Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-07-2011, 10:37   #61
LN-KEH
Doodlebugger

LN-KEH's Avatar

Default OSL-ARN-BKK-CNX-HKT-BKK-ARN-OSL med DY (Y) & TG (Y+ & C)

Hei,

Det er nok en tsjekkiskbygget L-39ZA du har sett.
Landets flyvåpen fikk levert 40 av disse skole og lette angrepsflyene på 90tallet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-39_Albatros

http://i1006.photobucket.com/albums/...T/P1020817.jpg

Eders
Knut Erik
LN-KEH is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2011, 14:16   #62
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Default Re: OSL-ARN-BKK-CNX-HKT-BKK-ARN-OSL med DY (Y) & TG (Y+ & C)

Quote:
Originally Posted by Ståle View Post
Takk for en vanvittig flott rapport, det kunne ikke blitt bedre! På få år nå har jeg gått i fra å ikke pioritere Thailand til å bestemme meg for å ta turen dit i løpet av de første årene. Cuba står som nummer 1 i reisemål.
Takk for fin tilbakemelding... Cuba høres ut som et godt valg, har aldri vært der, men regner det som sikkert at det skal besøkes etterhvert...Thailand bør for din del "sjekkes ut", et fantastisk land!

Quote:
Originally Posted by LN-KEH View Post
Hei,

Det er nok en tsjekkiskbygget L-39ZA du har sett.
Landets flyvåpen fikk levert 40 av disse skole og lette angrepsflyene på 90tallet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-39_Albatros

http://i1006.photobucket.com/albums/...T/P1020817.jpg

Eders
Knut Erik
Hei, det høres veldig plausibelt og riktig ut...! Kul liten jet....Hjertelig takk for info !

Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2011, 00:35   #63
litt-amatør
ScanFlyer Molded

Hva skal man si? Rapporten var fantastisk bra. Takk for den og at du tok deg til å lage den. Jeg bøyer meg i støvet som alle andre. Veldig mye interessant du hadde tatt med. Både fra flyturen og stedet du var.
02.03.2025: OSL-AGP (DY)
05.03.2025: AGP-OSL (DY)
litt-amatør is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2011, 02:22   #64
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Quote:
Originally Posted by litt-amatør View Post
Hva skal man si? Rapporten var fantastisk bra. Takk for den og at du tok deg til å lage den. Jeg bøyer meg i støvet som alle andre. Veldig mye interessant du hadde tatt med. Både fra flyturen og stedet du var.
Tusen takk for det... Det er hyggelig med fine tilbakemeldinger på "utført arbeid".... dog ingen grunn til å bøye seg i noe støv.... Takk for at du leste!

Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
Old 10-07-2011, 13:22   #65
Hermann SF
ScanFlyer Silver

Fantastisk bra gjenfortelling av opplevelsen din bort dit! Interessante bilder, bra tekst og info - rett og slett utrolig bra utført arbeid Absolutt verdt å sette av litt tid til å lese/se seg gjennom dette!

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet
Hermann SF is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2011, 15:05   #66
MD11
ScanFlyer Dusty

MD11's Avatar

Dette var flott og spennende lesning og hvilke bilder, helt fantastisk. Gamle minner dukker opp igjen fra mange fine turer med TG, som forøvrig må være noe av det beste synes jeg. Lekkert
Old 10-07-2011, 19:55   #67
Fjordheim
ScanFlyer Blue

Leste gjennom denne i sin helhet uten pause for noen dager siden og kan bare si Tusen takk for rapporten. Her er det jaggu meg lagt ned en god del arbeid.
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2011, 11:51   #68
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hermann SF View Post
Fantastisk bra gjenfortelling av opplevelsen din bort dit! Interessante bilder, bra tekst og info - rett og slett utrolig bra utført arbeid Absolutt verdt å sette av litt tid til å lese/se seg gjennom dette!

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet
Hei Hermann SF, takk for at du leste, og takk for fin tilbakemelding!

