![]() |
|
![]() |
#61 |
Peter Fox
|
![]()
![]() |
#62 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel, har kun tatt vin, men så vidt jeg forstår ( uten å garantere ) viste hylla på ORD sist søndag det de kaller Premium Brands, vin og sprit... Så hva på spritsiden vet jeg ikke...
De har nå betaling for godt øl , $ 3, men gratis er fortsatt Miller light etc.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Hei! Har jeg som EBG-medlem tilgang til lounge i SEA, f.eks United eller andre? Noen som vet noe om dette her inne?
Beste hilsen Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Så lenge du reiser med United eller andre Star Alliance-selskaper så ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk skal du ha Hickok!! Jeg flyr United til EWR. Er den vanskelig å finne, eller er det flere å velge i? Har ikke vært i SEA på mange år og er derfor svært lite kjent....
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
United Club, ja ... Kanskje du får deg et glass brus og en porsjonspakket kjeks, hvis du er heldig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk skal du ha! Er ikke så veldig opptatt av serveringen. Er mer ute etter å sitte litt stille og rolig ifm en tidlig morgenavgang. Planlegger å sjekke ut United Club og så får vi se ;-)
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stille og rolig, da ville jeg funnet et annet sted har vert stapp fult og vanskelig ofinne sitteplass når jeg har vert der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Skal du fly videre Internasjonalt samme dag fra EWR med UA ? Du har nemlig ikke adgang til lounge "bare" med EBG naar du fly Domestic (har selv sittet endel timer paa SFO uten Lounge adgang som UA Platinum paa vei til eller fra Honolulu).
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har man Star Gold hos UA har man ikke adgang med ren domestic-billett, men har man "ikke-amerikansk" Star Gold, skal man få adgang uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nå gjelder det vel andre regler for EBG og andre Star-kunder enn UA kunder? Husker jeg rett og etter min erfaring så slipper man inn med EBG uansett, mens derimot enkelte av UA sine egne medlemmer ikke slipper inn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 08-06-2015 at 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det finnes også to 'The Club' kjøpelounger. Har ikke vært i de i SEA, men tilsvarende i ATL er veldig bra.
http://www.theclubairportlounges.com/club-SEA.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Finn ikkje svar på denne så prøver her. Flyr tilbake med 2 kameratar på økonomibillett hos SAS fra EWR til CPH. Hadde tenkt å prøve senatorloungen på terminal B (eg er EBG, men ingen av kameratane har status), men lurer på kor streng kontroll det er der? Blir alle boardingpass, gullkort manuelt sjekka? For dei som har erfaring, kva er sjansen for å få med to kameratar inn i senatorloungen? Er sjansen ev. bedre i SAS loungen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
EBD
|
![]()
Lufthansa er generelt sett veldig strenge på antall gullkort.
Kun 1 gjest. Jeg tror sjansen er mye større for innpass på SAS loungen, alternativt er det kanskje mulig å kjøpe seg inn hos SAS. Vil også tro at man har større sjanse om man er tidlig ute og det er lite folk i loungen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bonus seter i F og C på StarAlliance med EB-poeng | Rparker | Reiseforum | 3 | 04-06-2014 00:42 |
Lufthansa og United til Orlando, lounge domestic i USA? | viking83 | Reiseforum | 5 | 04-03-2014 19:20 |
Beste "business-veien" til Montreal med StarAlliance | Star Flyer | Reiseforum | 10 | 02-02-2014 01:02 |
Har BA Gold tilgang til OSL lounge med gjest, når man reiser med annet selskap? | Brandal | Reiseforum | 6 | 03-06-2010 23:54 |
Ingen lounge for innenriks reisende i USA med Star* Gold? | haavig | Flyforum | 15 | 24-09-2008 06:03 |