; 24-04-2020 at 07:44.
Wig-wag is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2020, 21:48   #88
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by Wig-wag View Post
Vedr. min nabo som ble coronafast i Panama. De kom seg hjem, en uke forsinket. VG snappet opp saken, og skulle gjøre et innslag om det, men mygget tydeligvis ut. Her er hva naboen deler med oss i dag:
Ehh.. dette er jo en sak for de de har reieforsikring hos og ikke for UD. Det virker som om mange som har rare formeninger om hva UD skal gjøre. UD skal kun bistå med informasjon og formidle kontakter. Det er ikke noe sosialkontor eller reisebyrå.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2020, 22:39   #89
Wig-wag
ScanFlyer Molded
 
Wig-wag's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,111
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Ehh.. dette er jo en sak for de de har reieforsikring hos og ikke for UD. Det virker som om mange som har rare formeninger om hva UD skal gjøre. UD skal kun bistå med informasjon og formidle kontakter. Det er ikke noe sosialkontor eller reisebyrå.
Den finske ambassaden var tydeligvis ikke enig med deg, og hjalp dem hjem. Jeg foreslår at du leser en gang til, (og mine tidligere innlegg i samme tråd om samme sak.
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)
Wig-wag is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2020, 23:55   #90
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by Wig-wag View Post
Den finske ambassaden var tydeligvis ikke enig med deg, og hjalp dem hjem. Jeg foreslår at du leser en gang til, (og mine tidligere innlegg i samme tråd om samme sak.
Joda, så at finnene de gjorde mer denne gangen, men det er faktisk utenfor mandatet til ambassader å gjøre noe slikt. Folk tror veldig ofte at ambassadene skal gjøre slikt. Det er bare å reise uten forsikring og penger, ringe ambassaden og så fikser de alt. Og om det ikke fungerer så tror folk det bare er å ringe VG. Det er vel å ha fått info om hva ambassadene faktisk skal gjøre som er en mye mer sannsynlig grunn til at VG droppet saken.

Så, hva sa forsikringsselskapet som var de som egentlig skulle hjulpet paret? Om forsikringsselskapet ikke ville hjelpe så hadde paret hatt en reell sak å gå til VG med.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 00:40   #91
Edvard
一期一会
 
Edvard's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Zürich, Switzerland.
Posts: 1,312
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post

Så, hva sa forsikringsselskapet som var de som egentlig skulle hjulpet paret? Om forsikringsselskapet ikke ville hjelpe så hadde paret hatt en reell sak å gå til VG med.
Forsikringsselskapet kan gjøre lite når det ikke går kommersielle rutefly fra landet.

(ex-Panama siden 22. mars)
Edvard is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 00:57   #92
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by Edvard View Post
Forsikringsselskapet kan gjøre lite når det ikke går kommersielle rutefly fra landet.

(ex-Panama siden 22. mars)
Da er det bare å sharter fly for forsikringsselskapet og eventuelt skaffe tillatelser som trengs. Om de får problemer med lokale myndigheter så er det noe som ambassaden kan hjelpe med, og da kommer man faktisk til noe som er innen ambassadens mandat.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 01:42   #93
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,971
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Da er det bare å sharter fly for forsikringsselskapet og eventuelt skaffe tillatelser som trengs. Om de får problemer med lokale myndigheter så er det noe som ambassaden kan hjelpe med, og da kommer man faktisk til noe som er innen ambassadens mandat.


Du får det til å høres så lett ut ...
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 02:18   #94
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,236
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Er jo bare tull.
Forsikringsselskapet er heller ikke noe reisebyrå eller arrangør av hjemreiser.
Forsikringsselskapet dekker kostnader (merutgifter) til hjemreise.
De kommer ikke med charterfly for å hente noen. Da kan du vel likegodt ringe Nicolay Tangen og høre om han kan stille opp med noe.
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 07:52   #95
Wig-wag
ScanFlyer Molded
 
Wig-wag's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,111
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Joda, så at finnene de gjorde mer denne gangen, men det er faktisk utenfor mandatet til ambassader å gjøre noe slikt. Folk tror veldig ofte at ambassadene skal gjøre slikt. Det er bare å reise uten forsikring og penger, ringe ambassaden og så fikser de alt. Og om det ikke fungerer så tror folk det bare er å ringe VG. Det er vel å ha fått info om hva ambassadene faktisk skal gjøre som er en mye mer sannsynlig grunn til at VG droppet saken.
Ifølge denne artikkelen her, fra UD sin hjemmeside, gir de nå ihvertfall uttrykk for at de gjør det du påstår de ikke gjør:

https://www.regjeringen.no/no/aktuel...ats/id2696016/
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)
Wig-wag is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 09:54   #96
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Ja, de har hatt noen ekstraordinære tiltak, men dette er ikke normen eller noe man kan forvente at man skal få. Det ambassadene er ansvarlige for ovenfor norske reisende er informasjon, kontakter og i noe tilfeller hjelp med tapte pass. Det manger ikke på historier om nordmenn som i det siste tiden har vært veldig uansvarlige i utlandet og regnet med at UD skal rydde opp.

