Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-03-2022, 07:52   #1
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Er det ikke noe god tirsdag?

God morgen fra Knausen. Tidlig oppe har i dag og man må bare få pakket matpakkene før man hopper inn i shippingbunaden og pælmer seg ned på konferanse. Ble en nydelig laaaang lunsj i går med rå fisk og svært edle druer. I kveld blir det gode gamle Cafeen og da er man nesten halvveis i en veldig hektisk, men ganske herlig uke.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 08:57   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God morgen fra Hvalstad. Med barn som skal til tannlegen og et par andre private ærend, ble det mest praktisk med hjemmekontor i dag. Ser nesten ut som tåken er i ferd med å lette? Podcastinnspilling i kveld. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 09:49   #3
Desk pilot
ScanFlyer Crusty
 
Desk pilot's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,006
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God formiddag og god 8.mars til alle kvinnelige medlemmer her på forumet! Her i midten av landet har vi fått en skikkelig skyllebøtte nå i natt, eller atmosfærisk elv som meterologene kaller det. Her er det vått-vått-vått, så all den fine snøen vår er i ferd med å regne bort. Vi får håpe på en kuldeperiode og litt mer påfyll av snø før vi pakker bort alt vinterutstyr. Ha en fin dag alle forumister.

Last edited by Desk pilot; 08-03-2022 at 09:51.
Desk pilot is online now   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 10:08   #4
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God morgen fra Lillestrøm. Har fått kaffe på senga og svart på en epost. Det er god start på dagen. Blir lang dag på bortekontor og deretter Zoom med andre verdensdeler i kveld

Ha en Ekstra Best dag!
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 12:11   #5
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,230
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God formiddag fra Forus,
Morgen møter unnagjort , ny møter og presentasjoner forberedes.
Fantastisk flott vær her over i sørvest idag. Dog var det et par kalde grader på morgenkvisten og bilen måtte de-ices før den korte kjøreturen til jobb.
Ha en fin dag
OJB is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 13:53   #6
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

G’morgen og grattis til alle herlige tupper der ute! :

Det lysner i horisonten, bikkjene er foret og dagens Airportle er løst. Klør meg i hodet over investeringer som ikke vil gå den veien jeg ønsker, men det er vel snart på tide å kjøpe seg inn i noen flyselskaper og vente på oppgangen. De har vel ikke nådd bunnen ennå, men det nærmer seg. Har imidlertid et par ’ankere’ som gjør at totalen likevel er brukbar. Så lenge man gjør det bedre enn markedet generelt, skal man ikke klage for mye. Kanskje man skal gjenopplive Bongos Aksjesparetips? A..k.a. Veien til Undergangen.. ?

Frokost overstått. Terrassen venter. Dagen er FRI!
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 14:16   #7
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,185
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God formiddag fra Kongsberg sykehus.

Prøvene viser fin bedring og det samme gjør den kliniske formen, så det er bra. Jeg må bli til i morgen i allefall, så skal de ta en vurdering da om om jeg får dra hjem eller om de skal fortsette behandlingen. Ellers var det en interessant natt. Jeg ble innlosjert på et tomannsrom i går kveld så det var greit. Klokken 0330 i natt ble jeg vekket av sykepleieren som fortalte at jeg måtte bytte rom til et firemannsrom. Utrolig irriterende at de gjør slikt midt på natten. Det var kommen inn en som måtte i isolat og da var eneste muligheten å ta rommet mitt og innlosjere meg og romkameraten på firemannsrommet. Jeg forstår jo at de må gjøre et slikt grep, men det er ikke morro for pasientene.

Ellers har formiddagen gått til å følge styremøtet digitalt ved min arbeidsplass Universitetet i Sørøst-Norge. Det var noen viktige saker der som det var greit å følge med på.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 14:26   #8
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,911
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God ettermiddag fra Forus. Travel dag i resepsjonen da det plutselig rant inn med folk som ville på jobb. Men det er jo egentlig det man synes er kjekkest når det er noe å gjøre. Kjerra til fruen har vært på EU-kontroll og det er ting som tyder på at det kan bli aktuelt å bytte ut "romskipet". Så da er egentlig spørsmålet om det er el-bil som gjelder. Eller om vi skal gå for en hybrid-greie.

