![]() |
|
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hadde valgt Radisson Blu Plaza. Hadde booket et premium deluxerom med «discount» booster for VIP-medlemmer. Men da jeg skrudde av boosteren ble dette rommet 120kr billigere og businessclass 120kr dyrere så booket på nytt og får da også flere poeng. Endte opp med businessclassrom i 26 etasje. Verd å merke seg er at premium deluxe gir garantert sen utsjekk til 18.00 om du bor minst tre netter. Det kan være gull. Spa på hotellet drives av eksterne. Var rimelig, betalte totalt 750 bath for 60 min neck, shoulder and back massasje.
Vi var fornøyd med hotell i forholdt til pris. Sol hele dagen ved bassenget og vaktene tok bort håndkler fra noen senger noen hadde forsøkt å reservere. Greit bad (bare en vask). ![]() ![]() Ny tv, ca 40 tommer. Glemte å sjekke om en kunne streame wireless, men var mange tilkoblingspunkter ved siden av tv. ![]() ![]() Fin frokost med thai, indisk, kinesisk og japanske alternativer utover «standard». ![]() Frukt ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Southwest med tap første gang siden 1972 | Someone | Flyforum | 9 | 19-12-2023 16:23 |
Ut av pre-Covid i første klasse.. BOS, JFK, ZRH | SudCaravelle | TripReports | 41 | 27-12-2022 00:48 |
Min første spottings siden siden Okt. 2012 | sirpjalle | Bilder & foto | 2 | 28-06-2013 10:06 |
100 år siden første sjøfly | Maks | General Aviation og sjøfly | 3 | 30-03-2010 20:23 |