![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Unnskyld, er ikke kjent med de norske kort. Jeg bor i USA og hadde AMEX Gold i sikkert 25 år. Det var førsteklasses service men det var et betalingskort. De prøvde og selge meg et blått kort som var kredittkort men jeg var ikke interessert. I dag har jeg et Hilton kort(kreditt) som gir meg masse poeng backet av AMEX. Mens Marriott og Hyatt er Chase. Rart om AMEX ikke tilbyr kredittkort i Norge, de tjener nok mye penger der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Og forskjellen ser du også om du gransker sjølmeldinga. Om du har noe utestående på et kredittkort vil du finne beløpet oppført som gjeld. Penger som AmEx har tilgode vil ikke fremkomme der. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er uansett ingen grunn til ikke å føre opp evt. utestående du har til AmEx pr. 31.12. Gjeld er gjeld, og du skylder jo de pengene
![]() |
#85 |
Flysitter
|
![]()
Amex kødder heller ikke opp for deg for hva du får låne til feks huslån.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
For de som ikke har kjedelojalitet og vil ha kalde kontanter (og ikke poeng med usikker bruksverdi) går Ikano Visa over til å gi 2% cashback hos alle dagligvarebutikker 1. juli i år, både i Norge og i utlandet (inkl netthandel). Dette er bedre enn Coop Mastercard sin 1,5% og matcher Trumf Visa sin 2%. Max 500 kr rabatt per mnd og 3000 per år. Man kan så vidt jeg se kombinere dette med Coop sitt kjøpeutbytte og Remas Æ, men jeg usikker på om det lar seg kombinere med Trumf.
Samtidig slutter Ikano med de bransjevise månedsrabattene (de har f.eks. pleid å ha 5% cashback på bildekk i april og oktober).
![]() |
#88 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bør vel fungere hvis man registrerer et rent Trumfkort i kassa først
Så vidt jeg skjønner kan kortet ikke legges inn til automatisk opptjening
![]() |
#89 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Heads up for Trumf Visa (kilde: email)
Quote:
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har begynt å bruke Sparebank1 sitt kredittkort. De gir 1 % cashback på alt, mot en årsavgift på 120 kroner. Taket på opptjening er 3.000 kroner i året.
![]() |
#91 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Komplett bank uten årsavgift
4 % bonus på alle kjøp hos Komplett.no 2 % bonus på kjøp av varer på internett* 1 % bonus på øvrige varekjøp Maksimal opptjening av bonuspoeng er 500 per måned og 2000 per siste 12 måneder.
![]() |
#92 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så er det Bank Norwegian sin tur til å kutte i den generelle opptjeningen, selv om de innfører økt opptjening på kollektivreiser:
Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden | -Sindre | Reiseforum | 138 | 15-10-2018 11:35 |
"Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden (2015) | Fred | Reiseforum | 31 | 24-11-2015 11:47 |
Øvelse "Smakebit", denne synes jeg var flott :) | Piddien | Bilder & foto | 1 | 18-07-2011 12:45 |
Hvor finner jeg "Match me" på SAS sine hjemmesider | BårdK | Reiseforum | 4 | 18-05-2011 18:51 |