![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hei!
Har en innleveringsoppg, hvor jeg har tenkt å ta for meg amerikansk luftfart, eller rettere sagt dagens siituasjon hvor flere selskaper sliter. (Us Airways, ATA, Independence, delta (?) m.fl) Spm mitt er:Er det noen som kjenner til kilder hvor jeg kan finne nyttig info/nyheter innen luftfart? Tenker da på seriøse aviser/tidskrift osv. som har et bra fokus på området. Fant mye nyttig på USAtoday.com, sikkert interessant for mange her: http://www.usatoday.com/travel/flights/today/index.htm Også kjekt om noen kunne gi meg hint om hvilke selskaper som virkelig sliter for tiden (chapter 11)
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...det er nesten lettere aa komme opp med en liste over de som ikke sliter.....men laa oss starte paa toppen:
Kilder: Wall Street Journal (generell info), New York Times (generell info), Chicago Tribune (United), Dallas Morning Star ?(American), Atlanta Journal (Delta)...les de 2 generell, soek i deres arkiver...og finn en stor avis i Selskapenes hjemby: American - Dallas United - Chicago Delta - Atlanta Continental - Houston Northwest - Minniapolis / Detroit Southwest - Dallas America West - Phoenix Frontier - Denver JetBlue - New York US Airways - Philadelphia? AirTran - Atlanta Selskaper som sliter: United - Alvorlig (Chapter 11) Delta - Nesten Alvorlig (ennaa ikke i chpater 11) US Airways - Alvorlig (Chapter 11) ATA - Nesten Alvorlig (Chapter 11)
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk for nyttig info!
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bob Crandall og Peter Greenberg om amerikansk luftfart | Someone | Flyforum | 13 | 17-03-2012 16:07 |
Spm ang. EB-registrering | Stian | Reiseforum | 1 | 21-09-2010 14:09 |
Spm ang OSL spotterplattform | N-3PB | NSFF-forum | 9 | 30-05-2010 01:23 |
Crandall vil re-regulere amerikansk luftfart | CK | Flyforum | 11 | 17-06-2008 19:37 |
Katastrofespådommer om amerikansk luftfart | k.s. | Flyforum | 18 | 16-06-2008 21:04 |