Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-10-2013, 12:04   #41
Eirik S
ScanFlyer Blue
 
Eirik S's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 103
Default Re: Tur/retur California i business

Quote:
Originally Posted by 737-405 View Post
Fløy selv tilsvarende rute CPH-SFO i slutten av juni. Maten holdt meget høy standard. Laks og rogn til forrett, svin til hovedrett og ost/frukt/is/kake til dessert. For øvrig fikk man også varm sjokoladefondant som dessert til servering 2. SK skal ha ros for serveringsopplegget på denne ruten. For øvrig: hjertelig takk for en super rapport Eirik S:-)
Takk... Ja, må si jeg er meget fornøyd med maten hos SAS så langt, til og med sandwichen fra BOB-vogna var overaskende nok OK. I dessertveien er jeg ganske enkel, får jeg litt ost og en kake er jeg mer enn fornøyd...

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
Tusen takk for en fantastisk velskrevet rapport. Veldig bra balanse mellom tekst og bilder også. En rapport etter min smak

Jeg hadde også tunfisk og couscoussalat i SAS biz i mai mellom IAD og CPH. Enig i at SAS sin mat er bedre enn Lufthansa.
Takk, Bare hyggelig det. Trodde det kanskje ble litt lite tekst. Tunfisken var helt fin, men jeg er ikke så begeistret for couscous... :P Fikk vel egentlig et inntrykk av at maten hos SAS er så bra de får den, mens hos LH er den gjort litt mer kjip for at de som reiser i first skal få noe igjen for utlegget sitt (mange ekstra poeng, er vel så godt som ingen som betaler for first ut av egen lomme)
Eirik S is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2014, 10:10   #42
Bjarte
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2013
Location: Langhus, Ski
Posts: 52
Default Re: Tur/retur California i business

Tusen takk for super rapport!
Jeg skal til samme trakter til sommeren, dog motsatt vei, så veldig interessant å se hva man har gjort der borte
Selv reiser jeg med BA i juli (OSL-LHR-SFO//LAX-LHR-OSL) og skal kjøre kystveien fra SF til LA, gleder meg stort allerede.

Igjen - tusen takk for fin TR
Bjarte is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Bilderapport fra MD-11 tur/retur Toronto i business class oskarflekkefjord TripReports 23 09-11-2014 16:37
KLM tur/retur Korea i ny Business class 88charlie TripReports 6 14-09-2014 10:12
Spekulere i no-show retur med tur-retur billett RJon Reiseforum 9 21-06-2014 14:40
Tur/Retur Basse-HAU Småprat 10 30-10-2011 17:10
Orlando og California på en tur panerai Reiseforum 2 22-08-2011 21:20


All times are GMT +2. The time now is 14:35.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.