Det de ikke ønsker er flere samtaler som dette:
"Hallo er det ambassaden? Nå har jeg brukt opp pengene og det er en diger bar-regning her som dere må ta. Og så trenger jeg fly hjem til Norge. Hvilket hotell kan dere forresten tilby her frem til flyet går?"
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 10:50   #97
Wig-wag
ScanFlyer Molded
 
Wig-wag's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,111
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Ja, de har hatt noen ekstraordinære tiltak, men dette er ikke normen eller noe man kan forvente at man skal få. Det ambassadene er ansvarlige for ovenfor norske reisende er informasjon, kontakter og i noe tilfeller hjelp med tapte pass. Det manger ikke på historier om nordmenn som i det siste tiden har vært veldig uansvarlige i utlandet og regnet med at UD skal rydde opp.

Det de ikke ønsker er flere samtaler som dette:
"Hallo er det ambassaden? Nå har jeg brukt opp pengene og det er en diger bar-regning her som dere må ta. Og så trenger jeg fly hjem til Norge. Hvilket hotell kan dere forresten tilby her frem til flyet går?"
Denne tråden handler ikke om Ola Dunk på fylla i utlandet. LEs trådens overskrift: Corona-faste!
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! (Groucho Marx)
Wig-wag is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2020, 11:14   #98
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,756
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by Wig-wag View Post
Denne tråden handler ikke om Ola Dunk på fylla i utlandet. LEs trådens overskrift: Corona-faste!
Og av de corona-faste er selvsagt en god andel Ola Dunk på fylletur. Selvsagt er noen uforskyldte corona-faste, men det mangler ikke akkurat på eksempler på det motsatte.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2020, 18:00   #99
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator
 
jcnorway's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,653
Default Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Mine gamle ble stuck på Taiwan da KL/AF innstilte alt fra TPE til AMS/CDG. Og når HKG er stengt for transit var det dårlig med ombookingsmuligheter. Første oppsatte mulighet ble derfor 5. juli (de skulle egentlig hjem på mandag).

Fikk i dag KLM til å booke dem om til China Airlines, som ser ut til å ha en ukentlig flight fra TPE til AMS. Fikk dem med på flighten 22. mai så da får man forhåpentligvis dem hjem da. Nytt selskap og ny flytype for dem. Ruten opereres av en A350-900 med 1-2-1 i C.

Tidligere har jeg snakket med noen svensker på telefon og fått beskjed om at de ikke booker om til China Airlines. Tok kontakt via Facebook Messenger i dag for å prøve lykken og ble da betjent av noen som satt i Nederland. Og etter å ha forklart situasjonen og foreslått flighten med China Airlines (som jeg sjekket gikk og hadde ledig plass) så ble de sporenstreks booket om - virkelig bra og rask service over Messenger hos KLM
__________________
Upcoming flights: None


Last edited by jcnorway; 06-05-2020 at 18:04.
jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2020, 05:30   #100
Edvard
一期一会
 
Edvard's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Zürich, Switzerland.
Posts: 1,312
Default Re: Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

Quote:
Originally Posted by jcnorway View Post
Fikk i dag KLM til å booke dem om til China Airlines, som ser ut til å ha en ukentlig flight fra TPE til AMS. Fikk dem med på flighten 22. mai så da får man forhåpentligvis dem hjem da.
De kan ikke ha store motivasjonen for å komme seg hjem til Norge.

I morgen 08MAY TPE 23:40-CDG 07:30+1 med EVA BR87.
Videre 09MAY CDG 10:35-FRA-OSL 14:55 med LH1029 og LH862.

Kan bookes direkte hos EVA og Lufthansa eller via reisebyrå for samme PNR.
Edvard is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Coronavirus - konsekvenser for flytrafikken (kun direkte flyrelaterte poster!) Someone Flyforum 1545 26-09-2023 19:30
Refusjoner hos Swiss Utflyttet Reiseforum 4 24-06-2010 19:26
Ikke relevante SAS/Norwegian-diskusjoner m.m. SudCaravelle Flyforum 20 16-01-2010 17:09


All times are GMT +2. The time now is 12:51.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.