![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da er billettene lagt ut for salg på WIAS, merkelig nok ikke på aerosvit.com enda.
Det blir fire ganger ukentlig, ikke fem som de tidligere har sagt. OSL-KBP man/ons kl 08:25 OSL-KBP fredag kl 16:15 OSL-KBP søn kl 16:15. KBP-OSL man/ons kl 06:00 KBP-OSL fredag kl 13:50 KBP-OSL søn kl 13:50 Oppstart 27. mars 2011. Kan ikke si avgangstiden på mandag og onsdag fra KBP er noe å skryte av, klokken 6 om morgenen. De vil bruke 737 på hverdagene, og E195 på søndager. Aerosvit har ingen E195, men tror de samarbeider med Windrose Avation som har en slik. Bra de la opp til en fin avgangstid på søndag, så det er mulig å få en fin helgetur i Kiev med f.eks avreise onsdag eller fredag fra OSL. Last edited by Glenn; 03-11-2010 at 20:50. Reason: Annen avgangstid på fredager |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Spennende! Kommer de med noen fine priser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Prisen på WIAS ligger på 2429 kr t/r, men tipper at ikke alle prisene er lastet inn enda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Når vi nu kigger mod øst, kan det nævnes at Aeroflot fra april 2011 fordobler kapaciteten på CPH ved at indsætte en ny aftenafgang på CPH - Aeroflot vil således tilbyde 14 ugentlig frekvenser til CPH. Aeroflot flyver næste sommer dagligt fra OSL - kan ikke huske om det også var tilfældet i sommeren 2010.
![]() |
![]() |
#67 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Yes den beste nyhet jeg har fått på lenge !!!
Den rute kommer til at gå veldig bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kiev er absolutt en by jeg kunne ha tenkt meg å besøkt neste år, har allerede funnet en dato, men har ikke bestilt enda ..
Fant en hyggelig pris på 1624 t/r pr pers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Tidligere i denne tråd leste jeg noe med at windrose flyr med embraer, men siste nye i Ukraina er jo at windrose holder på at gå konkurs, så kansje aerosvit skal ta over ett fly fra dem. windrose fløy tidligere til flere byer i Ukraina, men disse ruter er stoppet nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Bare som en liten mal, LH tar ca. 1.882 neste sommer med en omvei via Tyskland .
Men en kan velge mellom flere avganger om dagen. Greit for oss flygærne som liker garantert god service og bonuspoeng... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() så er der noe du/i er i tvil om angående dokumenter kan i bare spørre ![]() MVH Torben Iversen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da var det mulig å bestille billetter til Kiev med Aerosvit: http://www.aerosvit.ua/eng.html.
Prisene er heller ikke avskrekkende: ca 1650 kroner t/r. Må teste denne og bestille reise OSL-KBP-DOK-KBP-OSL i påskeferien.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette er kanskje en smule off topic, men prøver meg likevel.
Aerosvit må jo ha den mest idiotiske hjemmesiden jeg noen gang har sett. Det er veldig vanskelig å velge OSL som alternativ, og når du først velger OSL som avreisested så er Kiev det eneste alternativet man får opp. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Spännande att VV öppnar en ny rutt i Norden. Det måste finnas en ok efterfrågan. Jag har flugit VV ARN-KBP och tillbaka och skulle väl inte göra det igen om det fanns något hyfsat pris från tex SK/LH/OS.
Planet jag flög kändes gammalt och slitet(dock inte så att det var ett problem) och vi fick någon slags rulltårta och dricka. Problemet var att flighten var försenad i båda riktningarna. Det var bara lite från ARN men från KBP var det sex timmar. Från vad jag hörde var det inget ovanligt för dem. Rykten såklart och jag vet inte hur sant det var men det lät inte som något konstigt. Vill man få ett nytt bolag i sin lista så varför inte. Jag var även till Tjernobyl när jag var i Ukraina och det kan rekommenderas varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvis man vil til Kiev ( som undertegende ), som Fredrik74 sier, hvorfor fly Aerosvit når en kommer t/r med LH via FRA/MUC med for , tittet på juli 2011, NOK 1793 med topp fly , et par brødblingser og Warsteiner/vin.
Man kan samle på flyselskap i loggboka ( som meg ) , men må man ha med med alle loslitte ... ![]() Valget for meg er lett... Finns jo en eller to ( muligens tre ) som samler på bonuspoeng hos Star også.. ![]() Sorry, forstår ikke begeistringen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg var så heldig at jeg fikk prøve Aerosvit (Dniproavia) HAM-KBP for 2 uker siden, og det gav vel ikke akuratt mersmak, selv om det var moro å få prøve en ny flytype.(E 145) Både Lufthansa,Austrian og SAS flyr til Kiev fra Oslo for en billig penge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pegasus starter 5x ukentlig Istanbul-Oslo | OttoL | Flyforum | 16 | 16-05-2024 21:08 |
Atlas/DHL starter 2x ukentlig fraktrute fra OSL | Someone | Flyforum | 42 | 10-08-2018 15:16 |
Aerosvit starter Kiev - København | Doll | Flyforum | 14 | 09-03-2012 20:06 |
DY starter Oslo-Lakselv-Oslo til sommeren 2011 | LN-BEF | Flyforum | 14 | 02-07-2011 21:46 |