Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-10-2016, 18:23   #1
Steinar
Newcomer
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 39
Star Alliance Kombinasjon SK/SN

Jeg skal en tur/retur Bergen - Brussel til neste vår, og i den forbindelse kunne det vært kjekt å prøve Brussels Airlines. Men når jeg prøver å booke på SAS sine sider så kommer ikke kombinasjonen SK/SN opp, og på Brussel Airlines sine sider så har de ikke hørt om BGO.
Individuelle billetter er selvfølgelig en mulighet, men det er litt hazzle og hente ut/sjekke inn baggasje på mellomlanding, samt risiko for å miste neste flygning.
Noen som har gode tips?
Takk på forhånd.
Steinar is offline   Reply With Quote
Old 19-10-2016, 19:13   #2
chrisljo
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,122
Default Re: Kombinasjon SK/SN

Quote:
Originally Posted by Steinar View Post
Jeg skal en tur/retur Bergen - Brussel til neste vår, og i den forbindelse kunne det vært kjekt å prøve Brussels Airlines. Men når jeg prøver å booke på SAS sine sider så kommer ikke kombinasjonen SK/SN opp, og på Brussel Airlines sine sider så har de ikke hørt om BGO.
Individuelle billetter er selvfølgelig en mulighet, men det er litt hazzle og hente ut/sjekke inn baggasje på mellomlanding, samt risiko for å miste neste flygning.
Noen som har gode tips?
Takk på forhånd.
Jeg tro Star Alliances fremdeles tilbyr gjennomgående baggasje på separate billetter, med betjeningen i Bergen er ikke SAS sin sterkeste kort.
chrisljo is offline   Reply With Quote
Old 19-10-2016, 19:29   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: Kombinasjon SK/SN

Du må bruke en 3.parts side eller reisebyrå. Finner da både BGO-OSL-BRU og BGO-CPH-BRU, hvor SN opererer flyvningen til BRU, når jeg søker og filtrerer på SK og SN

SAS selv vil ikke selge billetter med SN til BRU når de selv kan tilby turer dit


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 20-10-2016, 12:03   #4
kekker
Onkel reisende kekker
 
kekker's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Akershus
Posts: 2,648
Default Re: Kombinasjon SK/SN

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Du må bruke en 3.parts side eller reisebyrå. Finner da både BGO-OSL-BRU og BGO-CPH-BRU, hvor SN opererer flyvningen til BRU, når jeg søker og filtrerer på SK og SN

SAS selv vil ikke selge billetter med SN til BRU når de selv kan tilby turer dit


Sent from my iPhone using Tapatalk

Google Flights er et fint sted å rote rundt på.

Legg inn ønsket flyrute, så sorterer du etter selskap og velger BN litt nede i listen!

Da får du opp denne:
https://goo.gl/flights/nj5Q

Som du igjen kan booke igjennom expedia!
__________________
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
- Toni Morrison
kekker is offline   Reply With Quote
Old 20-10-2016, 14:50   #5
Scandinavian
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Oct 2004
Location: Bergen
Posts: 1,614
Default Re: Kombinasjon SK/SN

Hvis du bruker finn.no så dukker det opp kombinasjon SAS og Brussels. Måtte bla et stykke ut i søke resultatene, men der var de.
Scandinavian is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kombinasjon Y og C - Oslo-Orlando mars 2013 Scanflyer Reiseforum 6 24-01-2013 17:04
Kombinasjon Europe Select og economy hos KLM? litt-amatør Reiseforum 1 21-03-2011 23:50
SK/BA kombinasjon TOS Reiseforum 7 16-02-2011 00:34
AY og wideroe.no en dårlig kombinasjon? OSLflyer Reiseforum 7 05-03-2009 10:18


All times are GMT +2. The time now is 09:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.