![]() |
|
![]() |
#1021 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Park Inn Copenhagen Airport
Status: Gull Booket: Standard rom Fikk: Oppgradert til Business Class rom i 6. Med utsikt over Øresund og innflyningen til CPH ![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
Browncoat
|
![]()
Park Inn Houston North Hotel
Status: Concierge Booket: Billigste Mottatt: Antar det jeg bestilte, fikk i hvert fall ikke noe beskjed om oppgradering Fikk ikke noe gave eller slikt, fikk beskjed om at jeg kunne velge meg noe snacks og drikke fra kiosken ![]() Radisson Hotel Ottawa Status: Concierge Booket: Billigste Mottatt: Executive Suite ![]() Fikk 2 cookies og 2 små bokser (med 2 biter i) Leonidas konfekt |
![]() |
![]() |
#1023 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Edwardian Hampshire på Leicester Square, London
Status: Gold Booket: Award Oppgradert: Ja, til fint biz rom i 7. etasje Perks: Utsjekk kl 16, 2 flasker vann, en pose godis og hilsen fra manager. Ikke lenge siden jeg sjekket inn. Er tredje gang jeg bor her nå, og har alltid vært fornøyd. Veldig fin beliggenhet også. |
![]() |
![]() |
#1024 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
#1025 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1026 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Yes, det var meddelt, vi ble rikting nok 60 min forsinket.. De klagde da på computer error... Begge gangrene, og var veldig SORRY, men det hjalp ikke meg stort..
#1027 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tja, plaster å plaster. Et gratis weekendopphold på cc der det passet oss. Måtte ta det opp med cc i Ireland. Hotellet lokalt avfeide meg...
#1029 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
#1031 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Park Plaza Histria Pula
Status: Red (I likhet med Accor Club har jeg aldri fått noen poeng av Club Carlson selv om jeg har booket gjennom hotellsiten. Har derfor sluttet med å booke der og også med å oppgi nummer ved innsjekking. Er lei av å bli skuffet eller krangle om dette.) Booket: Superior Room, Sea view Fikk: Ikke sikker, sofaen med bord som var på illustrasjonsfotoene var ikke på rommet og det var heller ikke plass til dem. Perks: Gratis sen checkout til 12:00. Den vanlige er 10:00. Ellers fungerte rommet greit. Safen hadde plass til laptop og hadde kontakt inni for lading. Ubereist som jeg er hadde hotellet den største frokost-buffeen jeg har sett i Europa. Dette hotellet var vendt øst-sør-øst så man får godt med morgensol, men solen forsvinner om hvelden. Som man ser av bildet er solen borte fra bassenget over en time før solnedgang. Selv om det var endel som reserverte solsenger med håndduk om morgenen var det aldri noe problem å finne plass ved bassenget. Det var ikke oppvarmet så vannet var ganske kaldt. Det innendørs bassenget var også kaldt. Ved sjøen som hadde litt varmere vann (bare 24 grader) måtte man betale for solsenger. Det var berg nedenfor hotellet og strender med store rullesteiner et stykke unna. Det var masse sorte kråkeboller på havbunnen så de fleste svømte med badesko. Dette var et stort område med flere hoteller for Park Plaza og også en shoppinggate med noen restauranter. WLAN fungerte over hele området. ![]() Utenfor komplekset tok mange buss 3A til det historiske senteret av Pula og 2A tilbake. Begge går hvert 20. minutt det meste av dagen og tar ca. 20 min hver vei for 11 kn. I resepsjonen sier de at man skal ta 2A til byen som er helt feil. De ansatte var ellers veldig hyggelige og greie.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 07-07-2015 at 15:29. |
![]() |
![]() |
#1032 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel, London
Min status: Gold Elite Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingen, bortsett fra at resepsjonisten refererte til statusen ved innsjekking. Skal sies at jeg har blitt oppgradert på dette hotellet flere ganger tidligere. Last edited by FlightDeck; 03-08-2015 at 19:15. |
![]() |
![]() |
#1033 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1034 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, men jeg spurte heller ikke hvorfor jeg ikke ble oppgradert. Ellers er det vel slutt på velkomstgaver for Gold Elite, selv om det dukker opp i ny og ne likevel.
|
![]() |
![]() |
#1035 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det er ganske sjeldent at man får oppgradering, selv som Concierge. Min erfaring er at det skjer ca 30% av gangene. På enkelte hoteller skjer det aldri, uansett hvor lite folk det er der.
#1036 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Da har jeg vært veldig heldig. Tror hitrate på oppgradering er tett oppunder 90% ikke alltid til digre suiter, men minst businessclass og velkomstgave er som regel alltid på plass |
|
![]() |
![]() |
#1037 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Juli Radisson Blu Skandinavia 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave (denne er litt urettferdig, da de egentlig hadde oppgradert meg til buisiness rom, men det var naborommet til oppussing, så det ville jeg ikke ha) Juli Radisson Blu Skandinavia 1 natt Ikke oppgradert, men fikk gave Juni Radisson Blu Park 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave Juni Radisson Blu OSL 1 natt Oppgradert til suite, ikke gave April Radisson Blu Skandinavia 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave April Radisson Edwardian Sussex 2 netter Ikke oppgradert, men fikk gave Februar Radisson Blu Royal Garden 3 netter Ikke oppgradert, ikke gave Februar Radisson Blu Royal Garden 2 netter Oppgradert, fikk gave Januar Radisson Blu Royal Garden 1 natt Oppgradert til suite, fikk gave Januar Radisson Blu Royal Garden 1 natt Ikke oppgradert, ikke gave Januar Park Plaza Victoria 2 netter Ikke oppgradert, fikk gave Januar Radisson Blu Royal Garden 2 netter Oppgradert til suite, fikk gave |
|
![]() |
![]() |
#1038 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hva slags rom bestiller du da? Jeg får så å si alltid oppgradert rom, men da er det nesten utelukkende fra standard til business class eller liknende - altså ikke veldig store "oppgraderingen". |
|
![]() |
![]() |
#1039 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nesten uten unntak det billigste. Oppgradering vil med andre ord være til Buisness rom.
|
![]() |
![]() |
#1040 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |