Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-10-2023, 08:23   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Flyprat God mandag

God morgen fra kontoret. Første gang på lenge det både trengtes varm nok bekledning og refleks da jeg gikk til toget. Men nå er espressoen i koppen og jeg er klart knekke løs på en 4-dagers uke. ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 08:34   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,911
Default Re: God mandag

God morgen fra Forus. Ny uke, nye muligheter. Lettere amputert arbeidsuke da man har fått fri tirsdag og onsdag da det har blitt en del ekstra jobbing i det siste. Så det er kanskje på tide på slappe av litt. Blir sikkert ut å finne noe ekstra godt til middag i kveld og det er øl i kjøleskapet. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 08:39   #3
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Re: God mandag

Endelig mandag:-) litt kontorering her hjemme før det blir en tur på gjenbruksstasjonen med et lass med diverse drit. Dasher til Røros i kveld og er klar for to dager med luftfart som hovedtema. Ser ut som det blir en 4 dagers uke her også…vel vitende om at timene allikevel tilsvarer full uke.
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 08:50   #4
FQTV
EBG - QR Gold
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,244
Default Re: God mandag

God dag fra et sted på Cebu.

Her er det langt på dag og fin temp på ca 30grader.
Ble nok øl i helgen så i dag drikkes det vann og det føles helt greit. Litt turist med Nmax’en blir det også.

Kanskje det blir en kjøretur helt til Toledo (ca 10km unna)


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 09:05   #5
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,185
Default Re: God mandag

God morgen fra Kongsberg. En riktig fin morgen her i dag særlig siden Brann slo VIF i går. Billeter til Moldekampen den 21. august er allerede bestilt. Lenge siden jeg har vært på stadion nå så det er sannenlig på tide. Det kommer en kollega innom etterhvert og vi skal ha oss en arbeidsøkt nå på formiddag. I kveld blir det besøk i lokale bridgeklubben. Jeg spilte ganske mye før i tiden, men det har vært svært lite siste 15-20 årene. Uansett blir det morro å friske opp gamle kunster.
__________________
Upcoming flights : Juli. OSL-BCN-OSL (SK)
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 09:15   #6
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: God mandag

God mandag fra Oslo. Denne forkjølelsen sitter ganske greit i fortsatt. Katten jeg passer gjør som katter flest og tar livet helt med ro bortsett fra mat, vann og dobesøk. Jeg har passet denne katten her før, men da var hun litt mer i kattungestadiet og helt hyper på alt.

Jaja tross forkjølelse tror jeg skal prøve på en veldig lett treningsøkt. Ha en fin dag.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 09:17   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,140
Default Re: God mandag

God morgen fra bortekontoret. Litt brå, kald overgang på morgenkvisten og andre kaffekoppen varmer godt.

Enkel og greit transport med SK i går og ganske deilig å slippe 8 timers leg med mellomlanding osv. Dragen har dog et godt point - hvorfor må maten i Plus være så voldsomt guffen. Jeg har vendt meg til det, men ser jo at det er en merkelig guff man får i denne boksen.

Nei.. Nå er det bare å brette opp ermene.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 10:20   #8
fluxie
Flyprat fusentast
 
Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,247
Default Re: God mandag

God morgen fra noen- og tredve tusen fot på SK480 til ARN. Møter i og rundt flyplassen i før man drar hjemover i ettermiddag. Spørs om Bolaget må bytte ut disse kaffekoppene snart?



Ønsker alle en god dag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 10:22   #9
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,936
Default Re: God mandag

Morn fra hjemmekontoret. Her sov alarmklokken helt til kl 0830 så det ble litt vel sen start på dagen i dag. Greit friskt ute også, så mulig det spøker for planen om å beholde sommerdekk til man kommer hjem fra det Tyske landet om drøye to uker
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 11:06   #10
livinspeed
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Mar 2014
Location: Sørlandet
Posts: 325
Default Re: God mandag

God formiddag fra en Uber på vei til ARN. Etter å ha jobbet fredag-søndag her passet det greit å starte arbeidsdagen 05:30 og si meg fornøyd med egen innsats kl 8 og legge hodet på puta en times tid. Nå gjenstår det to rødneseturer før man henter bilen på KRS, hjem for å vrenge kofferten og pakke ny før ny reise i morgen.

Ha en solfylt dag der du er også
livinspeed is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 11:14   #11
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,230
Default Re: God mandag

God formiddag fra Jåttå,
Morgenmøter ferdig her , friskt ute i morges her i sørvest. Første dag på denne årstiden med is på bilvinduene. De-icing måtte utføres før avgang(varmt vann).
Rimelig travel dag , i ettermiddag blir det å være flytte hjelp for en av arvingene som skal bytte bolig.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 11:25   #12
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: God mandag

God morgen fra Tirana. Har allerede fått vært ute en tur og shoppet ny rettetang til Storsmurfen. Nå skal vi snart labbe ut og finne litt lunch.

Ha en best mandag.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 12:23   #13
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,351
Default Re: God mandag

Morn fra Lommedalen. Ble vekket av mail fra Scoot, som jo er et hyppig brukt selskap her inne blant våre med forumister. De endrer alle menyer/retter, så da får jeg se om jeg en dag går inne å sjekker hva vi får servert, eller om jeg bare lever med det. Så lenge de ikke flytter oss fra 1A og 1C så er det ikke så nøye.
I min leting etter hotell diverse steder i Asia har jeg funnet Sheraton på Bali for 925kr per natt med frokost, kanskje det blir første hotell booket på januarturen. Jeg har alltid har lyst til å prøve Sheraton siden vi hadde dem her i Bærum. Jeg tror alle hotell blir booket på Hotels.com der det er mulig, men lurer litt på et hotell på Agoda.com der Hotels.com ikke har noe tilbud. Huff for noen I-lands problemer.
Ha en mer besluttsom dag en meg, alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 13:12   #14
svgflyer
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Dec 2020
Posts: 70
Default Re: God mandag

God ettermiddag fra Tananger!
Blir visst en langhelg i Florida i november for å få med oss Stuart Airshow. Kjekt å ta med min (veldig) mye yngre bror på sin aller første USA tur. Han gleder seg omtrent mer til å gå på Walmart enn å gå airshow og Disney/Universal men sånn er det vel når man er 10
Kjekt blir det uansett! Rimelig billetter med Lufthansa fikk vi også tak i.

Last edited by svgflyer; 09-10-2023 at 13:13. Reason: Skriveleif
svgflyer is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2023, 13:17   #15
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: God mandag

G’morgen, ja .. en skikkelig ‘cold-snap’ her vestsørøstpå også, 6 grader er sesongbeste med klar margin. Får grave frem hoodie’n før jeg stikker til parken med valpen.

Ellers må tusen ting gjøres, ikke minst koking av bikkjemat. Let’s go ….
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God mandag Chriscross Flyforum 7 23-01-2017 11:10
God mandag KristianSk Flyforum 11 15-07-2014 00:04
God mandag Chriscross Flyforum 16 02-04-2012 13:31
God mandag Someone Flyforum 10 20-11-2006 16:42
God mandag! TUC Flyforum 19 06-12-2004 21:47


All times are GMT +2. The time now is 15:50.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.