![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kom fint og 40 minutter tidligere hjem med Icelandair sin 757 i går kveld. Ny uke og ingen reiser planlagt…føles rett og slett magisk ut. Ha en best start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra en Lexus. Dette blir den siste Uberen dragen booker på en stund og denne turen ender hos verkstedet for å hente god-sleden. Lyden av 3.8 liter med tørste sylindre blir godt igjen.
Blir en hektisk dag med blant annet en presentasjon som skal holdes i Tyskland i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Kunne konstatere det pleier gå raskere med L1, enn dagens tur inn med bil på E18. Bilbytte i dag, så da leveres Polestaren inn og en Jaguar I-Pace skal hentes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra kontoret. Morgentrim og havregrøt unnagjort. Kan bli en dag med kjipeavgjørelser på jobb, men satser på slalom i ettermidag. Må også få booket fn tur med Eurostar. Tips om hvordan en får rimeligere billetter mottas med takk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
https://www.seat61.com/trains-and-ro...star.htm#fares God morgen fra Oslo. SKal på et kurs denne uka så får vi se hvordan det blir! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mårnings fra SVG hvor det ventes på at bolaget skal ta meg til BGO. To vakter skal jobbes før retur hjem i morgen eftan. Før jobb i eftan går turen innom opphavet for lunsj.
Her i Stavanger er det gråvær med innslag av relativt kraftige regnbyger. Ha en flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Man har kommet til bunns i dagens termos på en halv liter kaffe og kaffemaskinen er i ustand. Får kanskje gi kaffen fra den svære kaffetrakteren i kantina en sjanse? Eventuelt vurdere en større termos? Været er litt sånn ymse med vind og regn her i sør-vest så det er greit man har en jobb som hovedsaklig utføres innendørs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en fin dag her i dag. Temperatur på rundt 0 grader på morgenkviste og lettskyet vær. Nå er det først et møte med jobben om et kvarters tid. Deretter får en prøve å få seg litt mosjon etterpå.
Jeg er litt spent på hvordan det går med Flyr. Vi har billetter med dem til Paris i juni og med dagens nyheter så spørs det hvordan det går med dem. Flyr hadde rimelige billetter de dagene og ingen av de andre selskapene har noe i nærheten av de prisene. Jeg er litt forberedt på at turen går i dass, så jeg ser litt etter mulige alternativer.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus II,
Morgenmøter unnagjort og tid for å planlegge aktivitetene for februar måned. Det blir både korte og lange turer den neste måneden også i prosjektet. I kveld , styremøte i lokallaget . Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formidddag fra Gardermoen - straks ut på tur igjen. Ha en fin dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har man både stått opp og kontorert en liten stund. Deilig med hjemmekontor i blant. Nå skal jeg snart hoppe i dusjen og så ut og handle oss lunch.
Når vi i tillegg kan sette oss ned her i "gigantkonsernet" og se på januartallene at vi traff best-case budsjettet vårt, så er det fint. Ekstra fint faktisk, for det går jo ikke helt på skinner i konsumentmarkedet for ikke helt livsnødvendige ting om dagen. ![]() Men som vi sier: "Enkelte dager føles det ekstra best å være best" Ha en fin en
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Frokost er over og konemor har allerede planlagt fridagen min minutt-for-minutt .. Ser for meg at det blir nødvendig med litt sabotasje.
Vått og pluss 8 på utsiden .. Lite håp om bedring på noen dager .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Første økt overstått og godkjent. Dropper resten. Har vært flink nok nå.
Klarte Wordle i NYT med et nødskrik. Dermed har jeg 50 strake! Muligens et tegn på at den er lettere enn flyplass-versjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |