![]() |
|
![]() |
#221 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Med tre gullkort kommer dere også inn i Senatorloungen som er å foretrekke rett ved sk loungen. Tidligere hadde de champis om en spurte pent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Newcomer
|
![]()
Beklager for å dra opp en gammel tråd, men har ikke privilegier til å starte ny tråd (og søkefunksjonen ga meg ikke svar med helt oppdatert info, post-pandemi). På tide å komme i gang igjen med litt reisevirksomhet etter pandemien, så: Vet noen her om SAS Plus Pro-billett fremdeles gir tilgang til Star Alliance lounger på Heathrow? Synes ikke SAS selv er helt klare på det på nettsidene... (Har for øvrig dessverre ikke status i SA, så kan ikke basere meg på det, kun den konkrete biletten jeg reiser på).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har ikke prøvd selv, men det hevdes at sas plus innen Europa gir tilgang til lounger som er driftet av andre flyselskaper. Da skal det gå bra på LHR med LH business lounge (ikke Senator).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Gjelder da i SAS sine egne lounger og der det finnes en lounge som drives av et annet *A-selskap (pluss at det vel også finnes et par "rene" *A-lounger, bl.a. på AMS). Så på Heathrow skal du kunne bruke bl.a. Lufthansa sin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Newcomer
|
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Bare legg inn SAS, avreiseflyplass, og "business" som klasse, så skal den stort sett stemme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeg har Air Britain | sk931 | Flyforum | 0 | 01-05-2006 15:48 |