![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Klarte i år igjen å finne ly i et nytt område av verden uten opptog av ekstatiske folk som vifter med flagg.
Ha en god en alle som klarer bruke dagen til noe bedre.
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer med dagen!!
Da er ungene sendt av gårde i tog, og jeg skal kaste meg i dusjen før jeg skal ut å se de håpefulle forhåpentligvis marsjerer i takt. Solen skinner fra blå himmel, så håper jeg bare det blir sånn resten av dagen. Videre utover går det nok slag i slag. Ønsker dere alle en feiende flott feiring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gratulerer med dagen
Her blir vi 18 voksne og en håndfull lømler til frokost. Så akkurat nå er det litt kaos. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra den regntunge grunnlovsbygda... Her er bunad bytter ut med slagstøvler og regnklær på minstemann...
Jeg har funnet frem paraplyen og ser fram til buffet på pæla i Nord Odal utpå ettermiddagen! En god dag til dere alle!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God 17.mai alle sammen fra Skottland sørvest, her blir dagen feiret i skikkelig robertaas-stil, langt unna viftende flagg.
Ingen store planer for dagen, kanskje en tur ut å nyte gråværet. Ha en god 17.mai uten alt for mange pølser og is! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gratulerer med dagen fra flybussekspessen omtrent ved Smestad!
To snaue uker skal tilbringes på den franske, monagaskiske og italienske riviera. Må bare feire dagen med litt bobler i loungen først ![]() Ha en messingblåst 17. alle sammen!
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Jo gratulerer med denne dagen til dere alle hjemme - her jeg er skal vi spise 17.mai frokost 1 etg på terrassen og med inviterte inkl familie blir 11 stk.
Deretter går ferden videre til Palma og Palma Nova og sjømannskirken for felles tog og morro i etterkant med mange andre norske som er og bor på øya. Ha en flott dag - her er full sol og blå himmel og over 20 grader. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord. Her skal man snart finne ut hvordan man kler på seg en Bunad, satser på at man klarer å se presentabel ut til slutt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med dagen!!
![]() Flagget er oppe og her i Snillfjord melder vi om skyet vær med litt regn og ca 9 plussgrader. Personlig så blir det ikke mye hurlumhei på meg, skal servere sodd m/flatbrød og kaker i ettermiddag, pavlova og flagg-bløtkake står på menyen. ![]() Ønsker alle forumister m/famile/venner++ en strålende grunnlovs-feiring!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her er man bakfull etter gårsdagens studentergalla - men satser på at det bedrer seg i løpet av kort tid. Har ofte en ekstra viljestyrke til det på 17 mai. Så får man vel kanskje komme seg ned til byen og se litt på barnetoget eller noe. Men at 17 mai havner på en søndag - burde vært forbudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lima November
|
![]()
Gratulerer med dagen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Stockholm. Jeg forlot Oslo igår, jeg vurderte å dra i ettermiddag/tidlig kveld, men alle fly var fulle og siste tog kommer frem så sent. Nyt dagen!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
God 17. mai. Regn på Lista...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God 17 mai, godt ut i 12-timersvakten. Her går det i fly for tog.
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
Gratulerer med dagen I Trondheim har vi faktisk foreløpig berget unna regnet, håper det varer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, snart må jeg forlate bassengkanten og skyfri himmel for å sjekke ut og komme meg til flyplassen. Må innrømme at jeg kunne tenkt meg å bli her en dag til.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 18-05-2015 at 00:32. Reason: autokorrekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
Pass på om flyet ditt virkelig går. Mitt første ble kansellert og det nye er forsinket. Uansett....denne øyå er bare nydelig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Go ettermiddag fra Lillestrøm....
Så hyggelig at flere og flere oppdager denne perlen på kloden og bare litt mindre enn 5 timer fra OSL (charter ).. Bare vakker.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Greit utsikt fra frokostbordet idag, men vannet er mye kaldere enn det ser ut til. Man ser også falkemannen på bildet.
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God grunnlovsdag fra Glorious Nation of Kazakhstan | robertaas | Flyforum | 20 | 18-05-2016 00:00 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |