![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Dog fikk jeg smaken på en "ny" vin på min siste tur, mer om det i neste rapport. Ellers takk for kommentarer og synspunkter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Å hildrane du for en rapport! Det ligger mye tid og arbeid og slit (tenker på skrivingen) bak denne. I mine øyne en god balanse mellom alle de aspekter av reisen man er med på.
Konklusjon: ![]()
![]() |
#63 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Bifalles! Takker noe enormt for at du gidder, og dette gjelder for så vidt også andre som gidder legge så mye arbeid som dette ned i rapportskriving. Fantastisk underholdning, og en kraftisk inspirasjon for oss andre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlig!!! Takker og bukker for en fantastisk rapport....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fantastisk rapport.
Takk for at du tar deg tid til å teste alle produktene og skrive noen ord om opplevelsene
![]() |
#66 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for flott avsluttning Dag Viking... Terningkast
![]() ![]() Jeg setter også pris på at du tar deg tid til dette som andre her nevner, (noe jeg selv vet er tidkrevende) og ikke minst dine skildringer av mat/drikke.... Igjen takk, jeg ser frem til neste TR fra deg. (Som jeg skjønte kanskje ble enda lenger...?) Mvh HS-TLD |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Helt herlig.... Liker spesielt alle vurderinger..........
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://www.flyertalk.com/forum/trip-...f-jfk-fra.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dag, jeg skal til Maldivene i februar. Jeg har betalt business t/r Tokyo (oppgradert til Flagship First suites med AA) og maa komme meg t/r Colombo, deretter Male.
Det suverent enkelste er aa fly NRT-BKK-CMB med Thai. Har booket First med poeng fra Tokyo (27.500 BMI miles for hele bookingen en vei per person i F). Nye Thai F saa ikke superille ut, synes gamle F og C er passe pyton, men overlever 2-3 timer fra Bangkok i C. Anbefaler du meg aa ta Thai i nye F? Har booket 2E og F i snuta paa 747en den 26. feb. (du reiste med 777?) Alternativet er 2 klasser med Cathay. Men routingen er NRT-HKG-SIN-CMB, saa stress. Blir tid til Thai spa i BKK ogsaa... Takker for tilbakemelding! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
For en regional flight er Thai F helt greit, og jeg vil tro det er bedre enn Cathay i business. På langdistanse til Europa valgte vi å avbestille Thai etter flighten jeg hadde i denne rapporten, siden alternativene Lufthansa og Swiss er vesentlig bedre. Jeg ville valgt Thai F foran både Qatar og Singapore i business ut fra det jeg opplevde i den andre rapporten, men etter de andre *A-selskapene jeg har prøvd i F. Jeg reiste i 77W innleid fra Jet Airways. Slapp av og se en film i et behagelig sete, men ikke ha forhåpninger til minneverdig mat, drikke og service. Det er bedre mat i first loungen i Bangkok enn ombord. Som en miles maximizer tur bør man holde seg borte fra Thai, men skal man komfortabelt fra A til B er det helt greit. CMB-MLE, er det Emirates i F? Fikk du med deg supertilbudet som var for en tid tilbake, leste om noen som dro frem og tilbake et par dager i strekk for å få poeng på veldig billige F-billetter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
OT, men likevel , da jeg var i MLE midten av åttitallet, var det stopp på SQ ruta til og fra CPH-SIN .. Kjekt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Nei, dessverre. Emirates flightene passer ikke, vi kommer inn til Colombo etter midnatt, tar foerste Sri Lankan i biz ut neste "morgen". Emirates gaar paa kvelden. Saa shopp ett par Riedel champersglass i Tokyo og kjoer DP i 6 timer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sk939 til Salt Lake City 30SEP2017? | sk931 | Register- og ATC-Forum | 1 | 30-09-2017 20:19 |
Aer Lingus med salt på ruta | KjetilK | Småprat | 1 | 04-05-2015 09:02 |
Salt Lake City. Flybill, hotell og transport spm | baselutvann | Reiseforum | 4 | 01-02-2011 17:02 |
Champagne ombord..? | TOS | Flyforum | 13 | 01-11-2004 22:58 |