Quote:
Originally Posted by MD11 View Post
Dette var flott og spennende lesning og hvilke bilder, helt fantastisk. Gamle minner dukker opp igjen fra mange fine turer med TG, som forøvrig må være noe av det beste synes jeg. Lekkert
Hei MD11, takker for flott tilbakemelding òg at du har lest, setter pris på det...

Quote:
Originally Posted by Fjordheim View Post
....Leste gjennom denne i sin helhet uten pause for noen dager siden....
Takk for at du leste Fjordheim...

Quote:
.....og kan bare si Tusen takk for rapporten. Her er det jaggu meg lagt ned en god del arbeid.
Igjen takk - og bare hyggelig...

Old 11-07-2011, 14:14   #69
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Helt suveren rapport! Takk for det!

Quote:
HS-TGP parkert ved siden av oss, det var vel denne du hadde noen dager tidligere vel Bizflyer?
Nope. Det var TGR jeg hadde. Men den hadde riktige seter i allefall!

Jeg må si at den maten dere fikk på Premium Economy så bedre ut enn den jeg fikk på Biz både FRA-BKK og BKK-OSL. For det var absolutt ikke noe å skrive hjem om, og iallefall ikke businessclass verdig.

Drikkevarene var de samme bortsett fra cognac'en på biz. Der fikk vi Remy Martin XO.
Men selv på businessclass skuffer Thai stort med å jukse med velkomstchampagnen som var tyske Fürst von Metterich. Snakk om juks og bedrag.

Men er helt enig i at TGs Prem Eco er value for money.

Skal si du valgte dyr overnatting i Thailand da. 8000 bath er jo 1500 nok. Man får da billigere rom enn det i Thailand!

Men takk igjen for en super rapport!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2011, 16:40   #70
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Helt suveren rapport! Takk for det!
Takk skal du ha BF, det setter jeg pris på....

Quote:
Nope. Det var TGR jeg hadde. Men den hadde riktige seter i allefall!...
Sorry, my mistake... (var sikker på at det var denne jeg...mente å lese det i en av postene før turen din - så feil kan man altså ta...)

Quote:
Jeg må si at den maten dere fikk på Premium Economy så bedre ut enn den jeg fikk på Biz både FRA-BKK og BKK-OSL. For det var absolutt ikke noe å skrive hjem om, og iallefall ikke businessclass verdig. Drikkevarene var de samme bortsett fra cognac'en på biz. Der fikk vi Remy Martin XO.
Men selv på businessclass skuffer Thai stort med å jukse med velkomstchampagnen som var tyske Fürst von Metterich. Snakk om juks og bedrag. Men er helt enig i at TGs Prem Eco er value for money.....
Ja, jeg må nok innrømme, og se det faktum selv også - at Biz med Thai har falt seg....Mange flotte Trip Reports forteller jo om dette, og det ligger vel sannhet i det - selv om dette er noe subjektiv bedømming. Er dog fortsatt "satisfied" med egen opplevelse på mine turer, men har ingen problemer med å se at standarden er "på hell". Godt var det at Cognac`en holdt mål da....men en tørr sparkling wine til rundt 12 Euro flasken i Biz ligner ikke på standaren de burde/skal ha - helt enig med deg der....Thai PE ser jo da ut til å gi mest igjen for pengene kanskje.... (som du selv skriver...)

Quote:
Skal si du valgte dyr overnatting i Thailand da. 8000 bath er jo 1500 nok. Man får da billigere rom enn det i Thailand!

Men takk igjen for en super rapport!

BF
Hehe...ja, du sier noe...ble litt dyrere en jeg hadde planlagt, men blei ikke bunnskrapt av 4 dager til denne prisen. Du må huske at jeg bor gratis i huset brorparten av tiden når jeg er der nede....

Takk for tilbakemelding BF!

HS-TLD

Last edited by HS-TLD; 11-07-2011 at 17:09.
Reply

Posting Rules