Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-03-2020, 11:46   #481
Hypern
ScanFlyer Dusty

Hypern's Avatar

Default Re: Dubaitråden

Jeg har jo vært i Dubai i starten av september - var jo bra varmt, men fikk jo likevel gjort ting (var under Emirates første flight til OSL). Synes taxi og sånt ikke var så dyrt .Likte meg i grunn og har vel lyst å ta en tur til. I varmen er det nok lurt å ikke være så aktiv under den varmeste delen av dagen - var stort sett etter mørkets frembrudd jeg gikk ordentlige turer. Og ikke minst konstant påfyll av vann er viktig. Men man overlever jo - og føler man seg dårlig så må man trekke seg inn til et avkjølt område. Emirates turen var iallefall ordentlig morsom og lærerik - fikk tom sett cateringfasillitetene deres på DXB.

Last edited by Hypern; 26-03-2020 at 11:52.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2020, 14:38   #482
darkcho
ScanFlyer Gold

Fikk du gjort alt dette uten å dø av heteslag altså?

Takk for tips Sud!
Old 26-03-2020, 15:05   #483
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by darkcho View Post
Fikk du gjort alt dette uten å dø av heteslag altså?
"alt"?

"I varmen er det nok lurt å ikke være så aktiv under den varmeste delen av dagen - var stort sett etter mørkets frembrudd jeg gikk ordentlige turer"

Det er ingen som har påstått at man får heteslag av å holde seg innendørs om dagen. Og shoppingsentrene kan abolutt være severdige, man må bare vare forberedt så at det stort sett er hotell og shoppingsenter som man vil kunne se om men reiser i den varme perioden.
Disclaimer#1: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-GVA/ZRH-OSL
OSL-ADD-OSL Reisebilder:
http://picasaweb.google.com/robertaas Reisekart - Disclaimer#2
robertaas is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules