Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-10-2022, 04:29   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,637
Default God onsdag

God onsdag til Norge. Kjører litt fusk fra Chicago med å starte tråden tirsdag kveld brukte pene 70 minutter fra vi gikk ut av flyet og til vi var fremme ved The Pendry Chicago. Lyft hentet ved door 5b (de andre selskapene plukker opp ved 5c). Kostet 39 dollar, mot 87 dollar da vi skulle motsatt vei i sommer. Hadde vel strengt tatt hatt like mye glede av Hampton inn over gaten siden tre andre allerede sover. Har iallfall da 60 pluss 100 dollar å bruke på frokost i morgen. Fikk lurt de med på en lengre tur til blant annet Millennium Park og BP bridge. I morgen blir det nok et arkitektcruise og bytte av hotell. Blitt oppgradert til en suite i 21 etasje og burde vel være happy med det.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 07:50   #2
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Re: God onsdag

Glad onsdag fra Ris. Kaffe og NRK Stor Oslo er første kombo`n i dag. Hjemmekontoret åpnes om en times tid. Etter et styremøte i ettermiddag settes kursen mot Østerdalen og en natt på hotell før jeg kommer til Røros i mo4en tidlig. Nå på tide med kopp nr 3.
EB is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 08:18   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: God onsdag

God morgen fra kontoret. Noen møter her og der, og plutselig er den dagen over. Bør vel få løpt litt i kveld. Men først: espresso

Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 08:42   #4
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: God onsdag

God morgen fra Stavanger. Her kom en hjem i går etter jobbhelg i Bergen. Da gjenstår det bare 3 vakter i Bergen før jula setter inn, det føles deilig. Døgnet er også snudd tilbake og en våknet ved 6 tiden. Ute er det gråvær men inne er det fint. I dag blir det to teams møter nå på formiddagen.
Ha en fin fin onsdag
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 09:03   #5
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God onsdag

Bedre onsdag fra Princeville hvor vi har funnet paradis. Kauai er som Maui ca 25-30 aar siden - passer oss utmerket, det var mere Hoener med kyllinger enn leiebiler hos Sixt (det var faktisk ei hoene med 5 kyllinger inne i ankomst hallen. Sixt ble «musical cars» fikk foerst en Chevy Tahoo (den eneste bilen i verden den lille italienerinnen hater, virkelig hater) uansett en solid oppgradering fra Toyota Rav(ine) - men de 3 meget solid bygget fyrene med like stor Bagasje, fikk ikke plass i den Mustang Cab de hadde kranglet seg til - saa det ble «do you guys want a Chevy ??? With room for all of you ?) litt hestehandel utenfor Sixt og en skal si de var effektive med aa bytte rundt paa bilene - det tok 2 minutter).

En finner ikke Ritz Cnausen eller Fnat Season her (mulig de ha gjemt noen paa syd siden) men VRBO-vroom kombinert med den lille italienerinnen’s sorte belte i VRBO.com tryllet frem en 150m2 leilighet -ny opp pusset i en nydelig nesten botanisk hage.

Hvile dag i dag etter lang reise, dog var siste leg fra Maui til Lihue MD-95 paa rad 4 (Life is just Good) - saa lange turer med plutselig bad i Stillehavet stod for dagens aktivitet, i morgen er det 8 Miles langs kysten + SUP paa elven fra Hanalei - middag blir nok Dolphin’s i Hanalei.(der har’m ikke Retsina !)
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 09:14   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: God onsdag

God morgen fra bortekontoret. Blir en hektisk dag dette, men morsom. I kveld slutter russetiden og alle tre arvingene kommer hjem til kvelds - det blir svært hyggelig.

Prøver febrilsk å "Teamse" meg vekk fra to turer neste uke.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 09:20   #7
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: God onsdag

God morgen fra First Hotel G i Göteborg. Utmerket italiensk middag i går kveld, og heldigvis ikke alt for mye drikke etter middagen. I dag er det messebesøk, så blir nok mange skritt i løpet av dagen. En natt til i byen før retur torsdag kveld. Nå er der frokost, ha en strålende dag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 09:49   #8
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God onsdag

Etter et lite besoek paa den lokale varianten av Vinderen Sjoemat, ble det en meget vellykket Asian- US - Norwegian fusion med Monchong (fisk) over lokal salat med meget lokale Avocado’er (jeg setter pris paa at de spoer skal du spise denne Avocadoen i dag eller i morgen ? Og finner de passe modne !
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 11:20   #9
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: God onsdag

Morn fra Kolsås. Hjemme med både syk kone og sykt barn, og kjennes ut som om jeg ikke er så fryktelig langt bak de i løypa. En uke til kofferten pakkes og man torsdag morgen fyker på første langtur på mange år
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 11:44   #10
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,181
Default Re: God onsdag

God formiddag fra Kongsberg.

Jeg fikk litt feber på mandag, noe som resulterte i en natt på sykehuset. CRP var litt forhøyet og jeg ble satt på antibiotika tablettkur. Jeg fikk heldigvis dra hjem i går, men jeg er innom her igjen nå for litt prøvetaking. Regner med at jeg blir skrevet ut når de er klar.

Heldig du som får reise med skikkelig materiell.

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Hvile dag i dag etter lang reise, dog var siste leg fra Maui til Lihue MD-95 paa rad 4 (Life is just Good)
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 11:55   #11
Savipix
ScanFlyer Rusty
 
Savipix's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,411
Default Re: God onsdag

God morgon från Tallinn!

Kort tur över med Finnair/Norra från Helsingfors, ett par möten och sen går turen vidare till Riga med Air Baltic ikväll. Känns i kroppen att det är tredje dagen med wakeup 0445 men det kunde varit värre
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 12:07   #12
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,230
Default Re: God onsdag

God formiddag fra Forus,
Dagen er fyllt med "document reviews and approvals" i prosjektet.
Hektisk innspurt for PUD'ene vi skal levere inn til departementet i tide.
En kopp til med Americano skulle holde meg i "live" en stund til ut over dagen mens dokumenter leses.
Ha en fin dag
OJB is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2022, 15:19   #13
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default Re: God onsdag

G’morgen fra terrassen i North Georgia. Nok en nydelig morgen. Jakketemperatur, men det betyr bare at Sheldricks-koppen byttes ut med ATA termokopp.

Registrerer at bensinen er på full fart mot $3 igjen, så da er det vel på tide å laste opp med olje- og energiaksjer. Fortsatt litt usikker på tiden fremover. Kom jo en solid dipp etter siste økning fra Fed, men frem til neste økning tipper jeg på mest grønt.

Blir en tur til Mosjøen i begynnelsen av november. Vår største kunde kommer på besøk og ønsker mitt nærvær, så da får man stålsette ryggen. Blir ikke KLM på utreise ihvertfall. Muligens hjem, 787-10 frister.

Nei, nå stirrer bikkjene på meg. Når de har fått sitt, får man vel åpne vpn-tunellen.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God onsdag Chriscross Flyforum 9 14-12-2016 15:43
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag Hypern Flyforum 19 01-06-2016 18:13
God onsdag Someone Flyforum 16 26-02-2014 21:04
God Onsdag Hpkris Flyforum 21 24-11-2011 00:18
God onsdag Someone Flyforum 25 17-02-2011 19:21


All times are GMT +2. The time now is 18:32.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.