Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 25-10-2014, 10:31   #21
toftos
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Jul 2009
Location: Bergen
Posts: 2,108
Default Re: Bilderapport fra MD-11 tur/retur Toronto i business class

Gleder meg
toftos is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2014, 10:52   #22
Cecilie
ScanFlyer Crusty
 
Cecilie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,749
Default Re: Bilderapport fra MD-11 tur/retur Toronto i business class

Finfin rapport så langt Jeg kan heldigvis krysse av MD11 i boka mi over flytyper jeg har reist med. PH-KCI (Moeder Teresa) tok meg fra MEM til AMS en gang på 90-tallet

Gleder meg til fortsettelsen. KLM (gamle) business ser jo egentlig ikke så ille ut. Serveringen ser bra ut også.
__________________
Cecilie is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2014, 23:16   #23
oskarflekkefjord
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2014
Posts: 189
Default Re: Bilderapport fra MD-11 tur/retur Toronto i business class

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
Finfin rapport så langt Jeg kan heldigvis krysse av MD11 i boka mi over flytyper jeg har reist med. PH-KCI (Moeder Teresa) tok meg fra MEM til AMS en gang på 90-tallet

Gleder meg til fortsettelsen. KLM (gamle) business ser jo egentlig ikke så ille ut. Serveringen ser bra ut også.
Var min første gang i business så jeg synes jo det var helt topp, men har hørt mye dårlig. Serveringen var virkelig bra, veldig overrasket.

Vi kjører på med noen bilder fra YYZ. Så mye trafikk og veldig bra utsikt fra loungen!


Fra innsjekkingsområdet kunne jeg se PH-KCB gjemme seg bak en 737 fra Caribbean Airlines.
PH-KCB ble levert til KLM 1. mars 2014 og er knapt 20 år gammel. Hun heter Maria Montessori og har vært hos KLM siden levering. Om noen måneder kan du få kjøpt henne som spiker da hun skal skrotes når siste flight er gjennomført i morgen tidlig.


Grand lady!


En liten tur i loungen skulle bli til et to timers besøk på grunn av utsikten. Ellers var loungen ikke noe å skryte over. Dårlig tilbud av mat men greit med drikke.


Denne sto innenfor inngangen til loungen.


Dette ventet meg når jeg fant meg en passende plass å hvile bakenden min på. VP-BDD, en relativt ny Airbus A330-300 tilhørende Aeroflot. Hadde sin første flight tidlig i 2012.


På dette bildet har vi tre flytyper:
C-CHKX: Air Canada Airbus A330-300 som er 13 år gammel.
C-GTSY: Airbus A310 fra Air Transat. 26 år gammel, holdt på siden 88'.
N854GT: AtlasAir sin Boeing 747-800. Halvannen år gammel, første flight i februar 2013.


Lillebror og storebror.


Flott passord i loungen!


Air Canada på rekke og rad. Ikke rart da YYZ er Air Canadas hovedbase.
Førstemann er C-FOCA, en 24 år gammel Boeing 767-300. Sist og størst er en Airbus A330-300 med ukjent reg.


Morsomt å se traktorer som tauer fly.


Her ser vi en A320 fra Air Canada og en Tupolev Tu-204. Ny flytype for meg!


Svære Boeing 777-300. Denne har reg. C-FITW og er drøyt 7 år gammel.


Pluteslig dukket Hainan opp med drømmeflyet sitt. B-2722 ble levert i juli 2013 til respektive.


Russeren drar. En liten 737 har klemt seg mellom denne 330'en og 747'en.


Cathay Pacific med en B777-300. Ukjent reg.

Neste og siste del kommer i morgen.
oskarflekkefjord is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2014, 16:37   #24
oskarflekkefjord
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2014
Posts: 189
Default Re: Bilderapport fra MD-11 tur/retur Toronto i business class

Skjønne rnå at jeg ikke blir ferdig med dette hvis jeg skal gjøre det nøye og vakkert.. så kjører på med bildene og lite tekst. Beklager dette.


Sete 5E


Helt OK beinplass.




Nøtteservering


Vi flyr inn i natten og servering av middag begynner


Forrett, mozzarellaost på stekte grønnsaker


Hovedrett: Tørr men smaksrik laks fra Atlanterhavet


Cheddar og brie skylles ned med portvin


Knallbra frokost, takk KLM!




Alltid like mektig..


Mitt siste bilde av et MD-11 passasjerfly..


På vei hjem


AN74?? på Sola

Neste gang jeg skal over blir i januar med blant annet Air Canada sitt drømmefly og Airbus 330 på 1 times innenriksflyvning, og Lufthansas jumbo tilbake igjen. Gleder meg til å levere en saftig rapport fra den reisen.
Men først ut blir da Miami med Lufthansa sin A380.. blir nok bra det også. :-)
oskarflekkefjord is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Bilderapport fra tur til Bangkok og Koh Phangan krs-per TripReports 7 25-09-2014 00:55
KLM tur/retur Korea i ny Business class 88charlie TripReports 6 14-09-2014 10:12
Tur/retur California i business Eirik S TripReports 41 05-03-2014 10:10
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) ILS2 TripReports 20 28-05-2013 00:02
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline KrisFlyer Reiseforum 2 27-11-2009 16:12


All times are GMT +2. The time now is 06:34.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.