Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 28-02-2017, 16:45   #81
BårdK
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Sep 2010
Location: Asker, Norge
Posts: 734
Default Re: Singapore

Bodde på Shangri La Hotel Singapore og var veldig fornøyd med det. Betalte noe under 3000 norske pr. natt for Garden Wing, Deluxerom med frokost.
__________________
Kommende flyturer: Mai: OSL-CPH-PVG i C (SK); juli-august: OSL-EWR-PHL-ORD-CPH-OSL i C (SK og US).
BårdK is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2017, 11:50   #82
Jeltzin
Newcomer
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bærum
Posts: 28
Default Re: Singapore

Anbefaling på Hotell i Sing er delvis avhengig av område I byen man ønsker å bo/ha som utgangspunkt etc. Litt grovt så er konsentrasjonen av de beste valgene enten Downtown City Centre/Marina Bay Area eller langs 'Upper' Orchard Road.. Av førstnevnte area ville jeg gått for Grand Copthorne eller Swisshotel som er ideelt lokalisert over Raffles Place; et stort shopping area og knutepunkt for undergrunnen (MRT).. Merk at Swisshotel er et skikkelig 'crew hotell' med crew fra Emirates, Qantas, BA boende. Av valgene i Upper Orchard area ville jeg gått for Regent som er hakket bedre enn Hilton selv om det ligger litt mer tilbaketrukket og noen minutter lengre gangavstand fra øvre del av Orchard Road..
Jeltzin is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2017, 12:00   #83
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Singapore

Quote:
Originally Posted by Jeltzin View Post
Anbefaling på Hotell i Sing er delvis avhengig av område I byen man ønsker å bo/ha som utgangspunkt etc. Litt grovt så er konsentrasjonen av de beste valgene enten Downtown City Centre/Marina Bay Area eller langs 'Upper' Orchard Road..
Høres veldig riktig ut.

Det mest aktuelle alternativet til disse er å bo på Sentosa for litt mere resort-feel og avslapping om du skal skal bruke flere dager på strendene og underholdningstilbudene der. Du kommer da imidlertid også et godt stykke unna alt som ikke ligger på Sentosa så du vil kanskje ikke bo der under hele oppholdet i Singapore.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2017, 13:05   #84
Rland
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 568
Default Re: Singapore

Quote:
Originally Posted by 3cseat View Post
Har tenkt meg en tur til Singapore på slutten av året. Jeg har en del alternativer for hotell. Har relativt bra avtaler gjennom jobben, og kan blant annet velge mellom følgende

Hilton Singapore
Regent Singapore
Mandarin Orchard Singapore
Marina Mandarin Singapore
Swisshotel The Stamford
Grand Copthorne Waterfront Hotel
Carlton Hotel Singapore

Noen anbefalinger om hvilke av disse jeg bør velge. Prisen er omtrent den samme på alle. For ordens skyld er jeg Hilton Gold, hvilket betyr at jeg får gratis frokost, som jo også teller en del. Dette er ikke inkl på den andre hotellene.
Anbefalinger mottas med takk, og gjerne med begrunnelse. Er førstereis til Singapore

Jeg har bodd mest på Hilton - men tror gjerne noen av de andre er nyere og har høyere standard. Grunnen er et jeg har likt meg i Upper Orchard road området, og Hilton hadde et greit basseng og relax område på taket.
Favoritt "bulen" er kjelleren på Orchard Towers tvers over gaten. Liker å sitte der og bare se på alle de spesielle folkene som er innom. Spiser en klassisk chicken rice set fra første Food stall til høyre ned trappen fra gaten, og drikker Tiger. Var innom der søndag kveld (Bodde da på Holiday Inn Orchard). Chicken rice set med suppe var 4,5 SG$ og en boks Tiger det samme
Rland is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Transfer og om flyplassen i Singapore Hpkris Reiseforum 40 03-11-2023 12:05
Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17 Bizflyer Flyforum 58 15-09-2020 15:58
Singapore med Singapore-Seattle Someone Flyforum 5 05-11-2018 18:04
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore Chriscross Flyhistorisk forum 4 29-03-2012 13:11
Singapore VoiceCom Reiseforum 10 11-12-2007 01:10


All times are GMT +2. The time now is 13:54.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.