![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Jeg har overtatt en stor samling av flymodeller, fra en som var skikkelig enthusiast. Men, kona vil at kjellerstua, skal tilbakeføres til peis-stue igjen, uten fly, biler, tog og båter langs vegger og gulv.... Tilbyr derfor min samling på 7 kasser, for salg. Det er modeller ( alle forskjellige ) fra : - SKYMARKS - HERPA - CORGI - WOOSTER - SAS - BRAATEN SAFE - LAUDA - NORWEGIAN - UNITED AIRLINES - QUANTAS - WIZZAIR - AMERICAN AIRLINES - og mange andre flyselskap - store og små. Det er ca 105 fly - alle forskjellige, som nevnt over. Verdiene er vel fra ca 150.- til over kr 1000.- pr. stk, er jeg blitt fortalt. Vil foretrekke å selge alt samlet til en gunstig pris - Gi bud. Sjelden sjanse til å få kjøpt en slik stor og flott samling, i topp stand. Kan kontaktes på telefon 355 46 003 ( IKKE SMS ), eller på trond@baat.no Bor i Skien, i enden av flyplassen - jeg pleier å si at jeg må dukke, hver gang et fly kommer inn for landing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det virkelig utrolig mye godsaker! Dan-Air flyet må vel være verdt en god del? Skulle gjerne kjøpt rubel og bit men da må jeg bygge på en egen fløy på huset først ellers tror jeg frøkna blir litt ugrei! :-) Jeg er i utgangspunktet interessert i Norwegianflyet (737-300). Har du mulighet til å sende eller laste opp noen bilder av det? Om den er i god stand tilbyr 200kr for det og pluss frakt (jeg bor i Bærum, vest for Oslo).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Hei
For ikke å fylle opp flyprat.no med bilder, har jeg nå lagt ut enkeltbilder på Finn.no - Annonse nr : 72108333 og 72199600 Det er til sammen ca 80 fly igjen, da flere har handlet allerede. Dessverre så vet jeg ikke så mye om samler-verdier på flyene, som du nevner, da jeg stort sett har forholdt meg til hva jeg betalte for de. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flere flymodeller selges | Tarzan | Samlerhjørnet | 0 | 26-08-2018 14:16 |
Flymodeller selges! | EKCHSpotter2 | Samlerhjørnet | 9 | 17-02-2012 19:19 |
Flymodeller selges! | Norwegian15 | Samlerhjørnet | 0 | 28-09-2011 19:16 |
Diverse flymodeller selges | Kosmos | Samlerhjørnet | 9 | 16-03-2009 15:46 |
Masse flyblader gies bort! + en halv sekk med flymodeller selges billig! | Speedbird | Samlerhjørnet | 4 | 26-09-2008 13:43 |