![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
At det er tungt for Braathens individer å takle nedskjæringer er jo noe vi fortsatt daglig opplever. Våkn opp fra den Nasjonalromatiske lulle verden dere lever i ! /Geir |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Newcomer
|
![]()
Oj, det var da ikke meningen å tråkke på allerede ømme tær.
Som Hr.Viking allerede sier, fakta er fakta. Det er svært lite igjen av det som engang het Braathens. Mens vi er inne på det som engang het Braathens. De hadde et prosjekt som det nevnes svært lite om i alle diskusjoner om overlevelse eller ikke. Prosjektet het spar 800, hva dette besto i ligger jo selvsagt i navnet. Man skulle spare 800 mill, noe på drift, noe på personell og noe andre steder. Selskapet selv kvittet seg også men masse ansatte på blant annet handling siden. Spar 800 var forøvrig nesten i mål da Braathens ble kjøpt. At Braathen fortsatt ville være tilstede idag har jeg ingen tvil om, selvsagt noe redusert men dog. Hr. Viking, det er ikke min mening å rippe opp i gamle sår, gjort er gjort og livet går videre. Hvis jeg har gjort eller sagt noe som støter deg, beklager jeg på det sterkeste. Vennlig Hilsen u737 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Som når man sparker folk for å spare lønn, og så leier dem inn igjen som konsulenter via et annet budsjett... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Prøv å hold dere litt on topic da. SK/BU, BUSK-saken finnes det nok tråder om, eller start en ny.
Hilsen Moderator |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
SAS Braathens kunne jo slå tilbake å kalle seg "The Norwegian flag carrier"... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva med Sputnik på halen hos DY?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Disse prøveflightene ble sett her om dagen. Folie i første omgang
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kriteriet er vel fortsatt at personen ikke lever... De to siste lever om ikke ebste velgående - så lever de da...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ikke helt min smak, men artige bilder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Men tenk så kjedelig dette forumet hadde vært om ikke Norwegain hadde hatt "Real Norwegians" på sine fly.......
.....deltar sjelden i denn gjetteleken....men noen synes den fortsatt er morsom, så det er helt greit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjell Aukrust!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Drit i halen, send flyene til OSL.. vi trenger de.. sårt!!
![]()
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvem kaller seg "University" | ENTO | Register- og ATC-Forum | 4 | 18-04-2014 21:01 |
Når der er lenge til neste tur så blir det en "sitt" report | krølle | TripReports | 0 | 16-06-2013 21:42 |
Hva er dine "flymål" for neste år? (2011) :) | Polaris | Småprat | 81 | 26-11-2011 16:48 |
"Reverserte" farger paa neste Alaska 737-800 WG ? | dc-8-63 | Flyforum | 2 | 28-06-2005 08:01 |