Ligger nok an til en treningsøkt i kveld enten jeg vil eller ikke. Ha en fin dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 14:34   #9
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,638
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God ettermiddag. Her i shappa ble kvinnedagen feiret med gratis lunsj, og jeg satte pris på at det var skikkelig mannelunsj. Ytrefilet med fløtegratinerte poteter.

Håper å få fortsatt arbeidsdagen fire timer til.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 14:51   #10
kimpe
Jet-setter :)
 
kimpe's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: TRD
Posts: 2,074
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

Tjohei!

Dagens startet med Champagne til frokosten for å feire de tre kvinnene jeg er på tur med! Nydelig start på dagen, nå ligger man ved bassengrt etter at møtene ble unnagjort i går.

Kan anbefale Vincci La Plantacion del Sur om noen skal til Tenerife!! Fikk litt Park Hyatt Dubai-vibber av hotellet her, noe som utelukkende er positivt!

Blir igjen her til søndag, måtte solen fortsatt skinne.

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 15:31   #11
Cecilie
ScanFlyer Crusty
 
Cecilie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,749
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post
Fikk litt Park Hyatt Dubai-vibber av hotellet her, noe som utelukkende er positivt!
Det kommer helt an på hvem du spør

Tjohei fra Sørlandet også. En fin skrivedag nærmer seg slutten og det er straks på tide å finne frem skøytene for nest siste gang denne sesongen.
__________________
Cecilie is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 15:37   #12
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,012
Default

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
God ettermiddag. Her i shappa ble kvinnedagen feiret med gratis lunsj, og jeg satte pris på at det var skikkelig mannelunsj. Ytrefilet med fløtegratinerte poteter.

Håper å få fortsatt arbeidsdagen fire timer til.
«skikkelig mannelunsj»
«mann deg opp»
«ekte menn gråter ikke»

Akk ja, alle disse utdaterte holdningene om hva menn er eller må føle, eksempler på hvorfor feminisme og kvinnedagen enda er et viktig tema for både kvinner og menn. Personlig synes jeg for eksempel at en grønnsakswok bestående av grønnsaker høstet fra en hage som en mann har anlagt og pleiet en sesong er vel så tøft og mannlig som en filet av ku med potet kokt i morsmelk fra ku

Lais fra EU. Planlegger tur til Nederland for å få meg nytt pass. Man vet man bor rart til når det er kortere å reise til Den Haag enn Berlin.
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 15:43   #13
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God ettermiddag fra Ris. Når Caravellen våknet var allerede første møte på Gabelshus godt i gang og etter det har det gått slag i slag. Nå logger jeg ut og lukker opp verandadøren…som kanskje forsterker lysten på noe godt og kjølig i glasset.
EB is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 16:05   #14
Eirik
Livsnyter
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,972
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

God fra Longyearbyen. Fantastisk snøscootertur unnagjort i perfekte værforhold, fikk sett minnesmerket for Opera-ulykken og, på litt avstand. Nå lunch og en lur før litt kreativt arbeid i kveld.
Eirik is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2022, 19:18   #15
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: Er det ikke noe god tirsdag?

Ellers kan det jo nevnes at 8. mars 2005 var first flight for LR-versonen av B777. Og i tillegg hadde fergen følge over mot Bainbridge. En god dag, og tirsdag var det også!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P3080017.jpg
Views:	103
Size:	134.5 KB
ID:	50945   Click image for larger version

Name:	spekk.jpg
Views:	103
Size:	68.1 KB
ID:	50946  
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ryanair Torp-Marracesh blir det ikke noe av ENTO Flyforum 5 13-11-2018 19:29
God tirsdag fra det varme nord Desk pilot Flyforum 20 31-07-2018 18:37
God tirsdag....eller var det onsdag? Chriscross Flyforum 18 12-02-2014 18:13
ikke årets meste spennende bilder, men noe er det! ;-) Jarlabanke Vking Bilder & foto 5 07-10-2009 09:57
Aldri så godt at det ikke er galt for noe Falcon Flyforum 11 30-08-2005 22:33


All times are GMT +2. The time now is 13:33.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.