Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 27-10-2021, 07:57   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Flyprat God onsdag fra L1

God morgen fra en nesten tom L1. En god mengde møter, og mellom der en lunsj ute med en kamerat står på dagens plan. Dog kona er busy med wining & dining ute i dag også, så blir fulle aupair-plikter på undertegnede. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 08:35   #2
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,714
Default Re: God onsdag fra L1

God morgen fra rute 100 til Drag. Ser ut til å bli en riktig så fin dag. Det kan man like.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
__________________

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 09:11   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: God onsdag fra L1

Hei fra kontoret.. Straks dagens første møte med Asia før de legger seg. Trøtt som pokker i dag og angrer litt på min solo-kveld i går som gikk med på å mævle raclett og kyle innpå rødvin. Dragen så stolt ut når hun kom hjem fra trening og mannen snorket i sofaen med tomt servise foran seg.

Full rulle i kveld med hente-bringe osv.. En klisje.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 09:29   #4
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,936
Default Re: God onsdag fra L1

Morn fra jobb, hvor transportmiddelet hadde to hjul og el-assistanse på pedalene.
Blir oppdatering av det biologiske antivirus i dag da jobben tilbyr det gratis. Usikker på hva slags sporing som kommer i influensavaksinen da, 5G har jeg jo allerede fått av Pfizer
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 09:33   #5
roger
Rakettforskar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Trondheim
Posts: 2,274
Default Re: God onsdag fra L1

Morn frå FR/RR1502! Vart nokre korte timar på Raddison i natt, før tidleg opp i dag. Skal ha med noko greier ut/inn igjen, så måtte i tollen for å få stempel. Aldri prøvd det før, gjekk på to minutt, så har mao hatt greitt med tid. Gjekk inn like bra med dei som vart plukka til sides med hundre-bikkja til ovannemnde etat i gate-brua...

Satsa på det blir fint med tur igjen, Vilnius er ein super by.

Det blir ein tur heilt uten SAS denne gangen også. Det er ikkje så ofte, men no er det andre gang på rad. Begynte med WF til OSL i går, sidan dei hadde siste flyet for kvelden. Stappa full -100. Så tenkjer at WF må ha funne lure måtar på å få betalt litt pengar på denne måten, sjølv om det ikkje er meir enn 39 seter. Fire selskap som deler på den ruta no.

Ha ein fin dag!
__________________
none....
roger is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 09:40   #6
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,911
Default Re: God onsdag fra L1

God morgen fra SVG hvor jeg og madammen venter på KL1198. Dit vi skal i dag var jeg på dagstur/milage run for åtte år og en dag siden. Denne gangen blir det for en god langhelg. Men det blir definitivt sol og godt og varmt. Og akkurat DET skal bli ganske så digg. Ha en god en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 12:03   #7
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,230
Default Re: God onsdag fra L1

God formiddag fra Aberdeen,
Fint vær her over på øya idag , møter preger dagen før returen i kveld med SK4616 . Ser ut til å bli god plass på returen østover.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 13:08   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: God onsdag fra L1

God morgen fra Apotek 1 der influensavaksine har blitt satt. Føler meg straks litt mer klar for høstens videre reising.

Må si at åpningen av samfunnet og å sette igang igjen med fordums kaos på reise og jobbfront har vært noe mer intenst enn forestilt. Men fint med litt vind i håret igjen sånn innerst inne. Alt har jo bare vært så "forbaska kos" i lange tider.

Vel... ha en ytterst stilig dag.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 14:07   #9
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: God onsdag fra L1

Hau hau .. etter gårsdagens kaosdag, får vi håpe det roer seg litt …. Men 50% laserrekkeviddeforsterker fra Moderna er satt, og da får får vel kovidene som kommer for nærme vondt i hodet og trekker seg bort. Får vi håpe.

Stor ståhei i by’n med Braves i verdensligafinalen. I det minste godt for næringslivet. Match 3 og 4 (best av syv) spilles her, så høye priser og mange tilreisende. Regner med at de sørger for at alle syv blir spilt .. .

Det antydes at jeg får middagsansvaret i dag, så da blir det vel noe med laks, tenker jeg.

God dag, med eller uten laks ….
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2021, 15:00   #10
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default Re: God onsdag fra L1

God ettermiddag fra Furuset!
Liten 5 minutter og kaffepause her. Også herfra meldes det om vaksinering mot influensa i dag, det ser ut til at mange går for den nå i disse tider. Dessuten var den gratis gjennom jobben og leger jobber det jo her. Det er innafor! Helgen nærmer seg men jeg må vente halvannen uke på flytur igjen. Nok en gang ARN da. Ha en fin dag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God onsdag fra L1 Someone Flyforum 12 09-09-2020 21:11
God onsdag fra somewhere Fnate Flyforum 21 31-08-2016 19:55
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag Hypern Flyforum 19 01-06-2016 18:13
God onsdag fra Sola sirpjalle Flyforum 11 19-11-2014 14:55
God onsdag fra Forus! sirpjalle Flyforum 13 19-06-2013 14:44


All times are GMT +2. The time now is 15:28.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.