Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 23-09-2009, 19:30   #1
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,011
Default TOS-LYR

Kjapp liten tripreport siden jeg sitter og er særs utslitt uten noe mer å gjøre i dalen

11:55 - 20 minutter før rutetid - tok vi av fra Tromsø lufthavn med LN-RRF, i tjukk tåke, vind og regn. Piloten hadde på forhånd "advart" om turbulens (ba oss tre ekstra gang om å holde setebeltet på hele veien pga dette), men det var ikke en eneste hump på hele turen! Jeg må være ekstremt heldig med mine flyturer, for det hadde vært turbulens på det meste av take-offer tidligere på dagen...

Jeg satt på 6A, relativt dårlig beinplass, men deilig å ha midtsetet ledig. Ikke fullt fly, men allikevel kanskje 70 nærmere 80 av setene dekket. På 6C satt en veldig hyggelig kar fra Atlanta som skulle opp og jobbe med satellitter, dermed pratet jeg med han hele veien til Longyearbyen (jeg studerer mot å evt. jobbe med satellitter ).

Observasjon 1: Hva er den grusomme maten SAS serverer, som lukter OSTEPOP?! Forferdelig lukt av det, reiv i nesa....

Observasjon 2: Flyet var litt skittent, relativt slitt allerede og gav meg nesten wibes av et gjennomsnittlig fly hos Norwegian. Hadde jeg for høye forhåpninger om standarden? Er de andre 2008-flyene fra SAS såpass slitt allerede?

Last edited by Polaris; 24-09-2009 at 00:53. Reason: ...skriveleifs ftwftwftw!
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2009, 00:42   #2
TOS_EBG
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2009
Location: TOS
Posts: 881
Default Re: TOS-LYR

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
På 6C satt en veldig hyggelig kar fra Atlanta som skulle opp og jobbe med satellitter, dermed pratet jeg med han hele veien til Longyearbyen (jeg studer mot å evt. jobbe med satellitter ).