Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-09-2013, 11:54   #1
Tjab
Upgrade me....
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,044
SAS Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton

Hei

Forsøkte dette nå, og det virker jo å være umulig....

1. Først går man på "Poeng hos andre partnere?"
2. Så kommer man til en side etter å ha trykket på Hotell som gir deg muligheten til å bestille..... (og så er man plutselig utlogget av sidene igjen)

Konklusjonen blir at man foretar en evig runddans uten å komme i mål.
Er det noen i hele verden som har greid dette egentlig?

Litt OT:
Blæh...så lei jeg er av SAS.no og amex for tiden
Tar du kontakt med Amex blir du bedt om å kontakte Eurobonus/SAS. Kontakter du Eurobonus/SAS blir du bedt om å kontakte Amex

Og når du klager får du mail med beskjed om
Quote:
Hei!

Beklager at du har opplevd mye trøbbel rundt dette. Dette skal selvsagt ikke skje, og vi vil ta med oss denne hendelsen videre for å forbedre oss.
Men forblir vel lojal til SAS uansett. Skal selvfølgelig ha gull nå som innenlands gir opptjening
__________________


Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2013, 21:52   #2
Tjab
Upgrade me....
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,044
Default Re: Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton

En liten update her. SAS ber meg ta kontakkt med Hilton. Hilton KS ber meg ta kontakt med Hotellet, Hotellet ber meg ta kontakt med Hilton KS (som egentlig ikke har hørt om SAS Eurobonus

Får den gefylen med Eurobonus for tiden, at man får poeng på alt, men ingen ser ut til å ville registrere de eller vet hvordan det egentlig skjer. Når man som ny amex kunde ser mangelen på vilje etc derifra begynner jeg å bli litt furten.

Om poengene på mystisk vis faktisk kommer inn skal jeg love å fortelle hvordan det gikk til, så vet dere andre gangen i det iallefall. (skal minne SAS og Hilton på det også selvfølgelig)
__________________


Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2013, 22:13   #3
E-UT
Newcomer
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 33
Default Re: Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton

Skal disse komme automatisk inn om man betaler med Eurobonuskortet og i tilegg benytter HH kortet ?
E-UT is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2013, 00:02   #4
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,430
Default Re: Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton

Quote:
Originally Posted by E-UT View Post
Skal disse komme automatisk inn om man betaler med Eurobonuskortet og i tilegg benytter HH kortet ?
Du må helt sikkert gi beskjed om at de skal notere EB-nummeret. Betaler du med kredittkort ser de bare kortnummeret om du betaler på nett. Er du i skranken er du avhengig av at de bak disken fanger opp at det også er et bonuskort du betaler med.
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng Fredrik KH Reiseforum 266 08-08-2023 13:09
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? chaglen Reiseforum 2 20-07-2011 18:00
Etterregistrering av Eurbonus-poeng buskmann Reiseforum 6 05-08-2010 00:54
EB: Etterregistrering av EB-poeng Twin Otter Reiseforum 9 03-01-2010 11:05
Doble SAS EuroBonus-poeng på Hilton FlightDeck Reiseforum 1 25-11-2009 23:13


All times are GMT +2. The time now is 23:02.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.